Lekdijk tussen Wijk bij Duurstede en Amerongen dicht voor motoren

Ja dat klopt, maar zo’n vaart zal het denk ik niet lopen qua handhaving dus die gok durf ik wel te wagen.
Sedert de Lekdijk Zijdeweg Lopik-Schoonhoven in de weekenden dicht is (in het seizoen) rijd ik er regelmatig in het weekend. Al jaren dus. Nog nooit ene keer een agent gezien. En anders moet ie de bon maar schrijven.

"Dankzij" Lopik is er nu een precedent waar de andere gemeentes gebruik van gaan maken. Er is tot aan de Raad van State geprocedeerd. Er voor zover ik van die MAG begrepen heb waren de Raad van State - en de "lagere"rechters daarvoor- niet onder de indruk van de "bewijslast van Lopik". Maar Lopik heeft "zijn best gedaan" en kreeg dus haar gelijk om te discrimineren.

De door mij ingediende "zienswijze"op het voorgenomen besluit werd door Lopik niet in behandeling genomen, want ik was geen "direct betrokkene" (in woon in IJsselstein, naast Lopik). Ik had Lopik in de zienswijze o.a. gevraagd om inzage in de meetprotocollen, meetresultaten etc. Maar die waren er eigenlijk niet.
 
Laatst bewerkt:
MP3 kopen
:]

Met een termigioni uitlaat?



of gewoon vrijdag voor 23:59 of maandag 0.01 heengaan dan telt het niet meer. :}
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan