Motorpiraat had net twee dagen zijn rijbewijs

Was jij dan die kerel die ze laatst ergens hadden aangehouden met 8,7 promille :Y ,
hij was 50 geworden en al anderhalve week zn verjaardag aan t vieren :Y :o *O*
8,7 Promille?? :o

Hail the master! :}

Hoe heette die kerel? Koning Pinteman, soms?

Zoiets heet een midlife crisis :+
Nou... Volgens mij zit je met dat soort promillages al redelijk richting end of life crisis. :X
 
Ideaal voorbeeld (voor de overheid dan) om de mogelijkheid van "meteen zwaar" af te schaffen :X , ik kan me namelijk niet voorstellen dat hij dit met een 25kaweetje geflikt hebt :P
 
dat je dit al denkt , laat al zien dat je jouw rijbewijs al niet waard bent en dat jij toch iets anders denkt dan de gemiddelde motor rijde god zij dank. maare zijn dat van die stemmetjes die dat tegen je zeggen dat t normaal is ?

Daarom staat normaal ook tussen aanhalingstekens omdat normaal rijgedrag toch algemeen word beschouwd als gedrag binnen de regels die er gelden in het verkeer. Ik weet dat alle "normale" motorrijders altijd netjes rijden maar als je net je rijbewijs hebt en je hebt net die machine gekocht waar je al vanaf je 16e van droomt. Tja... in dat opzicht denk ik dat het dan toch een normaal gevolg is mits de angst niet toeslaat dat je hem net even verder open draait dan die 120km/u waar je in 4 a 5 seconden op zit. Als je dan ziet dat de politie je volgd kan ik me ook nog wel inbeelden dat je vanuit angst probeerd weg te komen ook al zou ik zelf de consequenties onder ogen zien. Dat is het risico van het vak.

Of ik mijn rijbewijs waard ben, ik ben heel sociaal en oplettend in het verkeer. Binnen de bebouwdekom zie je mij geen overtredingen maken. Ik ben dan ook zeer bewust van alle gevaren en defensief rijden. Als de situatie het naar mijn idee toelaat wil ik echter buiten de bebouwde kom het gas wel eens open draaien... is dat normaal??
 
Laatst bewerkt:
Daarom staat normaal ook tussen aanhalingstekens omdat normaal rijgedrag toch algemeen word beschouwd als gedrag binnen de regels die er gelden in het verkeer. Ik weet dat alle moraalridders altijd netjes rijden maar als je net je rijbewijs hebt en je hebt net die machine gekocht waar je al vanaf je 16e van droomt. Tja... in dat opzicht denk ik dat het dan toch een normaal gevolg is mits de angst niet toeslaat dat je hem net even verder open draait dan die 120km/u waar je in 4 a 5 seconden op zit. Als je dan ziet dat de politie je volgd kan ik me ook nog wel inbeelden dat je vanuit angst probeerd weg te komen ook al zou ik zelf de consequenties onder ogen zien. Dat is het risico van het vak.

Of ik mijn rijbewijs waard ben, ik ben heel sociaal en oplettend in het verkeer. Binnen de bebouwdekom zie je mij geen overtredingen maken. Ik ben dan ook zeer bewust van alle gevaren en defensief rijden. Als de situatie het naar mijn idee toelaat wil ik echter buiten de bebouwde kom het gas wel eens open draaien... is dat normaal??

Jaaaaaaaaaaaaaaa, we gaan t over moraalridders hebben *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan