motorpleisterplaats op de maasvlakte

mocca rider

Die hard MF'er
21 jan 2007
256
0
mensen ik heb gehoord dat er veel motorrijders op de maasvlakte komen.
wie komt er wel eens en vanaf hoe laat en waar is is het precies.
groetjes moccaryder
 
bij laatste afslag Oostvoorne nog doorrijden en dan na lang recht stuk rechts voorsorteren en onder het viaduct door. Na het viaduct is het een gesloten verklaring dus als je doorrijd ben je strafbaar en soms staat er wel eens politie. Na die gesloten verklaring is het nog een paar bochten en aan het eind van die weg is het.

Ze sprinten tegen elkaar met hayabusa's etc. Wel gaaf! Maar als er politie komt rennen ze allemaal naar hun auto en staat er ineens file richting bewoonde wereld. Ik raad je aan als vlugroute de b weg te nemen vlak voor het viaduct rechts eraf en je rijd op een 60 weg en niet op de snelweg..

succes

met mooi weer elke zondagavond vanaf 6 uur zoiets
 
Goed zo !

mooi beschreven, oom agent ook blij,

zijn we met z'n alle straks ook de l*l, net als in Almere..... totaal verbod........

en nu kan dus niemand meer genieten.... -O-
 
Ik meen een zandvlakte/bouwterrein, wat er gebeurde:

Illegale cross partijen, racers tegen elkaar enz.....

uiteindelijk veel publiek elk weekend en game over.....

de vlakte is een tijd afgezet door de politie en er heerst een algemeen verbod voor voertuigen...

De mensen die daar hun kleintjes leerde crossen mogen er dus ook niet meer komen,
net als de andere mensen die zich wel netjes aan de "regels" hielden.

Erg jammer allemaal....

Grtzzz Simon. 8-)
 
Laatst bewerkt:
Ik meen een zandvlakte/bouwterrein, wat er gebeurde:

Illegale cross partijen, racers tegen elkaar enz.....

uiteindelijk veel publiek elk weekend en game over.....

de vlakte is een tijd afgezet door de politie en er heerst een algemeen verbod voor voertuigen...

De mensen die daar hun kleintjes leerde crossen mogen er dus ook niet meer komen,
net als de andere mensen die zich wel netjes aan de "regels" hielden.

Erg jammer allemaal....

Grtzzz Simon. 8-)

Het algemeen verbod geldt al op de maasvlakte, alleen de snelweg is nog toegangkelijk. Deze stek is al reeds jaren bekend bij de politie dat zal deze ene post niet veranderen.
 
ja.... tot dat er 1 persoon gewond raakt uit het publiek, dit bekend wordt en klaar.....

Maar goed, een ieder moet doen wat hij/zij wil....... en vragen staat vrij !

Grtzzz Simon. 8-)
 
Lompe mensen hier om zulke lokaties met naam en toenaam bekend te maken ...
 
Lompe mensen hier om zulke lokaties met naam en toenaam bekend te maken ...
Vooral als het de politie op een dwaalweg zou kunnen brengen, of niet natuurlijk..........
Internet is vrij, en dat is netzoveel in ons voordeel als in ons nadeel, doch wij zijn diegene die de 1e informatie bezitten, daar kan geen zoekpatrouille of zoekmachne tegenop :N
 
Lompe mensen hier om zulke lokaties met naam en toenaam bekend te maken ...

In dit geval is er niks lomps aan, en zijn de reacties overtrokken.
dit is bij de blauwe brigade al jaren bekent en is over het algemeen geen probleem.
zou zeggen kom zelf eens kijken :W
 
Die locatie is inderdaad al een hele tijd bekend bij oompje agent....
Een jaar of 6 geleden al toen ik er kwam met straat races van auto's.

En ben er nu 2 keer met een maat op de motorfiets geweest, maar heb geen agenten gezien, althans niet in uniform.
 
Terug
Bovenaan Onderaan