Motorrijder met 150 km/u door bebouwde kom

Jouw snelheid binnen de bebouwde kom waar je 50km/h mag?

  • max 50

    Stemmen: 1 2,2%
  • meestal 50 - 60 en als het kan weleens wat harder

    Stemmen: 21 45,7%
  • max 80, ik wil niet voorkomen

    Stemmen: 9 19,6%
  • max 100, want mijn rijbewijs is me heilig

    Stemmen: 2 4,3%
  • > 100 als het effe kan

    Stemmen: 6 13,0%
  • Zout op met je poll

    Stemmen: 6 13,0%
  • Anders, namelijk........

    Stemmen: 1 2,2%

  • Totaal aantal stemmers
    46
Wat een relaxt topic weer. En het mooiste is, ik hoef gelukkig niet steeds te reageren omdat andere dat perfect kunnen doen!!! Ik kan me dus mooi inhouden.

[me]SubZero met een big smile[/me]
 
Zelf heb ik eens 150 gereden in een 30km zone. Waarschijnlijk behoor ik nu tot "the scum of the earth". Ik heb ook welleens 130 gereden op de snelweg. Dat is niet erg want dat doet iedereen!

Wat was het gevaarlijktste?

130 op de snelweg want er stond file! en die 30km zone? die lag midden in de polder waar geen huis/mens/dier te bekennen was.

Catch my drift? Soms hebben mensen wat meer begrip cq fantasie nodig.
Iemand zomaar ergens op afrekenen is heel gemakkelijk wanneer je 1 kant van het verhaal hoort.

(Bovenstaand verhaal is deels waar gebeurd en deels fictief :z )
 
Hallo mede motorrijders

Ik kom net thuis ik heb met een vriend gesleuteld aan zijn fzr 1000,nu zie ik dat mijn computer aan staat en dat er allerlij zeik verhalen staan op deze side over hard rijden in de bbk en dat er een kind was dood gereden?Ik snapte er geen zak van tot dat ik van mijn vrouw hoorde dat mijn maat hier vandaag geweest is en dat hij net als gisterenavond achter mijn computer heeft gezeten en allerlij zeik verhalen over te hard rijden heeft geschreven onder mijn naam,ik heb de zielige zeik verhalen eens gelezen die hij geschreven heeft en het is ook niet vreemd dat hij word uitgemaakt voor betweter en moraalridder.by the way het zal mij aan me reet rotten hoe hard iemand binnen de bbk rijd, en dan heeft de lul ook nog geschreven dat hij 200+ op een 80km weg heeft gereden(waar mee met zijn fiets?) de lul heeft niet eens een rijbewijs laat staan dat hij op een motor rijd.deze maat is na vavavond een hele vage kennis, wat een lul om onder mijn naam dus fz 750 freak allerlij zielige zeik verhalen te schrijven en ook nog eens mede motorijders voor sukkel en voor stomme boer uit te maken.meneer woont nog bij zijn moeder thuis en ja het is een echte eikel hij heeft over alles een mening klaar hij was al geen echte maat meer van mij maar na vanavond komt hij er helemaal nooit meer in!.Ik bied alle motorrijders mijn excuses aan voor al deze zielige zeik verhalen,dankzij deze eikel zou ik nog door het leven gaan als mekkeraar of betweter of moraalridder en dat terwijl ik juist iemand ben van de uitdrukking leven en laten leven iedereen moet zelf weten wat hij doet hard rijden of zacht rijden het maakt mij allemaal geen zak uit.mijn wachtwoord weet hij gelukkig niet mijn vrouw kijkt ook regelmatig op deze side zij had gisterenavond en vanavond al ingelogd voor dat de hij kwam dus hij kan niet nog eens onder mijn naam zielige zeik verhalen schrijven.

groeten van FZ 750 FREAK
 
Hallo mede motorrijders

< heeeeeeeeel geloofwaardig verhaal ;) >

groeten van FZ 750 FREAK

full
 
Ik heb de laatste jaren genoeg bekeuringen gehad voor te hard rijden.Dus ook bekeuringen voor te hard rijden binnen de bbk.Waarom zou ik dan van dat soort zeik verhalen schrijven!
Maar goed je kunt hier schijnbaar niet je onschuld aantonen, ik ben gisteren zoals gezegd de hele dag weg geweest om een maat van mij de helpen sleutelen met zijn FZR 1000.Er internetten hier wel meer van mijn maten maar die zijn normaal.willem is van af zijn geboorte af gehandicapt.wij namen hem altijd mee als we met een groepje gingen stappen,onze groep 6 man gaan al zeker 25 jaar met elkaar om, dat is al van uit de brommertijd.wij namen hem altijd mee omdat hij ook bij ons in de straat woonde.Zoals gezegd internet hij hier ook wel eens maar hij weet niets van motoren of auto's maar hij wil wel altijd graag over alles mee praten dus ook over motoren, in zijn beleving gebeuren dingen anders dan dat ze in het echt zijn gebeurd,en vervolgens betrekt hij deze gebeurtenissen dan op zichzelf(hier kan hij niets aan doen dit is zijn geestelijke beperking)
Ik heb zijn moeder vanochtend opgebeld en het hele gebeuren uitgelegd.En haar gezegd dat hij hier niet meer mag internetten(omdat ik daar weer problemen mee krijg)
Maar goed genoeg geluld hierover.
Als er mensen zijn die na deze uitleg er nog anders over denken het zei zo.

Groeten FZ 750 freak
 
Terug
Bovenaan Onderaan