Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Iemand zal toevallig wel (mijn) kenteken onthouden, komt me tegen en rijdt me van de weg af om me te straffen... Ons lieve heertje heeft rare kostgangers tegenwoordig. Ik ben ook tegen het kentekens noteren op openbare fora.Maar..... moet een moderator nu overal gaan zoeken waar het kenteken genoemd staat en daar in al die reply gaan lopen rommelen om overal dat kenteken weg te halen ?
Het genoemde kenteken is al niet correct. Niemand onthoudt dat kenteken, niemand gaat op pad met dat kenteken in gedachten om .... tja... om wat te doen eigenlijk als ie m al zou tegen komen ??
En iedereen die het kenteken leest, leest ook dat het kenteken verkeerd is.
Ik voel me niet geroepen mezelf veel werk op de nek te halen om hele topic nauwkeurig te gaan doorzoeken om kentekens weg te halen die anderen quoten, dat mogen de betreffende gebruikers dan toch echt zelf gaan doen.
Ik snap de emotionele belasting hoor, dat er een kenteken word genoemd, maar als je buiten rondrijdt dan ziet iedereen dat kenteken.
En er zijn maar weinigen die iets met een kenteken kunnen en diegene worden zwaar gemonitord op het raadplegen van het RDW register.
Tenzij je gewend bent om te gaan met vuurwapens en kilo's drugs heb je weinig te vrezen van je kenteken dat ergens word genoemd.
Als weggebruiker.....
als je recht ingehaald kan worden rijdt je onnodig links dat is net zo strafbaar als rechts inhalen en vaak de oorzaak van rechts inhalen. en als je niet de maximum snelheid reed was het file en dan is rechts passeren gewoon toegestaan.
Punt is gemaakt betreffende het kenteken, en dit is goed duidelijk gemaakt en overgekomen op ts ( gezien er door hem absoluut niet meer gereageerd is begrijpt hij de boodschap) er is alles aan gedaan om het kenteken te verwijderen van het forum dus wat mij betreft is het hiermee al een poosje afgedaan.
Ik kan geen kenteken zien, maarre ... is dit hem toevallig?
Dat is natuurlijk een aanname van jouw kant, niet meer of minder
Vorige week reed ik door Dld. Ineens een busje voor me op de Autobahn zonder kenteken-plaat.Ik rij daarom zonder kenteken. Beter geen risico lopen
Wat ben jij een hofnar....
Je wilt graag het laatste woord, je mag het hebben van mij.
Sorry, ik had niet meegekregen dat als jij ergens mee klaar bent er dan niemand meer mag reageren.
Zal ik het topic dan maar sluiten ?
Volgens mij is dit 'm. Ik had nooit verwacht dat het nog een M-Fer zou zijn ook !!!
Ja hallo, nou noem je d'r ook 1 op zeg. Wat 'n gek is dat.
Daar heb ik ook verhalen over gehoord....man man wat een leiperd is dat.Ja hallo, nou noem je d'r ook 1 op zeg. Wat 'n gek is dat.
die moet je even uitleggen want wat is er precies gevaarlijk aan het rechts inhalen. links blijven rijden waar het bumper aan bumper rijd heeft een veel hogere kans op kop staart botsingen en geeft veel minder overzicht.Verschil is dat onnodig links rijden niet gevaarlijk is alleen stront irritant en rechts inhalen wel gevaarlijk is.
die moet je even uitleggen want wat is er precies gevaarlijk aan het rechts inhalen. links blijven rijden waar het bumper aan bumper rijd heeft een veel hogere kans op kop staart botsingen en geeft veel minder overzicht.
die moet je even uitleggen want wat is er precies gevaarlijk aan het rechts inhalen. links blijven rijden waar het bumper aan bumper rijd heeft een veel hogere kans op kop staart botsingen en geeft veel minder overzicht.
ja ik kan afstand voor mij houden maar niet achter mij en daar rijd het grootste gevaar voor mij. en dat mensen niet kijken als ze besluiten toch eindelijk rechts te gaan rijden dat doen ze ook niet als ze naar links gaan. rechts heb je dan nog een vluchtstrook om een kans te hebben dat je kan uitwijken links zit je of in de vangrail of je knalt de remmen er op en dan lig je onder de klever achter je. en als mensen gekke dingen gaan doen omdat ik ze rechts voorbij ben gereden dan gebeurt dat achter mij en daar heb ik geen last van. dus ik zie nog steeds het extra gevaar van rechts voorbijrijden niet.
ja ik kan afstand voor mij houden maar niet achter mij en daar rijd het grootste gevaar voor mij.
en dat mensen niet kijken als ze besluiten toch eindelijk rechts te gaan rijden dat doen ze ook niet als ze naar links gaan. rechts heb je dan nog een vluchtstrook om een kans te hebben dat je kan uitwijken links zit je of in de vangrail of je knalt de remmen er op en dan lig je onder de klever achter je. en als mensen gekke dingen gaan doen omdat ik ze rechts voorbij ben gereden dan gebeurt dat achter mij en daar heb ik geen last van. dus ik zie nog steeds het extra gevaar van rechts voorbijrijden niet.
"Vroeger" was dat een enkele Porsche of Ferrari die je ruimte gaf in Duitsland... Tegewoordig rijdt iedere hufter -dat verklaar ik zo- in een Audi-Kanon dat tegen de 300 loopt omdat ze gewoon verhoudingsgewijs niks meer kosten. De rechter rijstrook zit vol met LKW's dus is het best effe slikken voor die Aud-piloot dat dat Nederlandse bussie wat al 7 minuten lang met 160, 170 een LKW of 80 inhaalt alvorens naar rechts te gaan, en dan kunnen ze gaan zitten knipperen en toeteren, ik ga niet naar rechts, ik bén aan het inhalen... En toen ik begon met inhalen WAS je er nog niet...Het mooist zou het zijn zoals men vroeger in Duitsland reed. Daar keek je 3 x voor je ging inhalen of er niets toch iets vreselijk snel aankwam en als je ingehaald had dan ging je zo snel mogelijk naar rechts. Gewoon, omdat het voor iedereen beter was. Helaas is de mentaliteit van de mens veranderd.
Had hij wel beschermende kleding aan?Vanmiddag haalde ik en meerdere auto's een vrachtwagen in. Plots werd ik rechts ingehaald en op het laatste moment voor de vrachtwagen voegde deze in en propte zich tussen de bumpers met nog geen meter tussenruimte.
Vervolgens haalde hij mijn voorgang ook rechts in.....dat ging dus tussen de vrachtwagen en de auto door.
Asso gedrag dus van iemand die op de A1 richting De Lutte reed.
Kawasaki NINJA 300 ABS (kawa groen)
"Vroeger" was dat een enkele Porsche of Ferrari die je ruimte gaf in Duitsland... Tegewoordig rijdt iedere hufter -dat verklaar ik zo- in een Audi-Kanon dat tegen de 300 loopt omdat ze gewoon verhoudingsgewijs niks meer kosten. De rechter rijstrook zit vol met LKW's dus is het best effe slikken voor die Aud-piloot dat dat Nederlandse bussie wat al 7 minuten lang met 160, 170 een LKW of 80 inhaalt alvorens naar rechts te gaan, en dan kunnen ze gaan zitten knipperen en toeteren, ik ga niet naar rechts, ik bén aan het inhalen... En toen ik begon met inhalen WAS je er nog niet...
De hufter: Dat Duitsers een zweem hebben dat ze goed kunnen rijden slaat compleet nergens op, trappen, dat kunnen ze. Verder houden ze zich nergens aan, rijden steevast over al 30, 40 km te hard, ook in baustellen komen ze met 120 voorbij... waar je 60 mag.. Vormen de regels naar hun eigen hand en houden zich alleen aan de regels als het in hun voordeel is... Duitsers zijn echt onwijs aardige mensen, geef ze echter geen auto of een pet, dan worden het allemaal gorilla's.
In NL rijdt het echt veel fijner, veel relaxter, verdraagzamer. En dat zijn ook de woorden van Duitsers die in Nederland komen.