Motorrijders Ardennen gezocht voor dagtrip

ik denk maar dat ik ander hobby kan zoeken :X


Hey Besmelah..

goed om weer wat van je te horen,gelukkig niks gebeurd met je ;)
Maar toch wel balen dat je er weer niet bij was..We hebben nog een poosje gewacht op de hoop dat je nog kwam aanrijden,maar helaas :/ .
Het zal leuk zijn als je de volgende rit er wel 100% bij kan zijn.. Mischien ritje rond ijselmeer,als dat door gaat..
Grt en hou alles op het rechte pad...
en niet zoals Sjoerd er naast :+ _O-
 
Nog 5 min w8ten voor de film van ome?
Was gewoon een top rit, met een goede voorrijder uiteraad, met mij was dit nooit wat geworden..
Maar goed, alles is weer voorbij, een nieuwe week met nieuwe kansen, en problemen, problemen? hoezo......

Hier is deel 2. Film
 
Laatst bewerkt:
Hey mannen ( en vrouw )

Ziet er weer erg goed uit hoor! Vind het nog steeds jammer dat ik niet mee kon ;(
Maar ik las al ergens dat er weer een idee was voor een rondje IJselmeer dus nieuwe ronde nieuwe kansen ! Ik hou het wel even in de gaten en hopelijk weer tot de volgende rit

Gr,

Menno
 
Hey guys,

al eerst sorry dat ik nix van me laat horen, bij deze er is nix ernstig gebeurt....

verhaal was, ik was zo blij en zo antosiast dat ik jullie eindelijk gevonden in Eijsden na hele rit alleen vanuit a'dam, daardoor dat ik vergat om te tanken, mijn lampje brandt al onderweg naar Eijsden, ik kon nog maar ongeveer 10 km meerijden maar wist niet wanneer het volgende tank station, ik heb nog naar Sjoerd die rijd namelijk voor me nog getouterd maar die hoord me niet omdat hij ipod aan had denk ik, toen begint iedereen weg te rijden,, heb nog geprobeerd naar naar hem te rijden ik stopt net achter hem maar helaas was ie weer weg......
toch ff snel getankt, toen de weg gepakt hopend jullie te bijhouden maar helaas tevergeefs.... toen heb gewoon mijn weg gepakt mij eigen route gereden,wel teluergesteld...............maar goed shit happend

ik hope dat jullie een leuk dag gehad hebben maar zo te lezen is al duidelijk


Ah sry man, als ik jou had gezien/gehoord had ik zeker even gewacht op je. :/ Zoals andere al zeiden is er gelukkig niets ernstig gebeurt. Nu ik er ook aan denk, omdat je zo blij was om mee te gaan en daardoor weer afvalt, is het gewoon extra lullig. Ik hoop echt dat je de volgende keer weer mee gaat, en dan zorgen er we met z'n allen voor dat het allemaal goed gaat. :Y

Hopelijk kan dan iedereen mee, geen afvallers door reparatie, blessures e.d..

Ik stem voor een weekendje Eifel, dat lijkt me wel leuk :)
 
Hallo, ieder1,
Leuk tochtje gehad psies, maar ik wil ff vragen als je geen e-mails meer wilt ontvangen in je postvak in, om het alleen op het forum te lezen, waar kan ik dat instellen????

Groetjes en leuke foto's en filmpjes, hoop dat ik de volgende keer es mee kan.
 
He dames (zijn er toch 2 hoor) en heren,
echt bedankt voor de super rit.
ik heb echt genoten (en geniet nog na van Sjoerd's foto ( ja 1) bij het cafe).
ik ben blij dat ik mee ben gegaan. bij deze wil ik toch iemand speciaal bedanken (weet niet meer wie het was) voor de waarschuwing bij de bocht met grind, aangezien ikzelf geen bochten koning ben en waarschijnlijk het grind had gekust.

ik spreek jullie wel weer.

o ja P.S. ja frank ik denk dat wij 2 wel een boete krijgen. bij de a12 is traject controle. Ik remde nog af maar zag je doorgaan. dus gaf ik ook weer gas
haha
 
Nog 5 min w8ten voor de film van ome?
Was gewoon een top rit, met een goede voorrijder uiteraad, met mij was dit nooit wat geworden..
Maar goed, alles is weer voorbij, een nieuwe week met nieuwe kansen, en problemen, problemen? hoezo......

Hier is deel 2. Film


Filmpje was weer Top Fred *O*
Wat Sjoerd voorstelde , om eens weekendje Eifel te doen,lijkt me ook wel heel leuk..
Mischien zijn er meer liefhebbers voor ..
Dus...gooi het een in de groep ;)
 
Leuke filmpje weer, Fred en Ingrid, top! :Y

Weekend Eifel,
dat zal ik niet gaan meemaken.
ik en Ingrid kunnen namelijk geen lang weekend, of een nacht weg blijven..
Thuis verplichtingen zitten, maar dat moet jullie er niet van weer houden om te doen.
Ik zelf denk dat ik dit jaar nog een ritje wil regelen rond het Ijselmeer.. maar ik zie wel hoe dat gaat lopen..
Mochten jullie de Eifel gaan doen zie ik achteraf de foto,s wel....
 
hoi, ik dacht meer aan een rondje zeeland of waddeneilanden.
daar moet toch wel een leuk ritje mee te maken zijn?
groetjes.....
 
He dames (zijn er toch 2 hoor) en heren,
echt bedankt voor de super rit.
ik heb echt genoten (en geniet nog na van Sjoerd's foto ( ja 1) bij het cafe).
ik ben blij dat ik mee ben gegaan. bij deze wil ik toch iemand speciaal bedanken (weet niet meer wie het was) voor de waarschuwing bij de bocht met grind, aangezien ikzelf geen bochten koning ben en waarschijnlijk het grind had gekust.

ik spreek jullie wel weer.

o ja P.S. ja frank ik denk dat wij 2 wel een boete krijgen. bij de a12 is traject controle. Ik remde nog af maar zag je doorgaan. dus gaf ik ook weer gas
haha

Meestal rij ik tussen die "kontaktlussen" door,die op de weg liggen..dan wordt je niet gescant door het apparaat.Heel vaak kan je op de witte stippellijn rijden of net naast de rijbaan op de witte lijn, dan doet de trajectcontrole het niet ;) Goeie tip voor iedereen ...( dat heb je ook bij flitspalen bij het stoplicht..Gewoon de kontaktlussen vermijden !!) :)

(met uitz.van infraroodscanners,want daar gaat dat kontaktmattenfeest niet door) :N

En hebben we toch een prent..eerlijk zullen we alles delen ...toch? _O-
 
Laatst bewerkt:
He dames (zijn er toch 2 hoor) en heren,
echt bedankt voor de super rit.
ik heb echt genoten (en geniet nog na van Sjoerd's foto ( ja 1) bij het cafe).
ik ben blij dat ik mee ben gegaan. bij deze wil ik toch iemand speciaal bedanken (weet niet meer wie het was) voor de waarschuwing bij de bocht met grind, aangezien ikzelf geen bochten koning ben en waarschijnlijk het grind had gekust.

ik spreek jullie wel weer.

o ja P.S. ja frank ik denk dat wij 2 wel een boete krijgen. bij de a12 is traject controle. Ik remde nog af maar zag je doorgaan. dus gaf ik ook weer gas
haha

Graag gedaan. ;)

Was een tof ritje. :} Het stuk in Luxemburg was zeeeeer geslaagd. :]

Sorry dat ik er zomaar tussenuit sneakte. Ik wist niet precies waar we de laatste KMs heen gingen. Achteraf kwam ik erachter dat jullie richting Eijsden reden, als ik dat had geweten was ik gewoon meegereden en daarna weer richting Maastricht. :$ (dom)
 
Het kwam me allemaal niet zo best uit, maar achteraf baal ik ervan dat ik ook niet ben meegegaan...Gave filmpjes trouwens!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan