Motorrijders slechte naam? Welnee..

Sebo

MF veteraan
4 apr 2004
2.016
2
Rij in m'n koekblik door een kleine dorpskern, auto aan auto, winkels, veel verkeer, weinig ruimte, snelheid door alle opstakels etc. 30 kmh.
Stoere bink op een Suzuki TL 1000 R; veel aan het gas draaien (had blijkbaar aandacht nodig), geen afstand houden enz., moet natuurlijk inhalen, en snijd me zo af, dat wanneer ik niet rem ik hem zo van zijn fiets rij.
Ik toeter even, bink stoer omkijken, houding "...had je wat?...." wat zich 2 keer herhaald. Wanneer de auto voor hem had moeten remmen was ie er trouwens zo opgevlogen.

Weer honderd man winkelend publiek erbij met een (beginnende) hekel aan motorrijders, en wij maar klagen hoe we aan zo'n slechte naam komen.

Doel van dit verhaal? Weet ik eigenlijk ook niet. De illusie dat dergelijke individuen ook maar enigzins nadenken over hun acties is niet reëel, daarvoor heb je namelijk enige intelligentie nodig....
 
Pas op hoor, je mag hier absoluut niets zeggen over motorrijders die zich als een debiel gedragen.

Is namelijk niet zo, is altijd schuld van een koekblikker... en jij zat in het koekblik.. dus het is jou schuld. Kan je verder ook niets aan doen hoor. ;)
 
Ach, zo had ik er laatst bijna 1 in mijn bedrijfskoekblik zitten.
Sta voor een verkeerslicht, sta op de rechterbaan tegen de streep aan (ook rechts). Zie ik in mijn linkerspiegel een motorrijder aan komen vliegen :+
D8 nog: Das krap zat. Meneer gewoon doorrijden met dezelfde snelheid.
Gaat het links van me weer rijden en de koekblikker links van mij komt een beetje naar rechts. Ben de berm maar ingegaan aan de rechter kant. Ander was het boem :+ Motorrijder was me iig dankbaar :Y Hoop dat hij nu wat zachter tussen de auto's door zal rijden, maar om eerlijk te zijn ... :+

Zo gebeurt er iedere dag wel iets.

@ TS Deze motorrijder zal dan idd de rest een slechte naam bezorgen.
Maar wat is nieuw. Gebeurt overal. Niet alleen bij motorrijders.
 
Pas op hoor, je mag hier absoluut niets zeggen over motorrijders die zich als een debiel gedragen.

Is namelijk niet zo, is altijd schuld van een koekblikker... en jij zat in het koekblik.. dus het is jou schuld. Kan je verder ook niets aan doen hoor. ;)


ókéé.......! B|

dus heb ik vanmiddag geen GS1100-zijspan zien 'asocialen'op de A-12, bij Reeuwijk.
løl de behanger....
 
maar wil je eigenlijk wel dat wij motorrijders als engeltjes gezien worden????
geef de mensen wat om over te praten op een verjaardag,ouwe zeur.. ;) ;)
 
En wat zag jij???? Eeennnnnnn.....Is ook wel weer t enige nuttige wat je je geschreven hebt :Z Je had als motorliefhebbber beter van t mooie uitzicht en t goddelijke geluid kunnen genieten _O- prutser :r





:+

Je kon het niet laten he, Je moest weer posen zekers :+
 
man ga alsjeblieft een week in zuid frankrijk rijden, dan weet je hoe het ook kan zonder dat je meteen asociaal roept.
Daar is het normaal dat de tweewielers (motoren, motorscootahs , bromfietsen) vrij baan krijgen in het midden, zonder dat er ook maar een koekblik moeilijk doet.
Dus in plaats van de motoren wat ruimte te geven , ga je ze ff lekker lopen jennen. :N :N :N :N :N :N :N :N :N :N :N :N
 
Doe ik ook als koekblikkers niet willen schuiven B|

:^

TS rijdt waarschijnlijk alleen maar of met een vrije baan zondagsochtends of rijdt met z'n motor net als een auto :? :P

En damn, hoe asociaal ik dan wel niet zal zijn in de ogen van TS. Van de week weer een zooitje klootzakken op de A4 ri A12 Utrechtse Baan (ri Den Haag) 's ochtends in de file. Van die Jan Joepies die lekker tegen het midden gaan hangen en vooral geen ruimte geven. Toen er even ruimte was ff het gas uit frustratie erop gezet (en onbedoeld een wheelie gemaakt in de file :P ). Jammer genoeg stond er ook net een motoragent op het hoekje daar waar de A4 splitst richting de A12 ri Den Haag en ri Zoetermeer om iemand in blik te bekeuren o.i.d. Dus ik ben benieuwd of ik er nog wat van hoor :P
 
Pak je lekker de motor die je overal kwijt kunt zonder alles op te houden en vierkante kilometers bruikbaar asfalt te verbruiken voor te parkeren komt er zo'n blikker aan die net als al die zondagsrijders (op zaterdag) hutje op mutje, persé met hun veel te grote auto in de rij moeten staan...

Denk eerder dat dat winkelend publiek meer last heeft van die rokende auto's met z'n tienen op een rij dan een motor die er effe tussendoor flitst, maar doordat ie hoger zit wel het verkeer en de voetgangers kan zien.

Als motorrijder had ie misschien wel verwacht dat iemand die ook motorrijdt, iets meer RUIMTE gegeven had.
 
Keek jij ook niet naar zoiets O-)

Of mot je nog 3x rond de wereld voordat deze fiets er komt :z

ik wil een R-etje O-)

al vraag ik me wel af of dat verstandig is voor mn gezondheid, en portomonee (20 jaar en een tlr willen verzekeren kost denk ik de jackpot)
 
Nah de aanschaf weet je zelf.... De verzekering van mijn tlsje kost wa+ 19 p/m 21jr.

aanschaf is het probleem ook niet :P
kep 0 schadevrije jaren en wil hem als het niet uit de klauwen loopt allrisk verzekeren...
 
aanschaf is het probleem ook niet :P
kep 0 schadevrije jaren en wil hem als het niet uit de klauwen loopt allrisk verzekeren...

Denk dat je bij unive t beste uit bent. Zal je wel zo`n 150 per maand gaan kosten denk ik -O-

@ rml nee ik was t niet, althans denk ik O-)
 
Denk dat je bij unive t beste uit bent. Zal je wel zo`n 150 per maand gaan kosten denk ik -O-

kijk, daar krijg ik dus accuut een slappe van -O-
en alleen wa+ vind ik ook zo kiele kiele... :X

misschien doe ik ook wel gewoon een Sje, kan ik het overige geld in een nette achterveer steken ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan