motorrijdster "tikt"terug

Een medialle voor de dame met rode haren :} *O*

Ik hoop alleen dat ze er geen problemen mee krijg door haar helm effe op die K******K ze neus te hebben geparkeert :(
Vindt het trouwens wel een begrijpende reactie van haar

Het is te hopen dat de politie er ook zo over denkt ;(

Heb je je als getuigen opgegeven Early bird :?
Maakt het voor redhead wat makkelijker als de politie lastig doet
En voor die blik rijder moeilijker })
 
Strakke actie voor die rooie meid,gelukkig voor haar dat ze nog kon meppen,maar of ze d'r financieel beter van word is maar de vraag i.z.g,dagwaarde van zo,n diversion is vaak vele keren lager dan aanschafprijs,dus is die kolerelijder in die BMW verantwoordelijk voor het feit dat die meid een ouder/goedkoper type motor wellicht ter vervanging moet gaan rijden.
In zulke gevallen moet eigenlijk zo,n patser het verschil uit eigen zak bijleggen ,om een soort gelijk motortje weer voor benadeelde te kunnen rijden ;)
 
Hopenlijk wordt dat zaakje dan behandeld door de :] -rijdende rechter en krijgt ie van vrouwe justitia ook nog een paar flinke meppen. Wat een oet***.
 
Vanmiddag was ik op terugreis uit Zwolle. Linkerrijbaan, 120 was een aardig gangetje om verkeer rechts voorbij te gaan. Zit er ineens zo`n BMW ,type PC Hoofdstraattractor, met alle lampjes te seinen dat meneer er langs wil. MOVE!!!
Vroeger had ik zo iemand een dikke vinger gegeven, maar tegenwoordig.....
Passeer nog 1 koekblikker en heb dan ruimte om in te voegen, geef richting aan en wil naar rechts... komt die %%$$$####@ figuur me links voorbijzetten!!!!Op dezelfde rijbaan of ik er niet rij!!! Schuift rakelings langs me heen en gaat bij m`n voorganger op de bumper hangen.
Godzijdank had ik mijn zijkoffers thuisgelaten anders had het einde verhaal geweest voor Dre en z`n GTSje, schiet het door me heen.

Een paar km verderop bij Nunspeet wil meneer hetzelfde flikken bij een Diversion( met zijkoffers). De snelheid is er door de drukte uit en we rijden met zo`n 60 km/u.
Deze keer gaat het fout. Goed fout. De Tractor raakt de linker koffer en de motor zwiept tegen de zijkant van de naast rijdende auto. Motor schuift de vluchtstrook op en komt in de berm tot stilstand. Wonder boven wonder blijkt de berijder alleen wat schaafwonden te hebben!!

Het hele circus komt tot stilstand en veroorzaker meld zich even later bij motorrijder naar wat nu blijkt een meisje met rood haar!!! Die ontploft bijna van woede, schreeuwt en brult dat het een lieve lust is en haalt vol uit met haar helm naar de man.
Die word vol op z`n neus geraakt waarbij Ray- Ban zonnebril zich in diverse delen splitst en `s mans neus breekt. Tumult alom!!!

Nou ben ik vredelievend en keur geweld in wat voor vorm dan ook af maar hier kreeg ik toch een "eigen schuld dikke bult" gevoel bij. Goed gebruld, leeuw, dacht ik bij mezelf. :Y Beware of the red bikerlady!! :Y
:} :} :} :}
 
mijn vrouw heeft ook rood haar , ik heb haar zelfs na al die jaren nog niet

kunnen temmen .

BTW ik geef dat meisje groot gelijk , die BMW 4wheels tractors zijn de ergste

van alle tractors die er rond rijden .

daarna de VW en Audi tractoren en stations. :(
 
Erg verontrustend hoe veel koekblikkers de kwetsbaarheid van een motorrijder niet beseffen (kan veel voorbeelden noemen). Ze zouden meer naar een motorrijder moeten kijken als een persoon ipv een voertuig ofzo. Maak het bv bijna elke keer als ik ga rijden mee, dat een auto snel voor me de rotonde opschiet... niet grappig om te remmen in een bocht vooral niet met nat/vuil wegdek. Net zo min leuk om gebumper kleeft(ook al heeft een motor geen bumper)te worden. Maar om bijna (en in dit geval van helemaal) om te worden gereden slaat alles.
 
De tekst "tikkie terug Jaap2 gaat hier niet helemaal op ;) Aardige actie van die dame maar of het nou heel slim is geweest :N Al kan ik me de reactie me goed voorstellen.
 
Wie het onderste uit de kan wil, krijgt de deksel op zijn neus :Y
In dit geval dus de hele weg voor zichzelf opeisen en vervolgens een helm op zijn neus _O- _O- _O-

Schitterende actie van die dame en ik hoop dat er geen getuige te vinden is die beaamt dat ze een mep verkocht zou hebben!

Dat zal de PC Hooftrekker / asobak bestuurder hopelijk leren.....

Kan deze eikel nu een proces verbaal wegens poging tot doodslag tegemoet zien, of heeft hij "gewoon een aanrijding met blikschade zonder letsel" veroorzaakt?
 
Debiel met zn patserbak... zou vaker mogen gebeuren dit, ze moeten eens met hun neus :+ op de feiten worden gedrukt. Doe normaal.
 
Levensgevaarlijk, zulke acties, kan me de reactie van de motorrijdster zeer goed voorstellen.
Helaas zag ik gisteren een motorrijder die hetzelfde deed, namelijk een auto inhalen die al op de linkerrijbaan van de snelweg reed. Die automobilist schrok zo dat ie een ruk aan z'n stuur naar rechts gaf. Gelukkig reed daar net niemand.

Dus ja, de pot en de ketel enzo...
 
Eerst volgende plek dat ie stilstaat ( pomp ofzo meestal om de 25km met zo'n bak ) ff klein burnoutje maken en zijn/haar auto onder de rubberspetters knallen. Werkt prima.

Kutjesvolk trap je altijd een deuk in het figuur door ze bij de ballen (auto) te pakken. Vingers en gebaren krijg je alleen maar maagzuur van.


Ohja, deze post slaat nergens op, gebaseerd op totale onzin.


:+
 
mijn vrouw heeft ook rood haar , ik heb haar zelfs na al die jaren nog niet

kunnen temmen .

BTW ik geef dat meisje groot gelijk , die BMW 4wheels tractors zijn de ergste

van alle tractors die er rond rijden .

daarna de VW en Audi tractoren en stations.

Ik rij als account manager ook rond ik een "tractor" maar let toch altijd heel goed op, (waarschijnlijk omdat ik zelf ook motorrijder ben) maar ben inderdaad met je eens dat het vaak dezelfde types zijn echter vind ik nog steeds dat we niet iedere automobilist in een hokje moeten stoppen er zijn er ook zat die wel rekening houden met motorrijders1
 
OWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW EEN DIKKE VETTE HULDE AAN DEZE DAME...............Ik ben die dikke stressende BMWPCHOOFDSTRAAT personen beu.............om het feit dat ik deze winter ook bijna van mn sokken werd gereden door zo'n stresshaan die denkt dat hij overal maar voorrang hoort te krijgen.

NOGMAALS CHAPEAU!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Eerst volgende plek dat ie stilstaat ( pomp ofzo meestal om de 25km met zo'n bak ) ff klein burnoutje maken en zijn/haar auto onder de rubberspetters knallen. Werkt prima.

Kutjesvolk trap je altijd een deuk in het figuur door ze bij de ballen (auto) te pakken. Vingers en gebaren krijg je alleen maar maagzuur van.


Ohja, deze post slaat nergens op, gebaseerd op totale onzin.


:+
Inderdaad. :Y Want als je het begin goed gelezen had, had je gezien dat de veroorzaker in ieder geval wel netjes gestopt is (heeft ie toch nog iets goed gedaan). Dus had/heeft het geen zin om te wachten totdat ie ergens ging tanken.
Ik hoop wel dat betreffende motorrijdster niet gepakt wordt op haar zeer begrijpelijke reactie. BMW-knurft had die reactie namelijk zelf uitgelokt. :Y
 
echter vind ik nog steeds dat we niet iedere automobilist in een hokje moeten stoppen er zijn er ook zat die wel rekening houden met motorrijders1
Tuurlijk, heb je volledig gelijk in, maar het wordt natuurlijk wel moeilijk..
Zélden zie ik een BMW3 serie (e28)(e30) zónder petje erin.
Gevolg: Ik zie een e28, en denk: petje.

Zo ook met de gemiddelde x5-rijder. Toch een beetje arrogante, uit de hoogte gegrepen figuren (voorzover ik ze ken, ik veroordeel je niet, begrijp me goed). Zo'n auto koop je voor de show (praktisch is ie niet), en dat zegt ook (vaak) wat over je karakter. Karakter zegt (vaak) wat over je rijgedrag, en voila, het stereotype beeld v/d x5-rijder is gevormd.

Probeer me zelf ook zo neutraal mogelijk op te stellen hoor, maar het lukt helaas niet altijd.
 
Laatst bewerkt:
Ik rij als account manager ook rond ik een "tractor" maar let toch altijd heel goed op, (waarschijnlijk omdat ik zelf ook motorrijder ben) maar ben inderdaad met je eens dat het vaak dezelfde types zijn echter vind ik nog steeds dat we niet iedere automobilist in een hokje moeten stoppen er zijn er ook zat die wel rekening houden met motorrijders1

boeren rijden toch op tractoren :?
kewl de nieuwe hype...

be cool, buy a       Massey Ferguson (hehehe, toepasselijk)
4394.jpg




:+
 
Terug
Bovenaan Onderaan