Muziek van de Motorrijder

Status
Niet open voor verdere reacties.

Forward Bikers

Die hard MF'er
17 jun 2012
781
0
Alphen aan den Rijn
Welke muziek geeft de Motorrijder het Easy Rider gevoel. Waar voel je je lekker bij als je rijd. Welke nummers doen je zelfs op een motor wanen als je in de koekblik zit. Wat maakt net dat ene extra emotie bij je los?

De meeste bekende en zonder meer nummer 1 is natuurlijk ''Born to be wild'' van Stepenwulf. In dit nummer word ook duidelijk de link gemaakt naar het motorrijden, aangezien de 1e zin van het nummer is ''get your motor running'' en was natuurlijk een van de soundtracks van de film ''Easy Rider''


Welke ik ook goed vind is ''Highway to Hell'' van ACDC. Onduidelijk in dit nummer is of de link naar het motorrijden word gelegd, of dat het net zo goed de koekblik kan zijn.

Ook het nummer " Gimmy al your loving'' van de ZZ top vind ik een echte roadnummer, al is hier duidelijk gene motorrijden mee gemoeid.
 
:?

Alles wat ik lekker vind.

Major Lazer playlist in de telefoon alsmede een Sons of Anarchy list.

Ook een gemixte playlist waar dan weer de laatste van DA MAJOR in te vinden is maar ook de Nero remix van Speed Demon. *O*

Alles waar jij je lekker bij voelt.
Nadeel is alleen dat de muziek zo hard moet omdat me uitlaat lek is na de bochten , en dan bedoel ik geen gaatje maar gewoon compleet door :') Oh zei ik nadeel foutje pluspunt.

Dansen en bouncen op de motor roeleert *O* :Y
 
Je gaat toch geen muziek luisteren op je motor :N

Ik wil alleen de muziek van mijn motor horen!
 
Voor de wat relaxtere muziek luister ik graag naar Alcest, Amesoeurs of Pain.
Als ik wat snellers en harders wil horen zijn er nog altijd bands als Lantlos, Austere, Hypocrisy e.d.
Het zit allemaal in de metal-hoek, dus mogelijk niet weggelegd voor iedereen ;)
Al denk ik dat Alcest de meeste mensen nog goed bevalt (niet alle nummers, maar de meeste wel)
 
Laatst bewerkt:
Niks geen gedonder met muziek op de motor. Muziek luister ik in de auto, op de motor luister ik of naar het rijgeluid of naar Radio1. En ja dat is toegestaan, mits je op een ouwe-lullenmotor rijdt!
 
Laatst bewerkt:
Tja relaxte muziek is het niet, maar tijdens het motorrijden vaak linkin park aan. Gemixed met wat top 40 nummers er doorheen, meestal wat snellere dance nummers dan.
 
Niks geen gedonder met muziek op de motor. Muziek luister ik in de auto, op de motor luister ik of naar het rijgeluid of naar Radio1. En ja dat is toegestaan, mits je op een ouwe-lullenmotor rijdt!
Ja, maar ik kan begrijpen dat als er bijvoorbeeld Born to be Wild gedraaid word tijdens je rit in de auto, dat je dan toch plots aan je motor denkt. Geeft een bepaalde sfeer impressie.
 
Het echte muziek dat matcht met het ''Motorrijders gevoel'' zijn vaak de wat gedateerde road nummers. Ik denk dat deze bij de jonge rijders minder in de smaak vallen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan