Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
iemand ervaring mee? levert het echt geluidsreductie op?
Dode link
zoeperman,
ik heb dit in de auto van een maat gebruikt.
dit kun je over je airbox heen leggen , of aan de binnenkant plakken van je kuipen
je moet dan wel de dunne versie pakken staat iets verder in het midden van de pagina .
Dode link
groeten sbb

Ik zou gewoon een oem luchtfilter gebruiken. Wanneer de motor teveel geluid produceert, kijk je naar je uitlaatsysteem. De rest, zoals bekleden kuipen enz, maakt nagenoeg geen verschil.
Ik zou gewoon een oem luchtfilter gebruiken. Wanneer de motor teveel geluid produceert, kijk je naar je uitlaatsysteem. De rest, zoals bekleden kuipen enz, maakt nagenoeg geen verschil.
maat van me heeft zo'n filter in zijn zx6 uit 2008
4 April word er getest wat het geluid met dat filter doet en orgineel
Als het beter is, probeer ik er ook 1 in mijn 07 suzuki![]()
we laten wel wat wetenben benieuwd

maat van me heeft zo'n filter in zijn zx6 uit 2008
4 April word er getest wat het geluid met dat filter doet en orgineel
Als het beter is, probeer ik er ook 1 in mijn 07 suzuki![]()

bij mij werkte et alleen op assen, zolder werd ik er alsnog afgehaald met dik teveel geluid
gsx-r 1000
Kost vermogen op alle andere plekken waar de paal staat. Is het dan niet beter om bij de paal het gas even vast te houden?Zou voor de zekerheid gewoon je inlaat kokers ook bekleden met geluids dempend materiaal!
Net kinderen he...de discussie gaat weer naar allerhande andere methoden, ook goed, maar ik was gewoon benieuwd naar de werking van het filter....

inlaatgeluid is de grootste reden voor zwarte vlag op Zolder en niet het uitlaatgeluid !!!