N.O.P. Deeltje 11 "nieuwe ronde, nieuwe kansen!"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo ik vanmiddag de motor naar buiten gedrukt, denk knal ff naar Assen om Japie aan te moedigen. Rijd ik hier weg .......... de eerste druppels :/ Ach het viel mee dus doorrijden. Richting Steenwijk werd het toch wel donker en ja hoor regen. Toch maar even gestopt om de ventilatie dicht te doen en de jas goed dicht te doen. Nou dat was maar goed ook :X Tering ik ben me daar toch een partij zeiknat geworden _O- _O- Geschuild voor het noodweer in Steenwijk en toen toch maar richting Emmeloord gereden, wat een weer _O- _O- _O- _O-

Sorry Jaap :W

En ik Rene nog uitlachen dat het in duitsland regende :+
 
Zo ik vanmiddag de motor naar buiten gedrukt, denk knal ff naar Assen om Japie aan te moedigen. Rijd ik hier weg .......... de eerste druppels :/ Ach het viel mee dus doorrijden. Richting Steenwijk werd het toch wel donker en ja hoor regen. Toch maar even gestopt om de ventilatie dicht te doen en de jas goed dicht te doen. Nou dat was maar goed ook :X Tering ik ben me daar toch een partij zeiknat geworden _O- _O- Geschuild voor het noodweer in Steenwijk en toen toch maar richting Emmeloord gereden, wat een weer _O- _O- _O- _O-

Sorry Jaap :W

En ik Rene nog uitlachen dat het in duitsland regende :+

geeft niet ronald je hebt t geprobeerd ;)

was wel weer mooi daggie ,wij hadden super goed weertje vandaag 8-)

als 11e getraind en 5e geworden in de race *O*

was weer top race zo kawasaki 3e 4e en 5e *O*
 
geeft niet ronald je hebt t geprobeerd ;)

was wel weer mooi daggie ,wij hadden super goed weertje vandaag 8-)

als 11e getraind en 5e geworden in de race *O*

was weer top race zo kawasaki 3e 4e en 5e *O*
Nice :}

Wij hebben vanmiddag in omgeving Zwolle/Hellendoorn/Nieuwleusden gereden, en 10 druppen gehad *O*
 
ja ja wrijf het maar in -O-
Ik vrijdagmiddag met mn nakomeling effe stukki rije .mooi weer .naar circuit assen. mooi weer . naar huis . mooi weer . zaterochtent ,in de tuin .mooi weer s,middags oort .mooi weer .des avonds met vrienden onder verrandadak babiq??????......mooi weer. nu ....mooi weer ?????????? _O-
 
Ik vrijdagmiddag met mn nakomeling effe stukki rije .mooi weer .naar circuit assen. mooi weer . naar huis . mooi weer . zaterochtent ,in de tuin .mooi weer s,middags oort .mooi weer .des avonds met vrienden onder verrandadak babiq??????......mooi weer. nu ....mooi weer ?????????? _O-
Laten we het er op houden dat sommigen het verdienen, en blijkbaar anderen niet _O-
 
Moguh :WHet is gewoon weer een echt Hollandse zomer, je weet echt nooit waar je aan toe bent. En als er mooie dagen zijn, moet je zorgen dat je ze pakt ;)Dat mag ik hopen :Y

precies mooie dagen moet je gebruik van maken in dit land .
gister was t ook weer mooi 8-)

full
 
Zo ik vanmiddag de motor naar buiten gedrukt, denk knal ff naar Assen om Japie aan te moedigen. Rijd ik hier weg .......... de eerste druppels :/ Ach het viel mee dus doorrijden. Richting Steenwijk werd het toch wel donker en ja hoor regen. Toch maar even gestopt om de ventilatie dicht te doen en de jas goed dicht te doen. Nou dat was maar goed ook :X Tering ik ben me daar toch een partij zeiknat geworden _O- _O- Geschuild voor het noodweer in Steenwijk en toen toch maar richting Emmeloord gereden, wat een weer _O- _O- _O- _O-

Sorry Jaap :W

En ik Rene nog uitlachen dat het in duitsland regende :+

Hahaha :P Gun een ander niet wat je jezelf ook niet gunt :9

Als het droog was geweest waren wij ook even komen kijken jaap :W
Helaas was het na de regenbui te laat om de race nog te kunnen zien.. Nog wel even heerlijk getoerd
In het mooie twente :P
 
king okkie gespot, om 9 uur op de A6 bij de windmolens :W
Hahaha, ik jou ook.
Zag een wagen van van wieren rijden met volgens mij een graafmachine achterop.
Was onderweg naar een dagje sturen op een V4

GroteFoto-4HY8SU7X.jpg


gaaf ding maar doe mij toch maar een V2

150kmpu en dan spontaan gaan wheelien , pfffff

toen ik dat ding weer inleverde was het eerste wat de verhuurder zei: oh, netjes 246 max
_O- die zetten ze dus even op 0 voordat hij uitgeleent wordt.

was uiteraard in duitsland O-)

eigenaar bleek trouwens mijn marshall voor over 2 weken op zandvoort , geinig toeval
 
Laatst bewerkt:
_O- lache je vindt ze overal die racefreaks.

Lekker dagje sturen op zon v4 :9~


Zo was weer een leuke race :] Goed voor het kampioenschap :Y
 
Jaapio, doen jullie mee met de endurance? En hebben jullie al een team??? Lijkt mij wel leuk om mee te doen.. ;)
 
is echt een aanrader!

GroteFoto-FWETSRGD.jpg


ik blijf me altijd verbazen hoe snel ik eruit zie en hoe langzaam ik rij :X
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan