Na zo'n M-F feessie new topspeed neergezet!

Heb nog niet harder kunnen gaan dan 287.
De stoplichten bij Raamsdonkveer (bij de watertoren) komen dan als gekken op je af :)

Auto's inhalen met zo'n snelheid heb ik ook al een keertje gedaan, maar dat doe ik nooit meer.
Dat lesje heb ik inmiddels geleerd :p

Gisterenavond trouwens bijna de binnenkant van een kofferbak gezien :(
Hellraiser haalde een auto in die hem aan het fokken was. Ik kwam, omdat ik daarvoor een rood stoplicht had, met een gangetje van 170 aanvliegen. Schijnbaar had die automobilist mij aan zien komen, want hij gooide zijn auto ineens in de remijzers (er was helemaal niets aan de hand).
Hoewel ik al af aan het remmen was, rekende ik er niet op dat die eikel zelf extra in de remijzers ging hangen. Ik scheet zeven kleuren strond, want het was centimeters werk :}

-=- En voor diegene die nu denken: waarom ga er dan niet links langs?.....Motorkap van een tegenligger doet ook zeer ;)
 
Heb nog niet harder kunnen gaan dan 287.
De stoplichten bij Raamsdonkveer (bij de watertoren) komen dan als gekken op je af :)

Auto's inhalen met zo'n snelheid heb ik ook al een keertje gedaan, maar dat doe ik nooit meer.
Dat lesje heb ik inmiddels geleerd :p

Gisterenavond trouwens bijna de binnenkant van een kofferbak gezien :(
Hellraiser haalde een auto in die hem aan het fokken was. Ik kwam, omdat ik daarvoor een rood stoplicht had, met een gangetje van 170 aanvliegen. Schijnbaar had die automobilist mij aan zien komen, want hij gooide zijn auto ineens in de remijzers (er was helemaal niets aan de hand).
Hoewel ik al af aan het remmen was, rekende ik er niet op dat die eikel zelf extra in de remijzers ging hangen. Ik scheet zeven kleuren strond, want het was centimeters werk :}

-=- En voor diegene die nu denken: waarom ga er dan niet links langs?.....Motorkap van een tegenligger doet ook zeer ;)

En aan dat soort mensen heb ik zo'n hekel, niet jou maar die bestuurder van die kofferbak. :j
 
Hoe kan je als je zo hard rijd nou precies zien dat 311 rijd.. :?
Als je kijkt ben je gelijk al een stuk verder en volgens mij kan je niet echt zuiver op je teller kijken..of heb ik dat fout? :?
Ik weet het niet maar dat denk ik doormiddel van andere verhalen dat ik van mensen heb gehoord. (hayabusa, zx12)
 
Wow, lijkt me wel een keer super vet om met zo'n snelheid over het asfalt te raggen! :9~

Maar ik moet zeggen dat ik zaterdag tussen Veenedaal en Hoevelaken ook vet schik had! :) Ik zat samen met jou, wKJ en nog iemand te scheuren langs de auto's die stil leken te staan en volgens mij hebben we wel een stukkie constant op 265 gezeten! :] En dat op een autoweg hahaha
 
Wheelieking, ik ging met die geleende ZZR600 ook al 230 geloof ik, hehe!!

Is toch niet alles zeg, zo'n ding...ook op knooppunten merk je de limieten snel (stepje dus).

Maar Nappie....onverantwoordelijk, hehe!! ;)
 
Wow, lijkt me wel een keer super vet om met zo'n snelheid over het asfalt te raggen! :9~

Maar ik moet zeggen dat ik zaterdag tussen Veenedaal en Hoevelaken ook vet schik had! :) Ik zat samen met jou, wKJ en nog iemand te scheuren langs de auto's die stil leken te staan en volgens mij hebben we wel een stukkie constant op 265 gezeten! :] En dat op een autoweg hahaha

Vandaar dat ik zo'n eind 220 moest rijden om je weer bij te halen... ;)
 
Hoe kan je als je zo hard rijd nou precies zien dat 311 rijd.. :?
Als je kijkt ben je gelijk al een stuk verder en volgens mij kan je niet echt zuiver op je teller kijken..of heb ik dat fout? :?
Ik weet het niet maar dat denk ik doormiddel van andere verhalen dat ik van mensen heb gehoord. (hayabusa, zx12)

ja, dat heb je fout, sommige (moderne }) ) motoren hebben dus DIGITALE snelheidmeters en die zijn heel makkelijk heel goed af te lezen op de km nauwkeurig.
 
Zaterdag niet verder gekomen dan 235 op dat stukje... Vond de wind niet echt gezellie en de rechtuitstabiliteit van die conti's is dan ook niet echt lekker (ging redelijk aan de slinger vanaf 170-180, was weer over bij het schakelen naar de 5, maar kwam bij 200+ toch weer snel terug)

Schiet trouwens ook geen zak op dat hardrijden... Moest even tanken op de A1 en ik stond net stil bij de pomp toen de "langzame" groep alweer voorbij kwam...
 
Om 311 te halen heb je zeker 190pk/aw nodig
Dus wat heb je gedaan aan je motor

Volgens mij overdrijft je teller een beetje
Dan zou je sneller zijn dan de haya en de zx12

Heb zelf 305 km/h gereden en dan heb ik al 20 km er af getrokken om de teller te ijken
En hij wilde nog harder
Maar ik vond het zat :]
En dat op een ZZR1100 van 94
 
Tellers overdrijven vast wel, maar dan nog...

Geen last van je koppelingshandel gehad: schijnen soms (oude model geloof ik) door de winddruk ingedrukt te worden.
 
Hoe kan je als je zo hard rijd nou precies zien dat 311 rijd.. :?
Als je kijkt ben je gelijk al een stuk verder en volgens mij kan je niet echt zuiver op je teller kijken..of heb ik dat fout? :?
Ik weet het niet maar dat denk ik doormiddel van andere verhalen dat ik van mensen heb gehoord. (hayabusa, zx12)

Dat heb je fout. Ik moest bij 325kmh het kabeltje van mijn koppeling iets opzij drukken omdat ie precies over dat gebied van mijn teller ging (geintje van Kawa). Dus kan je bij meer dan 300kmh best op je teller kijken. Je hebt zelfs tijd (en stabiliteit!) genoeg om met 1 hand aan het stuur te rijden :}
 
Ben ik nou de enige die het gewoon idioot vind om op de openbare weg meer dan 300 km/h te rijden? Op het circuit oke, maar op de weg...als je een strontvlieg onder je wiel krijgt wordt je al gelanceerd. De gemiddelde staat van het wegdek is hier wel behoorlijk goed, maar als je een hobbel of wat anders tegenkomt is het gewoon afgelopen....
 
Ook wel lollig, op GoT wordt iemand afgezeken die 200 en een beetje heeft gereden met de auto.
Kwestie van mentaliteitsverschil denk ik ;)

Onderwerp staat in Stuffis Generalis, minimaal 50 posts vereist om te kunnen lezen...
Ik vond het ook een beetje overdreven om een thread van 5 pagina's te copy/pasten ;)
 
Ben ik nou de enige die het gewoon idioot vind om op de openbare weg meer dan 300 km/h te rijden?
...

Blijkbaar moet je als motorforummer je lof uiten aan medeforummers die (persoonlijke) snelheidsrecords trachten te verbreken. :r

En wanneer je een dergelijke actie idioot vindt kun je je maar beter in stilzwijgen hullen. |(

Mijn mening:
shutup.gif
 
Wat is dit allemaal nu weer
Ik dacht dat idereen zo zijn eigen motor belevenis en fun heeft op zijn motor
De 1 houd van toeren en de ander van racen
Dat is toch niet nodig om elkaar te beledegen
Het gaat er toch om dat idereen lol :] heeft op zijn/haar motor
Heb mij hier net aangemeld maar het afmelden komt op deze manier dicht bij
Kijk het nog ff aan
 
Terug
Bovenaan Onderaan