Na zo'n M-F feessie new topspeed neergezet!

Dat heb je fout. Ik moest bij 325kmh het kabeltje van mijn koppeling iets opzij drukken omdat ie precies over dat gebied van mijn teller ging (geintje van Kawa). Dus kan je bij meer dan 300kmh best op je teller kijken. Je hebt zelfs tijd (en stabiliteit!) genoeg om met 1 hand aan het stuur te rijden :}

Oke sorry..
Jij kan het weten.
Hm ook nog stabiel misschien ga ik ook maar een voor zo'n bike kijken... (Abusa,zx12)
 
Bravo hoor!! 311 kilometers op de teller.
Respect 8-) :}

Wat de rest zegt over idioten, gewoon laten praten.

Kzelf heb nog maar tegen de 250 op de teller gehad, en vond het eigenlijk een beetje tegenvallen. Het had best harder gemogen.
 
Ik doelde juist niet op materiële zaken. Niet aan alles kun je een prijskaartje hangen.

Je bedoelt mensen in je omgeving, en de mensen die jou zien liggen na het foutje?

Tja dat is zo. En dat is waarschijnlijk het enige waar je niet aan (wilt) denken als je even 'gek' doet met je motor, want dan durf je niet eens meer op je motor te stappen (bij wijze van spreken).

Zo is het leven, vind ik voor de omstanders. Maar voor je naaste familie en zo, dat zou echt kl*te zijn. En dat is nooit goed te krijgen. En toch is het geen reden om het te laten (Je denkt hier expres even niet over na op dat moment.).

Bovendien is de kans ook bij die hoge snelheden nog lang niet zo veel. Dus eigenlijk is het allemaal als, als, als, ja als, dan...
 
311 :}

1 km sneller dan ik eens op een Hayabusa heb gedaan, om vervolgens tot de conclusie te komen dat die fiets totaal ongechikt voor me is. Wordt pas leuk boven de 200.
 
ik moet toch maar is naar een paar uitlaatjes gaan kijken....

want ja...320 moet toch ook haalbaar zijn :)
...onee...NU sla ik door... 8-)
 
Op maandag 25 maart 2002 13:39 schreef Fastnappie het volgende:
ik wilde alleen maar weten hoe hard ie ging...
niets meer niets minder...
Oh daar kan ik me helemaal in vinden hoor. Heb ik ook gedaan, maar ik hield op bij de 250 omdat ik het wel genoeg vond. Echt heel veel harder gaat ie trouwens ook niet, kilometer of 15 à 20 ofzo.

Maar nu je weet hoe hard ie kan, heb je dan niet een grens verlegd en is ook dit nu "normaal"? Of rijd je vanaf nu netjes 120 op de snelweg? })
 
Als de weg leeg is moet iedereen doen waar hij/zij zin in heeft, maar de maatschappij betaalt altijd een prijs wanneer jij met 300 per uur onderuit gaat.

Even serieus, maar dat vindt ik toch altijd zo'n bullshit.
Al die mensen die zo nodig moeten roken kosten "de maatschappij" veel meer. En wat te denken van al die voetballiefhebbers, waarvoor elke zondag weer een legertje ME de straat op moet. En zo zijn er nog 100 voorbeelden.

Ik doe lekker waar ik zin in heb, of het mag of niet, ik bepaal het zelf wel.

If you want to do something, do it today. Tomorrow the might be a law against it.
 
Psies als de weg leeg is mag je van mij zo hard gaan als je motor kan. Maar is er verkeer, let dan een beetje op en gooi 'm niet helemaal open... kwam zaterdagnacht nog een auto tegen die met dik 200 mij voorbij kwam waar 100 toegestaan was en ik 110 reed (ja in autootje rijd ik nooit echt zoveel harder dan toegestaan, 1.3 liter dus blazen heeft toch geen zin). Ik schrok me werkelijk de klere. Dat soort mensen wens ik nog wel eens dingen toe. Als ie het had gedaan op een lege weg vond ik het geen probleem.

En jij lult nu ook als een automobilist, want hoe denk jij dat opa en oma reageren als er een sportmotor met een sportuitlaat langs komt met zeg 140km/u.

Die zeggen dan ook dat al die motors verboden moeten worden.

En er zal ook wel eens een moeder met kinderwagen geschrokken zijn van dat knetterding van jouw als je met 60 door de dorpsstraat reed.

Je bent gewoon geschrokken en daar baal je van, want wat was er nu eigenlijk gevaarlijk aan het rijgedrag van die auto die je voorbij kwam??
 
En wat te denken van al die voetballiefhebbers, waarvoor elke zondag weer een legertje ME de straat op moet.

Damn, ja, ff een off-topic reactie van deze kant. Ik zag gisteren een stel van die mongole voetbal supporters op tv.
Die gasten zijn echt idioot, en ik had nog niet echt het idee dat het een uitzonderlijke situatie was voor de M-E'ers...
Wat mij betreft betaal ik geen belasting meer voor voetbalsupporters, laat ze maar lekker een Beverwijk deel 2, 3 en weetikveel hoeveel houden })

** disclamer **
Ik ben zelf nog nooit bij een eredivisiewedstrijd geweest, maar als ik het op tv zie hoef ik er ook niet bij te zijn
** / disclamer **
 
Even serieus, maar dat vindt ik toch altijd zo'n bullshit.

Al die mensen die zo nodig moeten roken kosten "de maatschappij" veel meer. En wat te denken van al die voetballiefhebbers, waarvoor elke zondag weer een legertje ME de straat op moet. En zo zijn er nog 100 voorbeelden.
Is dat een rechtvaardiging, of zelfs een reden om dan ook maar iets te gaan doen dat de maatschappij geld kost, zoals jezelf tegen een vangrail kwakken met 300 per uur?

Ik doe lekker waar ik zin in heb, of het mag of niet, ik bepaal het zelf wel.
Klinkt als stoere mannen praat, maar is het tegenovergestelde. De "ik bepaal zelf wel wat ik doe"-instelling is wat mij betreft een misplaatste recalcitrante houding die ik voor het laatst op het speelplein van de lagere school ben tegengekomen.

If you want to do something, do it today. Tomorrow the might be a law against it.
Ik ben ook geen moraalridder, ik trek het gas ook graag open net als de meesten hier. Maar ik doe het wel met het besef dat al die k*t-wetten en -regels er met een reden zijn.
 
Laatst bewerkt:
200 km kan je nog bevatten maar 311 ..... de mijne gaat (misschien wel gelukkig) niet veel harder dan 230-240.

/rene
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan