Bananeman
MF veteraan
Ik doelde juist niet op materiële zaken. Niet aan alles kun je een prijskaartje hangen.Jou verzekering zal je bedoelen. En je hebt zelf een deel betaald aan de belasting.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik doelde juist niet op materiële zaken. Niet aan alles kun je een prijskaartje hangen.Jou verzekering zal je bedoelen. En je hebt zelf een deel betaald aan de belasting.
Dat heb je fout. Ik moest bij 325kmh het kabeltje van mijn koppeling iets opzij drukken omdat ie precies over dat gebied van mijn teller ging (geintje van Kawa). Dus kan je bij meer dan 300kmh best op je teller kijken. Je hebt zelfs tijd (en stabiliteit!) genoeg om met 1 hand aan het stuur te rijden
Ik doelde juist niet op materiële zaken. Niet aan alles kun je een prijskaartje hangen.
.. en laten die lekker in de garage staan.Echt verstandige mensen rijden auto met een dikke bumper en overal witte plofkussentjes...
.. en laten die lekker in de garage staan
Echt verstandige mensen rijden auto met een dikke bumper en overal witte plofkussentjes...
Op maandag 25 maart 2002 14:42 schreef BertV het volgende:in bed met je dianese en helm op...
L LNieuwe ziekte?
wel nee....
...onee...NU sla ik door...
ik moet toch maar is naar een paar uitlaatjes gaan kijken....
want ja...320 moet toch ook haalbaar zijn
...onee...NU sla ik door...
ah... 330.Uitlaten, K&N filter en powercommander
Nog steeds in de afterglow van je ritje?(waarom sta ik me eigenlijk hier te verdedigen)
... en het verschil tussen 250 en 311 is maar 66 km... dat is toch ook niet veel
Oh daar kan ik me helemaal in vinden hoor. Heb ik ook gedaan, maar ik hield op bij de 250 omdat ik het wel genoeg vond. Echt heel veel harder gaat ie trouwens ook niet, kilometer of 15 à 20 ofzo.Op maandag 25 maart 2002 13:39 schreef Fastnappie het volgende:
ik wilde alleen maar weten hoe hard ie ging...
niets meer niets minder...
Als de weg leeg is moet iedereen doen waar hij/zij zin in heeft, maar de maatschappij betaalt altijd een prijs wanneer jij met 300 per uur onderuit gaat.
Psies als de weg leeg is mag je van mij zo hard gaan als je motor kan. Maar is er verkeer, let dan een beetje op en gooi 'm niet helemaal open... kwam zaterdagnacht nog een auto tegen die met dik 200 mij voorbij kwam waar 100 toegestaan was en ik 110 reed (ja in autootje rijd ik nooit echt zoveel harder dan toegestaan, 1.3 liter dus blazen heeft toch geen zin). Ik schrok me werkelijk de klere. Dat soort mensen wens ik nog wel eens dingen toe. Als ie het had gedaan op een lege weg vond ik het geen probleem.
En wat te denken van al die voetballiefhebbers, waarvoor elke zondag weer een legertje ME de straat op moet.
Is dat een rechtvaardiging, of zelfs een reden om dan ook maar iets te gaan doen dat de maatschappij geld kost, zoals jezelf tegen een vangrail kwakken met 300 per uur?Even serieus, maar dat vindt ik toch altijd zo'n bullshit.
Al die mensen die zo nodig moeten roken kosten "de maatschappij" veel meer. En wat te denken van al die voetballiefhebbers, waarvoor elke zondag weer een legertje ME de straat op moet. En zo zijn er nog 100 voorbeelden.
Klinkt als stoere mannen praat, maar is het tegenovergestelde. De "ik bepaal zelf wel wat ik doe"-instelling is wat mij betreft een misplaatste recalcitrante houding die ik voor het laatst op het speelplein van de lagere school ben tegengekomen.Ik doe lekker waar ik zin in heb, of het mag of niet, ik bepaal het zelf wel.
Ik ben ook geen moraalridder, ik trek het gas ook graag open net als de meesten hier. Maar ik doe het wel met het besef dat al die k*t-wetten en -regels er met een reden zijn.If you want to do something, do it today. Tomorrow the might be a law against it.