Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat niet, maar mijn Xs max in de X-Grip heeft het drie jaar en 90.k km goed gedaan- op het asfalt. De camera is wel kapot gegaan bij een intense off-road rit in een flut houder in Nepal. Ik denk als je alleen op asfalt rijdt in West-Europa, dat de kans op schade minimaal is. De camera is toen wel onder garantie gerepareerd door Apple (was binnenste tweede jaar) Als ik weer op reis ga, neem ik een goedkope "rugged phone" speciaal daarvoor mee en laat mijn 12 Max pro in mijn zak zitten...Zijn er alle mensen die veel kilometers gemaakt hebben met de iPhone 11 (Pro) en de SP Connect met anti-vibratie module? Ik wil graag weten of de camera op de lange duur echt heel blijft.
Ja, ik had je eerdere bericht gelezen. Mijn X deed het ook goed in de X-grip. Maar de 11 schijnt wel gevoeliger te zijn. Veel verhalen gelezen van mensen met een kapotte beeldstabilisatie.Dat niet, maar mijn Xs max in de X-Grip heeft het drie jaar en 90.k km goed gedaan- op het asfalt. De camera is wel kapot gegaan bij een intense off-road rit in een flut houder in Nepal. Ik denk als je alleen op asfalt rijdt in West-Europa, dat de kans op schade minimaal is. De camera is toen wel onder garantie gerepareerd door Apple (was binnenste tweede jaar) Als ik weer op reis ga, neem ik een goedkope "rugged phone" speciaal daarvoor mee en laat mijn 12 Max pro in mijn zak zitten...
Ben ik ook wel benieuwd naar ik heb nu een iPhone XS met defecte camera dankzij quadlock.Klopt, en daarom heroverweeg ik deze oplossing. Was benieuwd of mensen al ervaring hebben met deze demper in de praktijk.
Ja dat viel me nog mee, je kan het op de site vinden van Apple. Ik meen me te herinneren dat het €72 was.Ben ik ook wel benieuwd naar ik heb nu een iPhone XS met defecte camera dankzij quadlock.
ook iemand enig idee wat de reparatie kosten zijn van de iPhone XS camera bij een Apple store?
kosten voor een nieuwe cameramodule weet ik niet.Ben ik ook wel benieuwd naar ik heb nu een iPhone XS met defecte camera dankzij quadlock.
ook iemand enig idee wat de reparatie kosten zijn van de iPhone XS camera bij een Apple store?
Je kan ook overwegen om bv een iPhone 7 ( of 8) te kopen en die te alleen gebruiken voor Navigatie.Als ik weer op reis ga, neem ik een goedkope "rugged phone" speciaal daarvoor mee en laat mijn 12 Max pro in mijn zak zitten...
Ik heb ook de iPhone 11 Pro en sp connect houder zonder demper denk ik (?) en twee keer de camera kapot gehad. Beide keren onder garantie gerepareerd. Is de demper een los accessoires dan? Ik gebruik Scenic navigatie en die bevalt zeer goed
Heb m besteld! TnxAnti Vibration Module | SP Connect – SP United USA
Use the SP Connect™ ANTI VIBRATION MODULE to further reduce vibrations for a variety of frequency ranges. This not only protects your smartphone, but it remains stable and securely mounted so that you can easily navigate while on the road.sp-connect.com
Ik heb een 11 Pro Max en de hele SP Connect mikmak inclusief de anti vibratie module eind vorig zomer gekocht. Mijn SuperDuke 1290GT resoneert aardig vanwege de V-twin en tot nu toe is het goed gegaan.Zijn er alle mensen die veel kilometers gemaakt hebben met de iPhone 11 (Pro) en de SP Connect met anti-vibratie module? Ik wil graag weten of de camera op de lange duur echt heel blijft.
''''''''''''''''''''''''''''
Ik heb daarom ook maar een Tomtom Go 550 gekocht. Je kan gewoon met je mobiel je adres invoeren en dan komt het automatisch op je Tomtom. Dit kan zelfs thuis als voordat je op de motor zit. Bediening werkt ook met handschoenen. Iets wat met je mobiel nogal een dingetje is.
Mijn vorige Samsung S8+ gaf alleen af en toe een melding als je de volume hoger dan 70% ging zetten. Super irritant aangezien mijn Scala Rider Q3 ook zijn eigen volume heeft. Ik zet altijd mijn telefoon op max volume en bedien ik de volume op de Scala Rider. En dan moet je weer aan de kant omdat het volume weer te zacht staat.Een apple-dingetje. In iOS 14.3 wordt automatisch het volume beperkt, wanneer de iPhone vindt dat je te lang het volume te hoog hebt gehad. Je kunt dit niet uitschakelen.
Echter: motor dus oordoppen in de helm = geluid op max om boven de oordoppen uit te komen.
Maar zonder oordoppen wil ik ook niet rijden.
En dat werkt dus niet. Feitelijk is de iPhone i.c.m. gebruik op de motor hiermee voor mij onbruikbaar geworden.
Omdat ik elektrisch rijd, heb ik een mobiel nodig om te navigeren: de laadstations staan in verschillende apps, ook met de melding of ze bezet/defect zijn of niet. Ja ik weet dat je kaarten met laadstations in een gewone navigatie kunt laden, maar dat geeft dus niet de live situatie weer.
Ben ik de enige die dit zo ervaart? Hebben Android telefoons ook een automatische volume beperking? Hoe lossen jullie dit op?
Ja, voor zolang het (nog) duurt. Want ook Android zal aan de EU regels gehouden zijn.
Ik kreeg de tip om een aparte app te gebruiken; dat ga ik eens proberen.
Want m'n SENA stuurt nu nog rechtstreeks het volume van de iPhone aan.