'Nee, hij is niet uniek'

Aangenomen dat het Chinees is dan blijft het wel gewoon uniek.
En de prijs vind ik ook niet belachelijk hoog voor wat het is.
(Als er tenminste een NL's kenteken op zit).
Kan je beter een echte Italiaanse klassieker hier halen, staan een paar brommers met hetzelfde uiterlijk voor niet veel meer.
 
Bekijk bijlage 1573836


Uniek is hij denk ik wel, maar ik ben benieuwd op welke kenners ze doelen. Google kent deze contraptie niet, maar de motor en het frame blijken na wat zoeken van een Zuid-Afrikaanse pitbike, de Big Boy Zooka (waarvan ik vermoed dat die eigenlijk hardstikke Chinees is). Lijkt me een niet eens heel onaardige poging tot een caferacertje, maar om dit nou direct toe te schrijven aan een Zuid-Afrikaanse ingenieur waarover de kenners genoeg weten....


Dan is mn verbouwing thuis ook uniek, nl. gebouwd door een ingenieur! (Hulp was een ingenieur)
 
Mn hulp was geen bouwkundig ingenieur, op dat vlak weet ik (heel) wat meer dan hij.
 
Ik heb veel met ingenieurs te maken gehad, soms klapperden mijn oren van wat ze vroegen zonder goede technische onderbouwing.
Eentje was afgestudeerd op het gebied van ruimtevaartechnologie.
Maar de bijpassende O-ring bij een O-ring kamer uitzoeken.. daar had hij nog nooit van gehoord.
Was een week in paniek, en toen kwam hij triomfantelijk met de bekende oplossing uit een referentie boekje.. :?
 
Ik heb veel met ingenieurs te maken gehad, soms klapperden mijn oren van wat ze vroegen zonder goede technische onderbouwing.
Eentje was afgestudeerd op het gebied van ruimtevaartechnologie.
Maar de bijpassende O-ring bij een O-ring kamer uitzoeken.. daar had hij nog nooit van gehoord.
Was een week in paniek, en toen kwam hij triomfantelijk met de bekende oplossing uit een referentie boekje.. :?
Ja puur theoretische jongens zijn een ramp in de operatie.
Gelukkig heb ik nog een heel klein beetje gevoel voor techniek.
 
Geen idee wat er zo uniek aan is...;

Geen verkooppraatjes gewoon komen kijken en zien dat dit een uniek, mooie en goede machine is
 
Ik zie toch wel heel veel misplaatst gebruik van het woord uniek.
Hoewel ik ook begin te twijfelen of iedereen begrijpt wat het woord precies betekent.
Enige in zijn soort/uitvoering. Het zegt dus helemaal niets over de kwaliteit of schoonheid.
 
In het topic van @Erwin83 werd gelinked naar deze:
Bijna 10k...

Wat mij dan verbaasd, voor dat geld zou ik bijvoorbeeld een elegante oplossing verwachten voor het vervangen van de zijkap, en niet enkel een matzwart gespoten driehoekig stukje metaal.

Juist daar kan je het verschil mee maken .
Nu is lijkt het wel alsof men enkel wat kant en klare shitzooi er op heeft gemonteerd.

Niet bijzonder.
 
Wat mij dan verbaasd, voor dat geld zou ik bijvoorbeeld een elegante oplossing verwachten voor het vervangen van de zijkap, en niet enkel een matzwart gespoten driehoekig stukje metaal.

Juist daar kan je het verschil mee maken .
Nu is lijkt het wel alsof men enkel wat kant en klare shitzooi er op heeft gemonteerd.

Niet bijzonder.
Een Guzzi is altijd bijzonder, deze is extra "bijzonder".
 

:') :') zeven duizend euro
Persoonlijk vind ik het geen lelijke motor, niet mijn ding, maar hij heeft er wel werk van gemaakt en het geheel klopt (voor het soort motor).

Het is iig een stuk minder lelijk geworden dan zo'n origineel hok met hangtieten
 
Ik zal binnenkort de Vmax eens te koop zetten. Blijkbaar is er grof geld te verdienen.

Shit... Het is wel een custom, maar geen caferacer. |(
 
Wat mij dan verbaasd, voor dat geld zou ik bijvoorbeeld een elegante oplossing verwachten voor het vervangen van de zijkap, en niet enkel een matzwart gespoten driehoekig stukje metaal.

Juist daar kan je het verschil mee maken .
Nu is lijkt het wel alsof men enkel wat kant en klare shitzooi er op heeft gemonteerd.

Niet bijzonder.
De tank past amper op het frame, het zadel al helemaal niet. Dan is de basis voor een caferacer al slecht. De "Old Skool" standaard zet hem wel erg scheef, net als dat de uitlaten er scheef onder hangen. Enz.. en dan 1oK vragen voor de eerste van de serie die je gaat maken
 
Terug
Bovenaan Onderaan