Nee Motoport,daar word je vrolijk van

kronkel

MF veteraan
13 mei 2002
1.312
1
17-07-2003,
Weekje vrij,Weet je wat laat ik maar een paar WP veertjes bestellen.
Even langs MP-Uithoorn.
Hallo ik wil een paar WP-veren voor een CB600S-2003,
Knulletje aan de balie:dat kan meneer ik weet alleen niet wat ze kosten,
ik heb geen "lijst".
En? ik wil toch die veren,wat kan dat kosten 100-120 eurotjes.
Nou naam telefoon ectetra,
"we bellen zodra ze binnen zijn"

Na een paar keer te hebben gebeld,
"staan in bestelling hoor meneer,
we bellen meteen als ze binnen zijn",
te hebben aangehoord,maar eens met WP gebeld.

Bij WP even de lijsten van de lopende en laatste orders doorgelopen,
2 weken geleden de laatste bestelling geweest door MP-Uithoorn,
Dat was een bandje.

Die mensen bij MotoPort zijn dus te simpel om iets te bestellen.

Had ik eerst al besloten er 'nooit' meer een motor te kopen,
ik denk dat ik ook maar acuut ga stopen met daar onderdelen kopen.

nog één dagje vrij....
 
Laatst bewerkt:
Ach het zijn allemaal onafhanelijke vestigingen dus zeggen dat motoport zuigt omdat je bij een bepaalde vestiging slecht behandeld bent gaat een beetje ver.
Over de motoport waar ik mijn motor spullen en motors heb gekocht niets dan lof.

(Dus om ook te generaliseren: Motoport is de beste.)
 
motoport leek krijgt de voordeel van de twijvel

daar in tegen is motoport stadskanaal mijn vaste dealer en ik heb geen problemen met hun
 
Vroeger had ik het idee dat ze nog wel ok waren. Motor zou ik er al niet kopen omdat ze te duur zijn. Maar na een schade rapport wat 250 koste na een geschatte 150-175 gulden, voelde ik me toch wel genaaid. Helemaal gezien het feit dat er dingen als kapot waren opgeschreven die nog heel waren en dingen die stuk waren er soms helemaal niet op stonden. Gewoon natte vinger werk en vangen maar.
 
@beest: degene die mededogen had met mij toen ik m´n shadow moest achterlaten omdat de tank ècht té erg lekte... ;) (stond ik daar met m´n helmpje en jack... verdrietig te wezen)
 
MotoPort Uithoorn heette vroeger Beku en die hadden niet echt een goede naam....

Heb trouwens net nog een tegoedbon bij ze gekocht en dat ging goed! ;)
 
ik lees nooit iets over motoport hillegom. Zijn die ook zo slecht?
 
och... ik ben al tijden aan het wachten op 2 koelwaterleidingen van mijn motor. Besteld bij een motorport filiaal |( . Nooit meer bij een motorport maar nu bij die kleine anonieme doch superzaak
 
Ik heb eigenlijk geen slechte ervaringen met Motoport Almere.. of heb ik telkens mazzel??? Maar tot nu toe heb ik alle onderdelen die ik voor mijn XS650 bestel, toch niet de nieuwste motor, de volgende dag binnen. Krijg ik voor het lulligste pakkinkje nog een telefoontje dat hij binnen is. Vind ik toch best netjes eerlijk gezegd, of niet?

Mzzl Bas
 
Terug
Bovenaan Onderaan