Nieuw nederlands talent, oa Zonta v.d Goorbergh en Kas Beekmans

Zonta lekker bezig , het is weer begonnen.
zonta.jpg
 
Niet best. Voor Zonta is het te hopen dat het morgen regent. Anders is het vrees ik kansloos voor de punten. Waar zitten je gedachten wanneer de training nog bezig is, alvast een proefstart gaat doen. Denk dat Jurgen even een hartig woordje met hem gesproken heeft.
 
Niet best. Voor Zonta is het te hopen dat het morgen regent. Anders is het vrees ik kansloos voor de punten. Waar zitten je gedachten wanneer de training nog bezig is, alvast een proefstart gaat doen. Denk dat Jurgen even een hartig woordje met hem gesproken heeft.
Ach, het is de eerste race op een voor hen allebei nieuwe motor en in lastige omstandigheden. Hopen dat ze beide morgen een paar stappen kunnen maken en de motor beter gaan begrijpen, om zo gedurende het seizoen verder naar voren te komen. Als het morgen nat is, verwacht ik van Zonta wel een mooie inhaalrace.

Voor wat betreft de fout van vd Goorbergh: Die zal ongetwijfeld gebaald hebben van zijn kwalifitcatie en misschien daardoor even de scherpte kwijt zijn geweest. Ik lees net dat het bij een waarschuwing van de wedstrijdleiding is gebleven. Fout gemaakt, gelukkig geen brokken van gekomen. Ik denk niet dat hem zoiets nog weer overkomt. Het is mentaal vast lastig schakelen van met de snelsten meekunnen in het CIV en de eerste training gisteren, naar nergens in het verhaal voorkomen vandaag.

Ze hebben even tijd nodig, zo blijkt.
 
Niet best. Voor Zonta is het te hopen dat het morgen regent. Anders is het vrees ik kansloos voor de punten. Waar zitten je gedachten wanneer de training nog bezig is, alvast een proefstart gaat doen. Denk dat Jurgen even een hartig woordje met hem gesproken heeft.
Het is juist te hopen dat het droog blijft daar leren ze veel meer van. Beide heren moeten even de tijd krijgen en dan gaan we zien of ze het gat kunnen dichten. Zonta maakte in het ETC ook grote stappen en zal ook op fysiek vlak nog een stap moeten maken, maar dat komt wel.
 
Volgens mij ging het allemaal best aardigmaar kwamen ze in de kwali s ineen niet meer aan hun eigen tijden uit de trainingen...
Ene kwali was nat en de 2de was droog, we gaan vanmiddag om 2 uur zien hoe het afloopt
 
Weer een sterke race van Collin.
Vanaf bijna de laatste rij naar een uitstekende 7e plek.
Wat er met Zonta is gebeurd weet ik niet.
Dat gaat nog niet echt goed in ieder geval. Terwijl Jurgen laatst in de Moto 73 aangaf dat de kans dat Zonta volgend jaar Gp's rijdt op meer dan 50 procent is.
Dat lijkt me wel erg optimistisch.
 
Weer een sterke race van Collin.
Vanaf bijna de laatste rij naar een uitstekende 7e plek.
Wat er met Zonta is gebeurd weet ik niet.
Dat gaat nog niet echt goed in ieder geval. Terwijl Jurgen laatst in de Moto 73 aangaf dat de kans dat Zonta volgend jaar Gp's rijdt op meer dan 50 procent is.
Dat lijkt me wel erg optimistisch.
Dat weet ik ook niet zeker al heb ik wel een vermoeden , ik heb dit van alle rijders vergeleken en is in ronde 7 gecrasht (vermoed ik) terwijl hij daar de snelste ronde neerzette , ik vermoed dat hij flink heeft zitten pushen !!!
Op naar race twee 💪
zonta2.jpg
 
Weer een sterke race van Collin.
Vanaf bijna de laatste rij naar een uitstekende 7e plek.
Wat er met Zonta is gebeurd weet ik niet.
Dat gaat nog niet echt goed in ieder geval. Terwijl Jurgen laatst in de Moto 73 aangaf dat de kans dat Zonta volgend jaar Gp's rijdt op meer dan 50 procent is.
Dat lijkt me wel erg optimistisch.
En dat zal dan wel bij Petronas zijn vermoed ik.......gaat er niet om wie je bent (beetje wel) , maar wie je kent :Y
 
Veijer in race 2 ook mooi naar voren geknokt naar P11. Goorbergh in race 2 met een P16 net buiten de punten. Dus na 3 races nog puntloos. Dat hadden we met z'n allen toch anders gehoopt en ook wel een beetje verwacht na dat mooie seizoen vorig jaar in de ETC.
 
Veijer in race 2 ook mooi naar voren geknokt naar P11. Goorbergh in race 2 met een P16 net buiten de punten. Dus na 3 races nog puntloos. Dat hadden we met z'n allen toch anders gehoopt en ook wel een beetje verwacht na dat mooie seizoen vorig jaar in de ETC.
Jurgen heeft ook vermeld voordat ze dit avontuur aangingen om na 2 jaar toe te treden tot de GP's , 1e jaar gebruiken om te groeien in deze sterke competitie .
 
Terug
Bovenaan Onderaan