Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Nieuw project: Cafétriple, Trophycafé, whats in a name...

De rechterkant is ook klaar, rempedaal en rempomp hebben hun plek gevonden. De uitlaatophangsteun volgt nog.
 
Doordat ik voor een langere Wilbers achterschokdemper dan de originele gekozen had kwam de tussendemper van de uitlaat in de clinch met het linksysteem. Dus moest ik de uitlaat wat aanpassen, beetje met de slijptol spelen en er een stukje buis omheen gelast. De tussendemper “hangt” nu iets achterover maar dat moet dan maar.
 
Als je het niet weet,zie je het niet....
Met verbouwen moet je altijd tien dingen aanpassen als je één ding aanpast.
 
Denk dat ik voor het reservoir van de Wilbers achterveer wel een geschikte plek gevonden heb. Moet alleen nog een mooiere ophangbeugel zien te vinden of iets zelf maken. De bijgeleverde rubbers en trekbandjes zien er niet uit vind ik zelf.


Omdat de tussendemper nu iets anders gemonteerd zit moest ik ook weer nieuwe ophangsteunen voor de einddempers maken. Vind ze zelf ook iets mooier zo.
 
Wow supervet! Zo zouden fabrikanten van nakeds de boel ook moeten afleveren... Misschien nog gaver als je de beugeltjes en onderste connectie tussen de voorpoten zwart laat poedercoaten. Maar dat is persoonlijke smaak.
 
De kroonplaten worden misschien nog wel zwart, de beugeltjes vind ik zo mooier.