Nieuwe huisstijl (update 09-12-'20)

Hmm ik zie niet zo veel verschil met net?
Heb je de kleuren aangepast?

Screenshot_20201210_001257.jpg

Zoals het er uit ziet op jouw eerder geposte plaatje lijkt me goud! Echt dun-dikgedrukt verschil.. Maar hoezo zie ik dat niet dan? Is dat op de p.c.?
 
Sterker nog, hij verschijnt tijdens het laden van de pagina heel kort in beeld en verdwijnt dan meteen.
 
Ik had gisteren om deze stijl. Enige dat anders is, is dat de balk gisteren verdween bij naar beneden scrollen en nu vrijwel direct.
 
Dat moet haast een bug zijn want dat submenu hoort helemaal niet te verschijnen op een klein scherm.

Wat voor telefoon heb je? Ik heb zelf een iPhone dus kan het hoogstwaarschijnlijk niet reproduceren...
 
Iets anders wat me nog opviel op de mobiele versie is dat er onderin alleen een grote balk staat met "donateur worden". Behalve dat het wat onnodig is omdat ik dat al ben, is het misschien ook handiger als er dezelfde dingen zouden staan als onderaan de desktopversie?
Je krijgt nu een andere tekst te zien als je donateur bent.
 
1607677173920.png


@Duderuud ik kan nog wel kiezen voor de Libresse stijl maar het blijft wat het is
De Libresse stijl is perfect, de kleuren waren bij de oude libresse stijl wat zachter

1607677298823.png


Als ik nu van mijn beeldscherm de wijde wereld inkijk heeft die hele wereld een groene zweem tot alle kleurreceptors weer bijgetrokken zijn...


1607677462525.png
 
Bekijk bijlage 1572734

@Duderuud ik kan nog wel kiezen voor de Libresse stijl maar het blijft wat het is
De Libresse stijl is perfect, de kleuren waren bij de oude libresse stijl wat zachter

Bekijk bijlage 1572735

Als ik nu van mijn beeldscherm de wijde wereld inkijk heeft die hele wereld een groene zweem tot alle kleurreceptors weer bijgetrokken zijn...


Bekijk bijlage 1572736
Huh? Ik zie er bij mij geen libresse in staan :N

Maar, @Duderuud , als het in het roos kan, dan kan het toch ook in het groen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan