Nieuwe huisstijl (update 09-12-'20)

Rose is voor iedereen die alle meissies en anders geaarden een warm hart toedragen. Zij geven ons leven kleur
 
@Kibbe Zowel de lichte als de donkere variant? Wat kan er beter denk je?
Met alle respect, @Duderuud heb je te doen met meningen, je ziet er in 3 posts al 3 voorbij komen. Groen, de mijne -ik vind het waanzinnig mooi zo, lekker oldschool-, en DKP die zjn kawasaki kleuren mist...
Je kan het niet iedereen naar de zin maken. Wellicht dat er ooit nog eens een palet in de SW komt waarbij iedereen zijn eigen kleurenschema voor de zijn eigen (kleuren)layout kan samenstellen.
Als je @Kibbe achternarent door het allemaal fleuriger en fruitiger te maken krijg je anderen over je heen die het te heftig vinden, maak je het groener krijg je de blauw-liefhebbers over je heen... Het is alleen maar goed voor degenen die het goed vinden, de rest heeft pech, ook als het veranderd wordt.

PTT reed vroeger in een verschrikkelijke kleur groene busjes, er is niet één monteur die een blauwe of een gele kreeg....
 
Zoals lettergrootte aanpasbaar maken?
Haha geen must hoor, maar ik heb thuis niks meer te zeuren.
Ben er eigenlijk al zowat aan gewend..🤔
Welke browser gebruik jij op je phone?

Ik heb mij om bepaalde reden de "Samsung Internet Browser" geïnstalleerd, dat werkt blijkbaar ook gewoon op mijn Oppo phone.
Pas later kwam ik erachter dat ik, in tegenstelling bij gebruik van Chrome, ik mijn lettertype nu wel veel kleiner krijg :t





De groene kleur echter lukt er niet mee O-)
 
Mja ik heb best wel wat voordelen aan het gebruik van Chrome, door het gebruik op meerdere apparaten. En dan zou dat gelijk gevolgen hebben voor andere sites. En daar vind ik de lettergrootte vaak wel prima.

Het is ook niet echt nodig hoor, maar ik vind het zelf gewoon iets prettiger als de regelafstand wat kleiner is en de letter ook. Maar zoals ik al zei, ben er eigenlijk ook al bijna aan gewend ;)
 
Sinds de jaarwisseling krijg ik steeds minder of willekeurig meldingen van updates op gevolgde onderwerpen/topics. Dan zie ik een topic bij nieuw staan welke op mijn volg lijstje staat, maar krijg geen melding. Enig idee?
 
Je krijgt geen updates meer als je een topic na (ik meen) 3 maanden niet meer bekeken hebt. Kan dat het zijn?
 
Ik ervaar hetzelfde.
Topics waar ik een email op heb komen niet altijd door terwijl ik daar toch actief ben.
Ook de berichten via het “belletje” komen niet allemaal door.
Hele oude topics krijg ik wel meldingen van.
 
Je krijgt geen updates meer als je een topic na (ik meen) 3 maanden niet meer bekeken hebt. Kan dat het zijn?
Dat is het helaas niet.
En het is volgens mij echt vanaf 1 januari.
Had elke dag wel een rijtje topics onder het belletje met dus nieuwe berichten. Nu een stuk minder.
Gisteren zag ik dus onzin topic 52 in de nieuwe lijst onder het bliksem logo.
Klik erop en staat/stond echt op volgen.
Geen melding onder het belletje.
 
Willen jullie als test eens de notificatie van een topic uit willen schakelen en daarna weer inschakelen? Kijken of dat soelaas biedt?
 
En heeft niet geholpen.
Ik heb mijn hele volg lijst gisteren verwijderd en bijna alles weer opnieuw gevolgd. Onder het bliksem/nieuw icoontje zie ik topics met een volg belletje staan welke dus niet onder het volg belletje icoontje vermeldt worden.
 
Ik vind de knop voor de donkere modus op een hele vervelende plek zitten. Ik druk heel vaak op dat lampje i.p.v. op de melding button. Op op mn telefoon zit hij er zo dicht op, dat ik met dikke vingers ook op de verkeerde klik. En omdat ik de donkere modus heel vervelend vind (dat zal wel smaak zijn) is dat niet echt fijn.

Heb het even 2 maand aangekeken omdat ik dacht dat ik moest wennen, maar dat blijkt helaas niet echt zo te zijn.
 
Ik vind de knop voor de donkere modus op een hele vervelende plek zitten. Ik druk heel vaak op dat lampje i.p.v. op de melding button. Op op mn telefoon zit hij er zo dicht op, dat ik met dikke vingers ook op de verkeerde klik. En omdat ik de donkere modus heel vervelend vind (dat zal wel smaak zijn) is dat niet echt fijn.

Heb het even 2 maand aangekeken omdat ik dacht dat ik moest wennen, maar dat blijkt helaas niet echt zo te zijn.
Dat heb ik ook ,ergerlijk idd ,
 
Terug
Bovenaan Onderaan