Nieuwe huisstijl (update 09-12-'20)

Dark mode is helemaal top, alleen op de smartphone is het verschil tussen gelezen en ongelezen topics wel ERG slecht zichtbaar, omdat je hier de bolletjes niet hebt. Is dat verschil wat duidelijker te maken @Duderuud ?
+1
Inderdaad weinig kleurverschil in gelezen en niet gelezen op de smartphone
 
@Duderuud, kun je ongelezen topics niet bold maken ofzo?
Ik merk zelf dat ik sinds de update echt minder op MF kijk omdat ik doordat ik slecht kan zien welke topics ik nog niet gelezen heb er snel weer klaar mee ben...
Je kan mf toch door een script halen waarin je wat codes aanpast?
 
Je bedoeld een plugin die de css aanpast? Uiteraard, maar gezien ik de enige niet ben die erover klaagt lijkt het me beter dat het gewoon wordt gefikst. :p
 
Das fijn
Even een vraag @Duderuud ; ik zou het fijn vinden om een keuze te hebben om de nicknames/urls/quotes etc wat nu allemaal groen is om dit in het blauw te zetten.. naar mijn menig past het ook meer bij het forum; logo is immers ook blauw alsmede diverse knoppen van berichten opslaan etc... (nou niet snel groen gaan zitte maken héh!)
 
Laatst bewerkt:
Das fijn
Even een vraag @Duderuud ; ik zou het fijn vinden om een keuze te hebben om de nicknames/urls/quotes etc wat nu allemaal groen is om dit in het blauw te zetten.. naar mijn menig past het ook meer bij het forum; logo is immers ook blauw alsmede diverse knoppen van berichten opslaan etc... (nou niet snel groen gaan zitte maken héh!)
Is nu aangepast
 
Kan je dat ook voor de gewone mode doen @Duderuud?
En de tekst grootte zou ik nog wel graag naar klein aan willen kunnen passen ,vind dat vooral op de mobiele versie wel fijner. Maar daar heb ik nog niemand anders over gehoord verder, dus misschien moet ik daar maar gewoon aan wennen als ik de enige daarin ben...

Iets anders wat me nog opviel op de mobiele versie is dat er onderin alleen een grote balk staat met "donateur worden". Behalve dat het wat onnodig is omdat ik dat al ben, is het misschien ook handiger als er dezelfde dingen zouden staan als onderaan de desktopversie?
 
Het ziet er op mijn mobiel nu zo uit, niet veel verschil in letterdikte:
Screenshot_20201209_133817.jpg


Ik zie dat er wel wat verschil tussen al gelezen topics en topics met nieuwe posts is, maar dit ie zo gering dat even scannend door de topics heen scrollen (alleen voor mij?) niet echt te doen is.

Daarnaast lijken de donkerder gedrukte topictitels meer op te vallen waardoor de illusie gewekt wordt dat deze topics de ongelezen posts bevatten... Ik kom er steeds achter dat dat dus niet zo is..

Misschien mogelijk om toch visueel iets meer onderscheid te maken? Topictitels met nieuwe content underlined oid? Sorry ben echt een softwarenoob dus als dat allemaal heel veel werk is of uberhaupt niet mogelijk dan mot ik 'r maar gewoon aan wennen allemoal!
 
Ik wil groen groen groen ,dat vieze blauw B| en op de foon ff iets meer verschil wat @Deeffox meneer hierboven al meld,
voor de rest topwerk :}
Haha!. en dan kom ik weer met blauw aan zetten:

Is nu aangepast
Fijn: maar.. er is een maar: als je dus een bericht citeert, zoals ik nu doe, dan is de nickname bij "nickame zei:" nog wel in het groen. Alsmede de button rechtsboven "nieuw" ook. Mag van mij ook in het blauw.
en: zoals eerder al geschrerven: dat hoeft geen default te zijn, wellicht is een keuze setting bij de gebruikersinstellingen mogelijk.

Sorry @Spits :$
 
Dit nieuwe uiterlijk is echt niet mijn ding, maar goed...
Is het mogelijk om 'Volgen' bovenin vast te laten staan? Hij verdwijnt nu, zodat je weer naar boven moet scrollen, of via 'Forums' 2x moet klikken. (Ja, ik ben lui en kan niet zo goed tegen verandering ... 😛 )
 
Terug
Bovenaan Onderaan