Nieuwe motoren worden lelijker?

Nu de intermot is begonnen weten we al aardig wat meer over de nieuwe modellen die in 2013 komen. Maar zelf vind ik de meeste geen vooruitgang op het huidige model.

1200GS:

Oud:
[afbeelding]

Nieuw:
[afbeelding]

Z750/Z800:

Oud:
[afbeelding]

Nieuw:
[afbeelding]

Street Triple:

Oud:
[afbeelding]

Nieuw:
[afbeelding]

V-strom 1000:

Oud:
[afbeelding]

Nieuw:
[afbeelding]


*Ik heb geprobeerd foto's uit dezelfde hoek te zoeken maar was niet altijd mogelijk*


Eigenlijk is natuurlijk de enige juiste reactie op de draad-naam deze:
"Je wordt zelf lelijker" :+






Ben het gedeeltelijk wel met je eens hoor, maar vind het voornamelijk een hoop van de uitlaten afzichtelijk
 
Hmmm, allemaal smaak he.
Ik ben 18 en vind dat vrijwel alle motoren steeds mooier worden. Met uitzondering van een model hier en daar. Eigenlijk best jammer want als mijn droom motor een 2004-2006 model is dan is je droom een stuk betaalbaarder.
Dat geeft te denken, want de fabrikanten hopen op kopers uit mijn leeftijdscategorie.
Die hebben het geld en de gelegenheid om nieuwe motoren te kopen.
 
Is (helaas) een wereldwijde trend hoor.

Alle designtalen (sorry voor het gezwollen taalgebruik) laten steeds meer "aziatisch georiënteerde" ontwerpen zien.
Meer effectbejag, minder "form follows function"

Dat zie je met allerlei zaken, tot aan professionele apparatuur aan toe.

Ik kan het zien op de moodboards die we maken. Steeds minder clean Bauhaus, steeds meer uitbundig met fratsen en frutsels.
De kleurcombinaties worden ook explicieter.

Ik ben zelf een absolute volger van "less is more" zeg maar. Ik maak me dus ook wel zorgen over mijn carrière :X
 
Is (helaas) een wereldwijde trend hoor.

Alle designtalen (sorry voor het gezwollen taalgebruik) laten steeds meer "aziatisch georiënteerde" ontwerpen zien.
Meer effectbejag, minder "form follows function"

Dat zie je met allerlei zaken, tot aan professionele apparatuur aan toe.

Ik kan het zien op de moodboards die we maken. Steeds minder clean Bauhaus, steeds meer uitbundig met fratsen en frutsels.
De kleurcombinaties worden ook explicieter.

Ik ben zelf een absolute volger van "less is more" zeg maar. Ik maak me dus ook wel zorgen over mijn carrière :X
:^

Moet functioneel zijn. Gelukkig heb ik klanten die dat ook vinden, maar ik zie heel veel meuk om me heen dat ik er bijna van moet huilen.
 
:^

Moet functioneel zijn. Gelukkig heb ik klanten die dat ook vinden, maar ik zie heel veel meuk om me heen dat ik er bijna van moet huilen.

Duurt nog een paar jaar en dan stappen ze weer van deze design lijn af, godzijdank :)
Ik denk over een jaar of 15 a 20 het allemaal richting jaren 50/60/70 of een retro sci-fi styling gaat.
Hightech met karrevrachten elektronica maar weleen vertrouwd tijdloze ontwerpstijl.


6837912195_7b12c0935b_o.jpg

6757194789_2d46ddd283_o.jpg
 
Laatst bewerkt:
Bij motoren valt dat toch wel mee dacht ik zo? Alleen bij auto's heb ik af en toe het idee dat het wat minder wordt of er teveel elektro zooi in wordt gepropt...:(
 
komt ook door de foto/kijkhoek, ;)


[afbeelding]

Mwah ik heb hem lang geleden in het echt gezien en toen vond ik die kont al te groot.
Maar hij is idd kleiner op de foto die je poste . :Y
Ik geloof dat ie toen 150000 gulden moest kosten , het ruitje alleen al was 2000 gulden :')
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan