Nieuwe motoren worden lelijker?

Mwah ik heb hem lang geleden in het echt gezien en toen vond ik die kont al te groot.
Maar hij is idd kleiner op de foto die je poste . :Y
Ik geloof dat ie toen 150000 gulden moest kosten
, het ruitje alleen al was 2000 gulden :')


daarom rijd ik Suzuki, en het verschil is tussen die 2 merken, ongeveer hetzelfde model/bouwjaar en kost [minder dan] de helft :] 8-) ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik vind veel nieuwe modellen juist wel erg mooi, wat strakker, soms wat agressiever kwa uiterlijk, juist wel mooi :)


arnold_not_sure_if_serious_gif.gif



:/ -O- O-)
 
Ik wou dat er gewoon een 250-400cc jaren 60/70 naked komt met een kickstarter.
Geen poespas of andere onzin erop gewoon simpel degelijk en goedkoop in gebruik.

[afbeelding]

Die 250-400cc jaren 60/70 nakeds hoeven er toch niet meer te komen? Die zijn er toch al.

En die kawa is echt top. :9~
Als ik later groot ben maar eens eentje importeren. O-)


p.s. voor een ouwe lul die ergens 2e helft jaren 80 afhaakt met het kennen ven motorfiets modellen zien de motoren in de startpost versie oud tegen nieuw er zowat hetzelfde uit. :P
Sowieso allemaal met booskijk komplampen en spitse kontjes.
 
Laatst bewerkt:
Die 250-400cc jaren 60/70 nakeds hoeven er toch niet meer te komen? Die zijn er toch al.

En die kawa is echt top. :9~
Als ik later groot ben maar eens eentje importeren. O-)


p.s. voor een ouwe lul die ergens 2e helft jaren 80 afhaakt met het kennen ven motorfiets modellen zien de motoren in de startpost versie oud tegen nieuw er zowat hetzelfde uit. :P
Sowieso allemaal met booskijk komplampen en spitse kontjes.


Er zijn zat 2dehandse Honda CB's en Yahama XS'n uit de jaren 70 op de markt maar ik vind het jammer dat er niks nieuws in europa wordt uitgebracht.
2dehands is maar 2dehands, 40 jaar weersinvloeden laat z'n sporen wel na + ik wil brandstof zuinige techniek van de hededaagse motoren.

En kwa importen is het moeilijk, heb eens naar de nimag gemaild als ik een 2012 Suzuki TU 250 in nederland op kenteken kon krijgen.
Kon trouwens niet ivm emissie regeltjes, jammer '(

Suzuki Cycles
 
Laatst bewerkt:
daarom rijd ik Suzuki, en het verschil is tussen die 2 merken, ongeveer hetzelfde model/bouwjaar en kost [minder dan] de helft :] 8-) ;)

Niet focken met die honda. Dat type was voor die tijd (en misschien zelfs voor nu nog) uitgerust met technologische hoogstandjes.

Onderandere, ovale zuigers :}
800px-Ovalpiston.jpg

8 kleppen per cilinder, dubbele drijfstangen. 2 boegies per cil. ga maar door ;)

:} :9~
 
Laatst bewerkt:
Niet focken met die honda. Dat type was voor die tijd (en misschien zelfs voor nu nog) uitgerust met technologische hoogstandjes.

Onderandere, ovale zuigers :}
[afbeelding]
8 kleppen per cilinder, dubbele drijfstangen. 2 boegies per cil. ga maar door ;)

:} :9~~



dat wist ik allemaal, maar je weet ook wat ie kost? 8-) ;)
en heb je hem horen lopen?



hij klinkt als een trekker die niet wil dieselen. -O-
en dat voor dat geld, :o
 
dat wist ik allemaal, maar je weet ook wat ie kost? 8-) ;)
en heb je hem horen lopen?

hij klinkt als een trekker die niet wil dieselen. -O-
en dat voor dat geld, :o

Ach... Zijn ook mensen die een veredelde Duitse auto kopen... :r Ja, ik weet wat hij koste ;)
En jij weet hoe mijn motor klinkt?

 
Laatst bewerkt:
Katana 1981-1983
1982_GSX750SD_Katana_450.jpg


Katana 1984-1985
1984_GSX750S_Katana_520.jpg


Katana 1988-1997
1988_GSX750F_450.jpg


Katana 1998-2004
2000_GSX750F_maroon_520.jpg


Ik weet het wel hoor, met die eerste twee modellen :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan