Oeoeoeoe zie je het weer

Doe je dit nu expres ofzo?


Gewoon om mij te pesten???



Geintje.

Kan ff niet rijden, voorvorkkeerring ligt eruit...eerst sleutelen, heb ik altijd dit soort geintjes...

Maar goed, tis wel perfect weer.
 
Vrouwtje moet morgen werken. Ik ben vrij....

Dat worden kilometers. Wel eerst even de motor schoonmaken. En de regenaanslag van afgelopen wegen wegvegen. :Y

We blijven immers met alle weeromstandigheden op het rubber staan. en rijden

Iedereen morgen plezier op de :]
 
Idd goeie vooruitzichten voor het weekend *D
Vanavond richting Heerlen om deel te nemen aan de Moezeltocht van de Maastrichtse motorclub :] :] *O* *O*
 
Shit, ik moet vannacht werken, morgen slapen, dan voorbereidingen voor een BBQ( :9 ) en dan de BBQ zelf. Wordt dus pas zondag rijden.

En nee, de mijne staat nog niet in het vet en ik denk dat ik hem er ook niet inzet. ;)
 
Ja gezien ...... laat iemand van onze motorclub nou al MAANDEN geleden voor uitgerekend DIT weekend een motorweekendje georganiseerd hebben (die man moet een vooruitziende blik hebben, kan gewoon niet anders ... weken regen en regen ... en precies dit weekend alleen maar zon).

morgenochtend om 13:00 uur met een paar man verzamelen, dan met een leuke route door NH naar Den Helder. Met de boot naar Texel. Zaterdag lekker over Texel crossen en zondag via een andere route weer terug naar huis.

Heb er zin an.

JOh... hoe laat gingen jullie met de boot? Want ik kwam in het gezelschap van 4 touringbussen om kwart over 5 van de boot af, en zag een gezellig groepje motorrijders staan! Overwegend customs.. ben wel benieuwd of ik nu onbewust eindelijk een MF'er heb gespot :P
 
Precies het weekend dat mn voorwiel lagers naar de ***************** zijn.. B| -O-


maar maar maar voorwiellagers zijn echt niet duur en zitten er zo in! Ik had het in het voorjaar. Ben met het wiel in de hand naar de dealer gegaan, monteur zette de lagertjes erin <15 min en ik moest iets van 45 piek afrekenen. Klaaaaar.
 
Sjemig wat een lekker weer was het zeg.... *O*
Lekker wezen knallen in Duitsland (moezeltoch van mmc 72)
ff 1000 km in 2 daagjes *O* *O* *O* :] :] :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan