off-day

Denk Weet zeker dat je bedpartner het niet erg zou vinden als ik om 6.00 aan haar billen zou zitten hoor :P






Om TS zijn problemen te voorkomen ben ik vandaag vrij :P
 
Laatst bewerkt:
Denk Weet zeker dat je bedpartner het niet erg zou vinden als ik om 6.00 aan haar billen zou zitten hoor :P

WAHAHA.

Ben jij wel eens in elkaar gemept door een krap 160 centimeter lange medemens?

Ik wel.
En ik ben stoer. Erg stoer. En sterk. En gevaarlijk.

Maar ik had geen schijn van kans -O-

:+ :+ :+ :+

Al met al gaat het alweer hoor. We hadden namelijk een tractatie op het werk (jarige) en ik heb mijn stukje authentieke multivlaai-vlaai naar binnen gewerkt zonder mijn gehele shirt te verpesten. En dat is wel eens anders geweest.
*O* *O* *O* *O* *O*

P.S. De billen in kwestie zijn de trammelant waard hoor. Dat dan weer wel. :9 :9 :9 :9 :9
 
Gewoon niet meer aan je vrouw zitten om 6 uur 's morgens terwijl je weet dat ze dat niet leuk vindt op dat tijdstip.
En verder nooit denken; Pfff, wordt het weer zo'n dag.........

Dan kan het best wel eens zo zijn dat dit de laatste was van die dagen.


Waar staat dat zijn partner een vrouw is?
;)
 
Waar staat dat zijn partner een vrouw is?
;)

Ik probeer dat bewust enigszins onzijdig te houden zodat heren/dames met een andere geaardheid dan de mijne zich ook kunnen identificeren met mijn -ontzettend interessante *D - leven }) }) })
 
WAHAHA.

Ben jij wel eens in elkaar gemept door een krap 160 centimeter lange medemens?

Ik wel.
En ik ben stoer. Erg stoer. En sterk. En gevaarlijk.

Maar ik had geen schijn van kans -O-

:+ :+ :+ :+

Al met al gaat het alweer hoor. We hadden namelijk een tractatie op het werk (jarige) en ik heb mijn stukje authentieke multivlaai-vlaai naar binnen gewerkt zonder mijn gehele shirt te verpesten. En dat is wel eens anders geweest.
*O* *O* *O* *O* *O*

P.S. De billen in kwestie zijn de trammelant waard hoor. Dat dan weer wel. :9 :9 :9 :9 :9

Nee eigenlijk... maar kan het mijn vriendin wel ff vragen? Die is zo'n beetje even groot :P Maar dan heb ik gelukkig een vriendin die nog eerder om 6.00 aan mijn billen gaat zitten _O-
 
En als TS vanaf nu niet meer post heeft z'n baas de klaagzang gelezen en 'm ontslagen wegens surfen in werktijd .
Zou wel passend zijn .
 
...heel verhaal...

Kennen jullie dat ook?
Dat je zelf alles fout doet? En dat alle vermalijde koekblikkers eigenlijk niets verkeerd deden?
:? :? :? :?

Eigenlijk is het moraal van jouw verhaal dat als je 's morgens vroeg niet even lekker van bil gaat je beter binnen kan blijven?

:+
 
Kennnen jullie dat ook?

Je ligt in bed en besluit -tegen beter weten in!- aan de billen van je bedpartner :9 (in mijn geval ook levenspartner) te zitten. Die is daar om goed 6 uur 's ochtends natuurlijk niet van gediend -O-

Niet echt wat je noemt een goed begin van de dag.

Het brood is op en je gaat de deur maar uit met een flinke kwak yoghurt met muesli in je mik :X

Dat is pas de opmaat voor de dingen die nog gaan komen.

Bij de allereerste rotonde gaf ik wat te veel gas en mijn achterkant ging ervandoor. Ik lette niet op. Glad plekje, koud wegdek.....Dom dom dom. Gelukkig -net- niet onderuit gegaan.

Nog dommer, ik probeerde al rijdend mijn grootlicht een tikkeltje naar rechts te tikken (dubbele koplamp op naked, dan kan dat). Met als resultaat bijna een ongewenst slootbezoek. Weer dom dom dom.

Bij het oprijden van de snelweg niet goed gespiegeld en eigenlijk ingevoegd op een totaal niet defensieve wijze. Bedankt meneer in de renault dat jij WEL wakker was. :} :} :}
Ik schijnbaar nog niet ;(

Hoe het kan weet ik niet maar mijn verdere rit was een opeenstapeling van domme fouten en onhandigheidjes.
Bij 3/4 van de verkeerslichten waar ik besloot tussen het verkeer door naar voren voor te kruipen kwam ik in de onhandige situatie dat het licht op groen ging terwijl ik nog niet vooraan was. De geirriteerde blikken van de automobilisten bij het ertussen plempen van mijn motor waren niet meer dan terecht. Eigenlijk ben ik op zo'n moment een behoorlijke Tokkie. :o

Bij het -"ff lostrekken" vlak voor mijn bestemming zag ik de meneer en zijn flitsinstrument iets te laat. Ik kon nog wel remmen (kwam wel onder de Muldergrens :Y ), maar dat ik een vermaning met sanctie zal ontvangen is voor mij al uitgemaakte zaak. Nou ja. Beter nu dan na 1 januari..... :j


Op mijn werk aangekomen heb ik bij het uittrekken van mijn motorkleding de rits van mijn broek kapotgetrokken (weer 25.-- weggegooid :( )

De vorige keer dat ik zo'n domme dag had heb ik mijn koppelingskabel nog kapotgetrokken. Hopelijk blijft die nu heel...

Maar goed. Ik zit nu binnen. motor-forum doet het voor de verandering eens een keer (had ik gezien alle voorgaande voorvalletjes niet verwacht) en de koffie smaakt ok.
Misschien moet ik me maar verstoppen tot na middernacht.

En dan nogmaals;

Kennen jullie dat ook?
Dat je zelf alles fout doet? En dat alle vermalijde koekblikkers eigenlijk niets verkeerd deden?
:? :? :? :?
Als "ze" de volgende keer weer over haar te kleine borsten begint (zo ze die heeft), geef je haar een stukje toiletpapier.
Als ze dan vraagt wat ze daarmee moet, zeg je gewoon: dat is met je billen toch ook gelukt.... ;)

En nu ontopic:
Ja ik ken dat soort dagen en dan besluit ik 's morgens al om maar niet op de motor te stappen....
 
Laatst bewerkt:
Tis herkenbaar, soms heb ik ook zo'n pechdag! ...òf door anderen òf gewoon door lompigheid van mezelf. Jammer altijd wel dat je op het moment dat je opstaat al weet dat het "zo'n dag" is, en niet pas om 14.00 ofzo (dan ben je al op de helft namelijk :+ )

Sterkte ermee iig, tis alweer 19.00 dus duurt niet lang meer ;)

Oh ja...verkeerde vrouw/vriendin uitgekozen denk ik _O-
 
Laatst bewerkt:
Off day voorbij. *O* *O* *O* *O* *O*

Billen waren geen verboden terrein meer. Geen kamikaze-automobilisten, geen domme acties.
Lekkere oprit gepakt.

Het leven is prima!
*O* *O* *O* *O* *O* *O*
 
Als "ze" de volgende keer weer over haar te kleine borsten begint (zo ze die heeft), geef je haar een stukje toiletpapier.
Als ze dan vraagt wat ze daarmee moet, zeg je gewoon: dat is met je billen toch ook gelukt.... ;)

Grapje heb ik ook uitgehaald met een kalende collega :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan