fighterfan
MF veteraan
Met twéé knietjes te gelijk aan de grond.dat is zonde van je motor, wat is er gebeurd?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Met twéé knietjes te gelijk aan de grond.dat is zonde van je motor, wat is er gebeurd?
Mag ik vragen wat dat kost ?deze was al zo op maat, komt bij Ten Kate vandaan
Mag ik vragen wat dat kost ?
heeft u mijn post nog ontvangen buurman
Ooh dat valt me reuze mee, bedankt Arnold.pffff geen idee.... denk zo rond de 30
Verd!@#$%^&*() niet zo mooi en nuJa..... bij gebrek aan belangstelling wordt er nietd besteld
Heb btw nogal wat problemen met je tank Op de een of andere manier wil de hars niet goed uitharden op de tank.... heeft misschien te maken met het materiaal :s
Verd!@#$%^&*() niet zo mooi en nu
Plasticpisbakkenstaal heeft weinig hechting
Tja dan moet ik nog maar even wachten tot dat je weer met een geniaal idee komt .geen idee... De hars is wel hard, maar hecht niet op de tank.
Tja dan moet ik nog maar even wachten tot dat je weer met een geniaal idee komt .
Hoeveel banden moeten er evt. komen ....dat zo'n bestelling uit kan
S
De airbox zit er inmiddels op, moet alleen 4 plaatjes maken van 8mm dik tussen m'n inlaatrubber en cilinderkop, kom anders niet weg met de carbs in de box.
Hey Arnold,
wat voor probleem loop je nu tegenaan dan?
zeker dat de rechterkant waar de gaskabel aan vast zit tegen de airbox aan komt?
Nee dat gaat wel goed de box was bedoeld voor een ZX7. Ook de rondingen onder/achter de carburateurs passen precies voor de carbs van de zx7. Met mijn zx9 opstelling, kloppen die rondingen net niet helemaal en heb ik te weinig ruimte tussen carb (vlotterbak) en box (hmzzz als ik het zo typ had ik er beter een plaatje bij kunnen doen ). De e rechter carbs passen wel exact, de 2 linker verspringen dus iets
Door de carbs iets hoger te plaatsen past het allemaal weer
Nee dat gaat wel goed de box was bedoeld voor een ZX7. Ook de rondingen onder/achter de carburateurs passen precies voor de carbs van de zx7. Met mijn zx9 opstelling, kloppen die rondingen net niet helemaal en heb ik te weinig ruimte tussen carb (vlotterbak) en box (hmzzz als ik het zo typ had ik er beter een plaatje bij kunnen doen ). De e rechter carbs passen wel exact, de 2 linker verspringen dus iets
Door de carbs iets hoger te plaatsen past het allemaal weer
ja dus eigenlijk bedoel je dat als de boel gemonteerd zit er aan de achterkant van de carbs te weinig ruimte is om ze fatsoenlijk helemaal op de rubbers te drukken doordat de airbox daar net zit.
hmmmmz, naja idd met een plaatje moet dat wel weg zijn dan
ben benieuwd hoe t eruit ziet als ie gemonteerd is!
ik kan wellicht mijn bobines wel verplaatsen voor de grotere box die jij nu ook als mal hebt.
Zou die airbox ook in een ZXR750 passen met een 9r motor? heb wel interesse!
Jawel. de luchtinlaten zijn nog dicht, je kunt dus 1 of 2 open maken voor de zxr of zx7
Deze sluit overigens op m'n carbonnen tank, ik moet er nog een deksel bij maken zodat ie onder een "gewone" tank gebruikt kan worden
Ik heb voor dit project veel respect en t ziet er allemaal goed uit! Maar gezien al je uren die je erin hebt zitten en t geld, had je dan niet beter................en nee, ga niet zeggen een nieuwe kawa kopen. Wat ik snap dit heel best en dit is veel gaver/mooier/ /etc..., maar gezien je contacten die je al hebt gehad met het motogp team: Kon je geen dealtje maken om een paar echte gp kuipen te krijgen????????????? Eventueel voor een vergoeding, dan had je het echt helemaal perfect gehad. Of zit ik nou heel dom te lullen of heb je misschien zelf dat balletje al eens opgegooid??? Want in principe is alles pas te maken....
in ieder geval succes verder!!
denk niet dat een consument een stukje geheime MotoGP aerodynamica techniek krijgt