olieschroef van olieleiding

voskess

MF'er
14 nov 2004
91
0
duiven
Beste mede off the roaders.

Ben nu bezig mijn xrblok weer te monteren. Alles wel en prima.
Even oliepomp ontluchten. Breekt mijn bovenste bout af van de olieleiding. |(

Heeft iemand toevallig zo'n bout liggen in omgeving Gelderland, die ik eventueel vandaag nog kan komen ophalen.
 
Zie hier de oude

a>
 
Komt me bekend voor, sávonds om 24.00 in de tuin lekker effe filterje vervangen, breekt idd die banjobout, volgende dag circuitdag.
Gelukkig haalde de plaatselijke mx zaak hem van een nieuw filter af.
Ik was toen weer blij.
Maar ik heb zo zelfde als op de foto voor je ;)
 
heeft iemand er ook eentje waar nog een banjonippel opkan?...dus eigenlijk een dubbele?Dan kan ik eindelijk mn oliedruksensor monteren...

En voor remmen worden die dingen niet gemaakt want dat is allemaal m10
anders moet ik zelf een banjo gaan maken en dat lijkt me ook geen best plan.
 
heeft iemand er ook eentje waar nog een banjonippel opkan?...dus eigenlijk een dubbele?Dan kan ik eindelijk mn oliedruksensor monteren...

En voor remmen worden die dingen niet gemaakt want dat is allemaal m10
anders moet ik zelf een banjo gaan maken en dat lijkt me ook geen best plan.
8-) ik zal morgen even voor je kijken.

:]
 
heeft iemand er ook eentje waar nog een banjonippel opkan?...dus eigenlijk een dubbele?Dan kan ik eindelijk mn oliedruksensor monteren...

En voor remmen worden die dingen niet gemaakt want dat is allemaal m10
anders moet ik zelf een banjo gaan maken en dat lijkt me ook geen best plan.

Waarom niet? Een boortje doet wonderen.
 
heeft iemand er ook eentje waar nog een banjonippel opkan?...dus eigenlijk een dubbele?Dan kan ik eindelijk mn oliedruksensor monteren...

En voor remmen worden die dingen niet gemaakt want dat is allemaal m10
anders moet ik zelf een banjo gaan maken en dat lijkt me ook geen best plan.

8-) ben glijk maar even wezen zoeken maar is ook M10 wel dubbel maar goed gaat nie passen. '(
 
Hé Gizzmo, das mooi.
Ik heb je even een mailtje gestuurd.



Eeeeuhhh, ik dacht dat je me grapje wel zou snappen, vandaar ook die knipoog smilie erachter, met dezelfde bedoelde ik PRECIES dezelfde, kortom, eentje in 2 delen, stuk, kapot.

Sorry

PS: op maandag zijn veel crosszaken wel open, in tegenstelling tot de “gewone” motorzaken.
 
Komt me bekend voor, sávonds om 24.00 in de tuin lekker effe filterje vervangen, breekt idd die banjobout, volgende dag circuitdag.
Gelukkig haalde de plaatselijke mx zaak hem van een nieuw filter af.
Ik was toen weer blij.
Maar ik heb zo zelfde als op de foto voor je ;)


Vooral dat zelfde als op de foto, had ik in mijn enthousiasme overheen gelezen.
Ga morgen even naar een motorzaak.

He Martijn moet ie voor jou nog open blijven of kan ie gesloten worden?
 
ik denk dat er niet veel kans is dat iemand een dubbelbanjobout heeft liggen in maatje m8. Dus wordt zelf maken. Als iemand hier nog tips voor heeft of paranoia gedachten zoals met remmen hoor ik het graag.
(zoals. niet fucken met je olieleiding martijn...is gevalik)

geniale ingeving. als ik nu een normale banjobout pak en er gewoon een gaatje bijboor...heb ik precies hetzelfde :) alleen wat minder schroefdraad.
Possible? zit ik wel met een stukje waar dus schroefdraad zit ipv glad maar dat zal wel niet zo'n ramp worden.
 
ik denk dat er niet veel kans is dat iemand een dubbelbanjobout heeft liggen in maatje m8. Dus wordt zelf maken. Als iemand hier nog tips voor heeft of paranoia gedachten zoals met remmen hoor ik het graag.
(zoals. niet fucken met je olieleiding martijn...is gevalik)

geniale ingeving. als ik nu een normale banjobout pak en er gewoon een gaatje bijboor...heb ik precies hetzelfde :) alleen wat minder schroefdraad.
Possible? zit ik wel met een stukje waar dus schroefdraad zit ipv glad maar dat zal wel niet zo'n ramp worden.

Neem nou gewoon een M8 bout en een boor. Eventueel laat je hem ff draaien.
 
lijkt me makkelijker om zelf een m8 bout te bewerken idd..
M10 moet ik dan ook weer glad flexen ofzo..ik zie het wel...zal eens proberen (ik maak alle kleine boortjes altijd kapot... |( )
 
lijkt me makkelijker om zelf een m8 bout te bewerken idd..
M10 moet ik dan ook weer glad flexen ofzo..ik zie het wel...zal eens proberen (ik maak alle kleine boortjes altijd kapot... |( )

Zet het boortje dan in de dremel. Dan druk je niet zo snel schuin en breekt je boortje niet zo snel ouwe jonge dremelaar
 
ik sloop alles ro :(

zelfs mn dremel is kapot (beter een echte dremel kopen ipv aanbiedingbak bij praxis O-) )

maar ik heb een kolomboor. Lukt het vast ook wel mee :) onlangs een duur setje DeWalt metaalboren gekocht want ik ben het zat om alles maar kapot / bot te maken. Lukt bij die ook wel, maar daar ben ik voorzichtig mee.

Nog voorkeur voor zo'n boutje...rvs nemen...of juist niet (ivm reageren met blok aluminium)
 
Terug
Bovenaan Onderaan