Onderzoek: geef je mening over MF en het beleid

Door M-F ben ik weer gaan rijden. Dus dat is jullie schuld ;) Ik ben het wel eens met degene die zeggen dat in sommige gevallen personen behoorlijk afgezeken worden. Dat wijt ik dan maar aan degene die afzeiken. Laat iedereen gewoon in zijn waarde, want, er is altijd iemand die beter is dan jij.

Verder vind ik het een prima middel om vragen te stellen over diverse dingetjes waar je mee zit.

De merchandise zou inderdaad meer op de voorgrond mogen van mij. Wellicht dat er een speciale commissie kan komen hiervoor voorzover deze nog niet bestaat?

De mods? niets dan :} :}

fijne paashaasdagen nog
 
mmh gewoon lekker zo laten


ik vindt wel dat er af en toe wel LEKKER fel wordt gereageerd op bepaalde onderwerpen }) , denk dat sommige mensen zich af en toe een beetje aangevallen voelen. vind dat de sfeer niet echt ten goede komen.
 
ik vindt wel dat er af en toe wel LEKKER fel wordt gereageerd op bepaalde onderwerpen }) , denk dat sommige mensen zich af en toe een beetje aangevallen voelen. vind dat de sfeer niet echt ten goede komen.
Idd. Bepaalde mensen kunnen niet normaal reageren op het moment dat ze zich ook maar een klein beetje aangevallen voelen. Trekken ze die middelvinger-"smiley" weer uit de kast om hun gevoelens te uiten.

Maar goed, dat is niet de fout van dit forum. Irritant en soms sfeerbepalend is het wel.
 
Laat ik het zo zeggen:

Als er geen fuck te beleven was hier, had ik het al lang voor gezien gehouden.

Dus lekker doorgaan zo! :}
 
Nou, bedankt mensen! :)

Over het algemeen goed dus, zo zie ik het graag! :)

Ik post momenteel wat minder, want ik ben ERG druk met de server!

Ik hoop 'm aankomende week goed geconfigureerd te hebben, dan even tijd zien te vinden om 'm naar de provider te brengen.

Ik lees wel een aantal nuttige dingen, ga vooral door met kritieke puntjes aub :)
 
Ben ook best wel een beetje verslaafd geworden aan het forum.
Heb de afgelopen dagen niet veel tijd gehad om te forummen en ik weet nu alleen niet meer waar ik moet beginnen om alle nieuwe posts te lezen.

Maar ja dat is een heeeeeeeeeel klein minpuntje van het eigen succes van het(ons) forum.

Voor de rest niets anders dan:
:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}

met name voor Ruud en de zijnen.

KEEP UP THE GOOD WORK
 
Kan er geen tijd/datum laatste reactie bij de actieve onderwerpen????
Zou het in ieder geval voor mij een stuk makkelijker maken |(

Voor de rest TE VERSLAVEND mijn vrouw ziet mij niet meer :( en ja, dat vindt ze niet leuk :P ik vindt het prima zo :+
 
Laatst bewerkt:
Een opmerking,

Stel ik ben op vakantie en er zit iemand achter mijn computer die in mijn huis oppast. Die kan namens mij hier uitspraken gaan doen wat je niet weten wil... :(

Misschien een idee om de cookies iets korter te zetten. bv. 2 uur

Daarna weer verplicht inloggen..

zomaar een opmerking

/Rene
 
Stel ik ben op vakantie en er zit iemand achter mijn computer die in mijn huis oppast. Die kan namens mij hier uitspraken gaan doen wat je niet weten wil... :(

Misschien een idee om de cookies iets korter te zetten. bv. 2 uur

Daarna weer verplicht inloggen..
Ben ik geen voorstander van, ik vind het wel makkelijk zo. Wat je kunt doen als je op vakantie gaat is gewoon je cookies weggooien. Lijkt me makkelijker om een paar keer per jaar dat te doen dan elke keer opnieuw inloggen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan