ongelovelijk! Hoe veel pech kan iemand hebben?????

He Joyce, gaat weer lekker zo :(

Ik had je inderdaad niet gezien, anders had ik echt wel ff naar je toe gekomen...

Maar 's ochtends meestal blik naar voor en verder rustig naar werk toe kachelen...
Gelukkig heb je hem niet neergelegd..
En nu maar hopen dat alles weer goed komt... :(
Ja..je verwacht zo'n meid ook niet op een carpool-plaats he.. ;)
Dat zuigt Joyce..maar goed, gelukkig niet (om-)gevallen, strakke aktie! :}
Ben benieuwd of de dealer iets afwijkends vindt :? En idd kan een glad stukkie bitumen de oorzaak geweest zijn..heb nog steeds 't idee dat dat bij mijn val ook zoiets geweest is.. B|
Sterkte met de spieren! (..en de motor *D ) Laat Fer maar eens ff z'n best doen :P
 
Shit... Wat een pech. En dan ook nog niemand die voor je stopt.
Dan voel je je helemaal elendig '(
Als ik je had gezien dan was ik zeker gstopt zo als jij bij mij ook deed toen in met een lege accu stond :} !

Dit is wel een K.. weekend '( ik ook pech door een Blinde koekblik

Laten we samen even lekker ;( ;( ;(
 
we hadden nog gezegd ga met het openbaar vervoer maar ja het blijft een vrouw en nog blond ook dus zeker niet luisteren :( .

Maar meid kop op alles is toch nog goedgegaan je heb hem knap heel gehouden :}

Denk in het vervolg ook aan jezelf :? en aan iedereen die van je houd *D


goed gesproken pa. ze heeft vanmiddag beloofd dat ze wat beter naar je zal luisteren :}

maarre haal die laatste g effies weg van je ondertitel, dan klopt het weer wat beter :+
 
je trekt hem dr toch uit als je gas geeft?


Met mijn oude gsxr600 had ik het wel eens van safe zoetermeer rchting pijnacker heb je zo'n bocht met een bobbel . met 100 km/uur gaat ie dan slaan als je geen stuurdemper hebt !
Door simpel je gas los te laten (niet remmen) uitlaten rollen tot dat het stopt.
Het eruit rijden moet je voor wiel omhoog komen .zoveel pk's heb je niet zo gouw met een gpx-je
 
Na het verhaal met me motor en de buuv gaat mijn pech nog ff verder :(

Om een lang verhaal kort te maken.

[me] lady j zit sterk te denken toch maar een winterstop te houden[/me]

Lady j

Veel sterkte met de spieren maar dat komt wel weer goed en met de motor ook wel.
Je ego is een ander verhaal maar denk dat de onzekerheid snel weer weg is zodra je er weer een paar metertjes erop heb zitten.
schrale troost is dat ik mijn motor na 2 weken al op de grond legde en dat deed ik nota bene zelf. |( maar dat is een heel ander verhaal.
Ik denk dat het groten-deels psygisch is omdat ie is omgepleurd heb ie effe geen vertrouwen in dat ding. Maar het kan veel hebben hoor zo'n motor.

Veel succes en sterke
 
Volgens mij ben je zelf vrij licht ? En dan op een lichte SS ? Ik denk dat je al accelererend een beetje weinig druk op je voorwiel hebt gehad. Dan kan hij net even springen op een oneffenheid. Als ie dan weer neerkomt kan het stuur gaan slaan.

Controleer in iedergeval of je voorwiel geen slag heeft. En als je hem dan toch laat checken, laat het balhoofdlager inspecteren op speling en "zware" punten. Check ook of het voorwiel niet aanloopt. Controleer je bandenspanning. Het is kouder, dus de spanning kan wat gezakt zijn. 2 a 3 tiende bar maakt een enorm verschil in rijgedrag.

Als je met zo'n lichte combo rijdt, laat je dan eens informeren over een stuurdemper. Dan hoef je niet meer bang te zijn voor dat geklapper van het stuur. Dat is dan veel minder. Ik denk, na je verhaal gelezen te hebben, dat je niet zonder kan.

Naar, zoiets. Maar probeer toch weer vertrouwen te winnen.
 
Lady j

Veel sterkte met de spieren maar dat komt wel weer goed en met de motor ook wel.
Je ego is een ander verhaal maar denk dat de onzekerheid snel weer weg is zodra je er weer een paar metertjes erop heb zitten.
schrale troost is dat ik mijn motor na 2 weken al op de grond legde en dat deed ik nota bene zelf. |( maar dat is een heel ander verhaal.
Ik denk dat het groten-deels psygisch is omdat ie is omgepleurd heb ie effe geen vertrouwen in dat ding. Maar het kan veel hebben hoor zo'n motor.

Veel succes en sterke
Dank je gozer, zal ook wel allemaal helemaal goed komen.

Ben nu wel onwijs kreupel, alle spieren in me lichaam doen pijn B|
Maar het gevoel van opluchting overheerst toch wel, besef me steeds meer hoeveel mazzel ik heb gehad. Dus eigenlijk klopt me topic titel niet echt, zou moeten zijn: Ongelovelijk, hoeveel mazzel kan iemand hebben! *D

Vandaag wordt mijn motor richting safe getransporteerd (hoop een beetje dat ze hem op willen halen) En dan is het hopen dat alles snel (voor zover dat kan met verzekeringsgeld ;) ) gergeld is.

Kan ik weer lekker :] :] , want eerlijk is eerlijk, ik mis het nu al.
 
Das inderdaad wel beter! 8-)

Werd vandaag de motor opgehaald? Ben benieuwd of ze nou ook een oorzaak kunnen vinden voor je zwiebert
 
op een gpz500s 25kw??? L :+ L


Als je last hebt van tankslappers ? Lijkt me dat niet onverstandig. Of denk je nu de garage alles ok heeft bevonden, het ook niet meer voor zal komen ?

Je hebt niets aan de situatie veranderd. Dus waarom zal het je niet iedere week kunnen gebeuren ?
 
Laatst bewerkt:
nou pak ff het andere topic:

Post van Lady j in topic 'shit me motor :( '

In deze post heb ik alles wat kaduuk is neergezet.

Zwieper was dus geen gevolg van mijn motor, maar meer van mezelf, of de weg.
Zo, heb je een motor van goud ofzo? Krêgh nâh tietûh, das echt niet normaal! :o
Maar wat ga je doen denk je? Andere motor of laten repareren? Ik denk dat ik voor een andere motor zou kiezen, je krijg het oude gevoel nooit meer terug ben ik bang '(

Maar ja, ik heb ook al m'n 3e motor binnen een jaar :X
 
He meid, wat lees ik nou? Wat een pech! Maar wat een geluk ook weer!

Sterkte en ik hoop dat je weer snel kan :]
 
He Lady J, misschien een soort Low Speed Wobble geweest? zie hieronder...

Wobble & Weave
Vaak wordt de term “Speedwobble” gebruikt. Dit is echter niet juist. Officieel moeten we spreken van de low speed wobble en de high speed weave. Deze termen zijn niet bij elke motorrijder bekend. Derhalve weten zij ook niet dat dit tot ernstige ongevallen kan leiden en hetgeen gedaan moet worden indien men ermee geconfronteerd wordt.

Low speed wobble
Als we deze term letterlijk vertalen, komen we uit bij lage snelheid wiebelen, waggelen,schommelen. Dat is nu ook precies wat er gebeurd. Een low speed wobble is het vanzelf ritmisch naar links en rechts verdraaien van het stuur. Het zit eigenlijk ingebakken bij tweewielige voertuigen. Het voorwiel van een motorfiets wordt namelijk “getrokken”. Je zou het kunnen vergelijken met een zwenkwieltje van een winkelwagentje. Het wiebelt alle kanten op, doch gaat feitelijk rechtdoor. Bij een motorfiets kan dit gebeuren bij lage snelheden zo tussen de 40 en 80 km/u. Ervaren motorrijders kunnen het ook opwekken door bij een dergelijke snelheid een tik tegen één van de stuurhelften te geven. Op zichzelf is een wobble niet gevaarlijk, maar als je het niet onderkent en er van schrikt is een valpartij niet uitgesloten. Het is echter heel eenvoudig om de wobble te voorkomen, namelijk gewoon door beide handen aan het stuur te houden.


Bron O-)

En natuurlijk sterkte gewenst met de rest..
 
Zo, heb je een motor van goud ofzo? Krêgh nâh tietûh, das echt niet normaal! :o
Maar wat ga je doen denk je? Andere motor of laten repareren? Ik denk dat ik voor een andere motor zou kiezen, je krijg het oude gevoel nooit meer terug ben ik bang '(

Maar ja, ik heb ook al m'n 3e motor binnen een jaar :X
Vrees dat ie economisch total wordt verklaard, heb geen id wat de dagwaarde is maar die kan nooit al te hoog zijn belde net met de anwb en die zei dat de inruilwaarde 1225 euro zou zijn en dat me dagwaarde misschien nog wel lager zou zijn?????? Heel vaag want ik heb er 2750 voor betaald en dat was een jaar geleden en heb er pas 7000 kilomter mee gerden :(

Kan iemand me daar wat meer info over geven? Ik denk nu dat ik maar er voor kies me motor zelf op te kopen en alleen het hoognodige te repareren, want als ik een andere motor aan schaf ga ik er alleen maar op achteruit.
 
Vrees dat ie economisch total wordt verklaard, heb geen id wat de dagwaarde is maar die kan nooit al te hoog zijn belde net met de anwb en die zei dat de inruilwaarde 1225 euro zou zijn en dat me dagwaarde misschien nog wel lager zou zijn?????? Heel vaag want ik heb er 2750 voor betaald en dat was een jaar geleden en heb er pas 7000 kilomter mee gerden :(

Kan iemand me daar wat meer info over geven? Ik denk nu dat ik maar er voor kies me motor zelf op te kopen en alleen het hoognodige te repareren, want als ik een andere motor aan schaf ga ik er alleen maar op achteruit.


ik denk dat de dagwaarde zon 2000 is momenteel. het afgelopen jaar zijn de prijzen echt gedaalt helaas. heb er zelf erg veel last van, want ik heb 2 motoren die ik wil verkopen, maar waar ik niets voor terugkrijg

mijn oud gpzje is tussen de 900 en 1200 euro waard, dus die van jou moet wel een stuk meer waard zijn, verder denk ik dat de verzekering nog steeds gebruik maakt van tabellen, en daar zal wel een hogere waarde in staan.
 
hee scheet
ik las dat je gespot was door fuck, dus dat betekend dattie weer rijd. vertel er eens wat meer over :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan