Ongeluk: Beginnersfout eindigt in het ziekenhuis

Beterschap!
Goed geschreven!
Foto met de laptop: verslaafd!

:+

maar over 6 weken ben je weer de oude en kan je weer lekker rijden ;)
 
Helaas vooraan in de rij met de kids in de auto en iets teveel uitzicht :(
Één van ons groepje waarmee we elk jaar naar assen gaan had dit dus ook gezien, moest er niet prettig uit hebben gezien nee hij was tenminste aardig van slag af eenmaal bij het verzamelpunt aangekomen.

Aan de TS: sterkte je bent er nog redelijk vanaf gekomen veel sterkte!
 
Lijkt wel op mijn verhaal van 3 weken terug alleen had ik een schuiver op een klaverblad ook ambulance, bovenarm gebroken rechts uiteraard en gips, zelf verder niks alleen motor in elkaar maar te repareren ;) sterkte ermee ik ben dat gips alweer spuugzat :p
 
Ontopic: veel beterschap!

Offtopic: je lijkt toch wel erg veel op iemand die de Metro uitdeelt op Amsterdam cs... Zou dat kunnen kloppen?
 
Ontopic: veel beterschap!

Offtopic: je lijkt toch wel erg veel op iemand die de Metro uitdeelt op Amsterdam cs... Zou dat kunnen kloppen?

offtopic : nu moet je tijdje zonder hem :+

Thymen. zit niet mee he. vorige week met de nachtrit ging alles zo lekker.
succes met herstel van jezelf en de motor
 
ha dus jij bent de schuldige. })
de kop zat gisteravond te lazeren, hmp. 111.2 A6 ri. Emmeloord, met ondersteuning van min. 3 motor muizen :( :( :(
ik heb nog met licht velen van een schenking :+ proberen af te houden.
of dat is gelukt, wie weet.
in iedergeval beterschap 8-) 8-)


stom,stom :X haal tijd en dag door el kaar, dus schrap de eerste zin. :Y


er staan niet voor niets waarschuwings borden
je moet deze bocht al eens een paar keer gereden hebben om met hoge snelheid te kunnen nemen.
dan blijft nog, de andere weggebruikers, die kunnen het je nog best lastig maken. |(

goed alsnog beterschap :W
 
Laatst bewerkt:
'Ongeluk: Beginnersfout eindigd in het ziekenhuis' > 'Ongeluk: Beginnersfout eindigt in het ziekenhuis'
 
Ja das een mooi lang verhaal.
Kon het zo voor me zien. ;)

Je bent iig een mooi verhaal rijker.

Hoop dat je snel geneest.
En je motor ziet er idd niet zo slecht uit hoop dat die ook snel te fixen is. :]
 
Beterschap en na herstel gelijk weer rijden.
Ik heb in April een ongeluk gehad met de motor ik zit nog steeds daardoor thuis maar ik heb wel alweer gereden.
Sterkte met de Bandit
 
Offtopic: je lijkt toch wel erg veel op iemand die de Metro uitdeelt op Amsterdam cs... Zou dat kunnen kloppen?
Jup. :Y

Aan de lengte van je verhaal te zien gaat het tikken nog wel aardig :P
Ik ben echt enorm lang bezig geweest met dat verhaal, met 1 vinger tikken gaat echt traag. Heb net de muis naar linkshandig gebruik overgezet, dat is echt wennen...
 
Dan mag je wel even hoi zeggen hoor. :P Waar op Centraal pak jij je krantje?

Ik heb een hele tijd de pond genomen naar ndsm werf maar ga tegenwoordig met bus 35 naar Noord. Pak alleen geen krantjes meer, lees het nieuws op mijn iphone :P. Maar ik kom wel een keer hoi zeggen ;).

Moet wel zeggen dat ik binnenkort (lees: 6 juli) mijn A hoop te behalen en dan met de motor naar het werk hoop te kunnen. Dat zou zo maar eens anderhalf uur reistijd per dag kunnen schelen. Maar hoe dan ook zal ik je nog wel eens tegenkomen daar!

Beterschap!
 
Hoe rot t ook is het had zomaar eens anders kunnen aflopen. Beterschap en kop op voor je het weet gebeurt er weer wat leuks.
 
Ik heb in het korte verleden toch echt wel profijt gehad om verder de bocht in te kijken en het gas er ook gewoon op te laten en dan merk je iid. dat je veel meer kan dan gedacht.
Dit heeft mij regelmatig uit een noem het maar stress situatie gehaald.
Als het dan wat vaker voorkomt dan komt het zelfvertouwen er in de bochten ook.
Beterschap met je herstel en snel die motor weer op!!

GrtZ Herman
 
Das balen Thymen.

Ik vond niet dat je als een "beginner" reed, had eerder het idee dat je al aardig wat ervaring had.


Sterkte met het herstel van je hand, teen en uiteraard de bandit.
 
Laatst bewerkt:
Het is een samenloop van omstandigheden geweest die er voor zorgde dat ik even schrok en toen overging op de autopiloot, helaas kan die autopiloot geen bochten maken. Ik had die bocht prima kunnen hebben met mijn snelheid. Zoiets kan iedereen overkomen denk ik, shit happens. Ik zie mezelf niet meer als beginner maar ik ben nog bij lange na niet een ervaren motorrijder.

Zometeen de eerste nacht met een blok gips aan m'n arm, joepie... -O-
 
Om te beginnen: Spoedig herstel toegewenst. Dat remmen in de berm/gras?... Daar ben ik ook eens ingetrapt met een scootertje. Bocht iets te wijd, oeps gras, remmen, wiel blokkeert meteen, onderuit en gras happen.
 
Beterschap, wel rot voor je.

Ik vind het knap dat je naar jezelf kijkt en het zo op het forum plempt! Je houdt in ieder geval niet jezelf voor de gek. Misschien is het moeilijkste van motorrijden nog wel om te weten wanneer je je in moet houden. Soms heb je de mazzel dat je er met je hart in je keel vanaf komt, en soms heb je minder mazzel.

(Ik kwam laatst tot de ontdekking dat het Rozenlaan viaduct in Rotterdam eigenlijk best een scherpe bocht maakt als je met >100 km/h aan komt rijden... Maar ik had de mazzel dat ik hem nog wat platter kon leggen.)
 
Laatst bewerkt:
ha, ik kom uit die buurt, maar welke bocht bedoelen jullie precies?
Allereerst suc6 aan Thymen met herstel.

Vermoed dat het de A6 is vanaf Lelystad ,knooppunt Emmeloord van boven naar beneden richting Lemmer,blijft dus A6,daar waar de N50 vanaf ri Kampen/Ens aansluit op de A6 ri. Friesland.
De 2e bocht naar rechts afbuigend vertoont een knikje ahw ,waardoor je als je het niet verwacht wat wijd uitkomt.
De vele auto's nemen de 1e bocht vaak ook met een hogere snelheid dan de Adviessnelheid die daar gegeven wordt en gebruiken daar dan regelmatig 2-rijstroken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan