Ongeluk: Beginnersfout eindigt in het ziekenhuis

Bekend foutje.. hebben we denk ik allemaal wel meegemaakt.
Ik in elk geval wel.. maar liep goed af.

Beterschap voor jou en je bike.
 
Ik val een beetje in de herhaling denk ik, maar nogmaals dank voor alle reacties!

Ik denk dat ik een beetje te optimistisch ben geweest over het herstel van mijn hand. Het buigen van mijn vingers gaat steeds beter, op mijn middelvinger na. Met drie vingers kan ik net mijn handpalm aanraken maar m'n middelvinger blijft halverwege 'hangen'. Verder heb ik echt totaal geen kracht in mijn vingers. Ik heb al moeite met een bus deodorant. B|

Mijn hand is erg opgezwollen vergeleken met mijn linker hand, dat ziet er best raar uit. Het schijnt allemaal met een aantal dagen weg te trekken maar ik zit vooral met het gebrek aan kracht in mijn vingers. Ik heb al een stress bal gekocht om te trainen maar ik denk niet dat spierkracht zo snel terug komt. Ik had oorspronkelijk het plan om maandag al naar Duitsland te rijden voor een festival. Eerst maar eens het weekend afwachten.

Dit is mijn eerste serieuze 'blessure' dus het hele genezingsproces is nieuw voor mij, mijn hoofd wil veel sneller dat mijn lichaam aan kan. Maar ik mag niet klagen, ik ben er zéér goed vanaf gekomen. Nog even volhouden en ik kan weer heerlijk rijden. :]
 
@MarofThymen
Jaren terug heb ik mijn pols gebroken. Dat werd 6 weken gips, plus 6 weken revalideren. Vooral dat laatste lijkt maar niet op te willen schieten. Maar op een gegeven moment raakt het herstel alsnog in een stroomversnelling.
Sleutelwoorden voor succes: Warm water, rubber balletje, geduld, en nooit willen forceren.
 
Mmm. Idd, ik ken het, ik train en fysiotherapie me de pl3ur!s om de spierkracht in m'n been terug te krijgen maar het gaat op een gegeven moment traaaaaaaag...
 
}) })

Kop op jonge dame.
Dit soort dingen overkomt iedereen die motorrijdt. En zo niet, dan wel weer wat anders.
Zonder geluk en een goede bewaarengel vaart / rijdt niemand wel.

Tja, een Bandit !? Dat zijn ook bandieten, die Bandits !!

Spoedig herstel wens ik jou en je Bandit ........


:Y *O* :W
 
Sterkte en beterschap gewenst vanoet Grúnn!

Herkenbaar dat je het ouder echtpaar niet kon bedanken, voor hun belangeloze en profesionele inzet!!!

Nooit, maar dan ook nooit iemand zijn helm proberen af te doen na een crash!!!
 
Blij dat je er relatief goed vanaf bent gekomen ! Had veel en veel erger gekund. Hoop dat je snel weer kracht genoeg in je hand hebt en er niets blijvend aan over zult houden, sterkte !!

Die bochten combinatie is inderdaad verradelijk, geen symetrische "S", maar een tweede bocht die gemeen knikt, net alsof ze bij het tekenen van de weg een foutje hebben gemaakt.

Hoop dat je snel een foto'tje kunt plaatsen van je 'eerste' nieuwe rit op je naked.
 
Laatst bewerkt:
Mss is bergvaardigheid training iets voor jou met bochtenwerk. Ik rij gelukkig "trutterig", maar wat ik geleerd heb, als je in een bocht zit en je kan al flink recht vooruit kijken dan pas gas geven. Het helpt je ook uit de bocht komen.
Veel beterschap toegewenst
 
oh, de bekkende fout... maak je niet druk, het komt allemaal goed! de volgende keer gaat het beter!
 
Ik was gisteren met de auto door die bocht gereden. Netjes met 65km/h op de teller (60km/h wordt aangeraden met een blauwe bord, 90km/h is toegestaan). Het lijkt niet zo indrukwekkend. Maar mijn zus zegt als je iets sneller gaat rijden dan snijdt ie een beetje.
TS heeft volgens mij wel veel geluk, want daar heb je gras die wel naar beneden loopt richting een rij bomen... iets verderop vangrail.
Ik had het over deze bocht, bij knooppunt Almere.

Deze bocht, bij Emmelord had ik ook gedaan, maar ik kan me weinig van herinneren.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag heb ik de motor opgehaald, het was even wennen maar de Bandit rijdt weer heerlijk. Ik kan nog niet superhard remmen maar naar mijn idee kan ik hard genoeg remmen om veilig te kunnen rijden. *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan