Ook ik op een auto geknald!

Is ie echt TL of is het nog te fixen ?


voor hoe ik het zaqg.... was mijn voorvork niet erg krom. maar volgens de politie wel een btje dus moest ik me kentekenpapieren inleveren (opnieuw rdw enzo)
verder me kappen uiteraard (zx6r) en er lag allemaal olie op de weg (was echt olie) dus ik weet niet of dat ergens overloopt of dat ik dus ergens een gat heb zitten

en ik zag ook dat me stuur niet helemaal recht meer was!
 
stelletje lolbroeken leef toch btje met me mee! :+

Doen ze toch... ze leven zo erg met je mee, dat ze dit schokende gebeuren op hun eigen manier even moeten verwerken. Da's een belangrijk psychologisch proces. Moet je niet tussen gaan zitten, joh! :+
 
voor hoe ik het zaqg.... was mijn voorvork niet erg krom. maar volgens de politie wel een btje dus moest ik me kentekenpapieren inleveren (opnieuw rdw enzo)
verder me kappen uiteraard (zx6r) en er lag allemaal olie op de weg (was echt olie) dus ik weet niet of dat ergens overloopt of dat ik dus ergens een gat heb zitten

en ik zag ook dat me stuur niet helemaal recht meer was!


Klinkt niet best B|
 
In het kort: Inhalen op kruisingen mag. Inhalen doe je aan de linkerkant, tenzij dat voertuig links voorgesorteert staat en z'n richtingaanwijzer naar links in werking heeft.

Of het verstandig is...is een andere vraag.

Voor mij, oa door de opleidingen die ik heb gehad, is inhalen op kruisingen echt een heel erg big NO.

Gelijk hebben verzekeringstechnisch is leuk, maar verzacht niet de pijn als je bijkomt op de eerste hulp.


Hoe lang de afhandeling duurt ligt helemaal aan je verzekeringsmaatschappij en die van de tegenpartij, als zij het met elkaar eens zijn over de aansprakelijkheid dan zou je zelfs met een week je geld kunnen hebben...maar als er ergens een kink in de kabel zit duurt t maanden. Paar euro extra premie voor een "zwaargewichtverzekeringsmaatschappij" wil zich hier nog wel eens terugbetalen O-)
 
Ik meen een tijdje geleden gelezen te hebben op motorfreaks dat ze in Engeland een campagne gestart zijn onder het motto: sorry, ik zag je niet?
Het idee was dat automobilisten dit te vaak als excuus gebruiken (natuurlijk ook daar B| ).

Lijkt me een "mooi" voorbeeld. |(

Sterkte verder!
 
Zit het ineens in de lucht of zo?


nee, 't is niet iets wat NU in de lucht hangt...ik ben ruim 4 maand terug al frontaal op zo'n koekblikeikel geknald.
meneer had de ogen dicht en zag me niet aankomen, dus toen sloeg meneer voor m'n neus af en toen was 't al te laat.

wat betreft de schade afhandeling: ik wacht nu al dik 4 maand op politie rapport (klote ambtenaren, ze hebben geen haast blijkbaar) en de verzekering doet niks als ze dat rapport niet hebben.

daarnaast ben ik (naar schatting) een jaar kwijt aan revalidatie e.d. dus TS heeft mazzel gehad.
 
Afslaand verkeer=schuldig
Zeker als ze geen richting aangeven :Y

Mavtri hier heeft voorjaar zelfde meegemaakt,;alles uitbetaald gekregen *O* *O* succes dus met cashen :)

Verder zelf ongedeerd :?
 
stelletje lolbroeken leef toch btje met me mee! :+
full


Sterkte met alles ;)
 
nee, 't is niet iets wat NU in de lucht hangt...ik ben ruim 4 maand terug al frontaal op zo'n koekblikeikel geknald.
meneer had de ogen dicht en zag me niet aankomen, dus toen sloeg meneer voor m'n neus af en toen was 't al te laat.

wat betreft de schade afhandeling: ik wacht nu al dik 4 maand op politie rapport (klote ambtenaren, ze hebben geen haast blijkbaar) en de verzekering doet niks als ze dat rapport niet hebben.

daarnaast ben ik (naar schatting) een jaar kwijt aan revalidatie e.d. dus TS heeft mazzel gehad.

Dan wens ik jou ook veel sterkte.
 
Succes met de zaak.. revalideren = -O-

"Loud pipes save lives" ??

[me]Loki moet misschien toch maar een herriepijp kopen[/me]
 
"Loud pipes save lives" ??

[me]Loki moet misschien toch maar een herriepijp kopen[/me]
Werkte voor mijn Ducati Paso ongeveer 7 weken geleden ook niet :N .
En daar zaten echt open uitlaatjes onder :9~

Nu mag ik ook een jaar revalideren |(

+ punt is dat mijn motor en kleding al getaxeerd is, en zelfs al bijna helemaal uitgekeerd *O* *O*
 
Oh sorry erg lomp van me.
fijn dat je zelf er weinig aan hebt overgehouden, dat is al veel waard!!!!
En ik begrijp het best dat "ze"niet zomaar blik is...
 
net gebelt met de motorzaak!


heeft u al taxatie gedaan van de schade? .. ow dat groene propje bedoel je? ga ik niet doen. die is total los. deuk in je frame. je stuur is krom. alle kappen rondom zijn kapot, je hebt geen voorkant!


oke oke :(




mijn vraag, nadat ik em op de grond zag liggen dacht ik al, ik ga er een naked van maken!
maar hoe moet ik dat oplossen als mijn fiets total loss wordt verklaard? krijg ik die dan wel trug? kan iemand me dat uitleggen!
 
net gebelt met de motorzaak!


heeft u al taxatie gedaan van de schade? .. ow dat groene propje bedoel je? ga ik niet doen. die is total los. deuk in je frame. je stuur is krom. alle kappen rondom zijn kapot, je hebt geen voorkant!


oke oke :(




mijn vraag, nadat ik em op de grond zag liggen dacht ik al, ik ga er een naked van maken!
maar hoe moet ik dat oplossen als mijn fiets total loss wordt verklaard? krijg ik die dan wel trug? kan iemand me dat uitleggen!
Meestal keert de verzekering uit met behoud vh wrak. Maak kenbaar aan de verzekering dat je dit wilt. laat wel ff je frame controleren op evt. haarscheurtjes. zo lullig als je op je vers gebouwde naked stapt en je balhoofd breekt af tijdens een leuk ritje.
 
Meestal keert de verzekering uit met behoud vh wrak. Maak kenbaar aan de verzekering dat je dit wilt. laat wel ff je frame controleren op evt. haarscheurtjes. zo lullig als je op je vers gebouwde naked stapt en je balhoofd breekt af tijdens een leuk ritje.

Oh sorry erg lomp van me.
fijn dat je zelf er weinig aan hebt overgehouden, dat is al veel waard!!!!
En ik begrijp het best dat "ze"niet zomaar blik is...

thnx beide!
 
In het kort: Inhalen op kruisingen mag.
Om verwarring te voorkomen. kruising=ongelijkvloers dus mag idd
Bij mijn weten mag er 5 meter voor een kruispunt (=gelijkvloers) niet worden ingehaalt,behalve bij een rotonde.(ook een kruispunt alleen rond van vorm)
 
Terug
Bovenaan Onderaan