Op naar sepang

Zoek het maar uit

  • 46.

    Stemmen: 31 60,8%
  • 99.

    Stemmen: 7 13,7%
  • 93.

    Stemmen: 9 17,6%
  • 29.

    Stemmen: 2 3,9%
  • 26.

    Stemmen: 2 3,9%

  • Totaal aantal stemmers
    51
Schumacher kwam altijd weg met dergelijke acties in de F1. Een WK beslissing door uitspraak race direction hebben we nog nooit mee gemaakt. Mjah een kick tijdens een wedstrijd ook niet.
 
Nou kom op hey dat kleine klereventje probeert hem al een aantal rondes onderuit te rijden, terecht dat 'ie dat kk jong op z'n muil laat gaan
 
Natuurlijk was MM VR aan het zoeken, dat was voor een blinde nog te zien! Hij wil gewoon JL helpen, dat deed hij in Down Under net zo. Zieken, en dan straks het bedankje van JL in ontvangst nemen. Wie is hier nou de grote kampioen? Hij had het netjes die twee moeten laten uitvechten en zich er compleet buiten houden. Ben je sneller, rij dan aan kop weg, maar niet zo MM!
 
Het wordt helemaal ruzie als race direction Rossi geen penalty geeft maar zegt dat hij niet trapte en Márquez er zelf tegenaan reed. Dan heb je echt een knokpartij op het paddock :+

Márquez is een bloedzuiger en een temperamentvol mannetje, maar hij heeft het psychologische spelletje duidelijk gewonnen.
 
Ugh. Aangezien race direction de race achteraf pas gaat beslissen, heb ik niet eens zoveel zin meer om te kijken. Rossi zal ongetwijfeld een penalty point of drie gaan krijgen. Wat Marquez aan het doen was, was natuurlijk achterlijk: bemoei je niet met het kampioenschap. Wat Rossi nu deed, was net zo bewust en daarmee net zo achterlijk. Hij rijdt veel en veel wijder dan nodig.

Wat zou Valentino kunnen zeggen? Dat Marquez zelf tegen Rossi aan rijdt op dat laatste moment?

Ik ben blij dat Marquez nu niet de titelstrijd aan het verstieren is, maar de manier waarop dit gaat staat me niet aan.

Bemoeien in de titelstrijd? Laten we anders de rest van het veld gewoon niet laten starten.... Wat een onzin. Marquez mag gewoon het gevecht met Rossi aangaan om positie. Die hoeft Rossi echt niet te laten gaan. En dat hij Rossi het moeilijk zou maken als hij hem tegen zou komen, heeft Rossi zelf over zich afgeroepen.
 
Bemoeien in de titelstrijd? Laten we anders de rest van het veld gewoon niet laten starten.... Wat een onzin. Marquez mag gewoon het gevecht met Rossi aangaan om positie. Die hoeft Rossi echt niet te laten gaan. En dat hij Rossi het moeilijk zou maken als hij hem tegen zou komen, heeft Rossi zelf over zich afgeroepen.
Marquez laat zich natuurlijk wel heel bewust afzakken naar Rossi om dan het tempo te drukken. Waanzinnig trieste actie van beide heren.
 
Bemoeien in de titelstrijd? Laten we anders de rest van het veld gewoon niet laten starten.... Wat een onzin. Marquez mag gewoon het gevecht met Rossi aangaan om positie. Die hoeft Rossi echt niet te laten gaan. En dat hij Rossi het moeilijk zou maken als hij hem tegen zou komen, heeft Rossi zelf over zich afgeroepen.


Idd. Rossi heeft zelf een grote mond gehad.... Koekje van eigen deeg. Jammer dat het zo gaat.
 
Wat nu als JL in het laatste rondje van zijn fiets dondert ( niet dat ik dat wil he) maar dan zou vale kampioen zijn.... Zou een beetje een vreemd feestje zijn.

Maar goed, laat de race direction eerst eens alle beelden bekijken voordat er conclusies getrokken worden. Op die twitterbeelden zie je MM idd gewoon insturen terwijl VR daar rijdt.

Ik weet het ook niet meer!
 
Marquez laat zich natuurlijk wel heel bewust afzakken naar Rossi om dan het tempo te drukken. Waanzinnig trieste actie van beide heren.

Jij weet dat hij zich bewust laat afzakken? Ik vind het echt knap, al die insiders hier die alle ins en outs weten, met beide coureurs gesproken hebben, alle data gezien hebben, etc. Ik laat het gewoon in het midden. Stelletje experts hier. ;)

1 ding is wel zeker, je weet met het karakter van Marquez, dat hij je niet laat gaan als hij je tegenkomt op de baan. Deed hij met Jorge ook niet in 2013.
 
Je ziet zeker een trappende beweging, vraag me alleen af of je iemand echt onderuit kunt trappen zo? Actie is reactie dus Rossi zou zichzelf dan ook bijna of helemaal onderuit moeten trappen.
 
Zeker fout en onnodig van Rossi, zonder twijfel. Maar Marquez is een ratje. Dat is nu ook duidelijk. Lorenzo laten passeren. Niks verdedigen. Niks aanvallen. Maar vervolgens vol erop bij Rossi.
 
Jammer dat racecontrol niet gelijk heeft ingegrepen. Achteraf diskwalificatie zou dat kunnen?
 
Spanjolen.....

Van de site van ex-wereldkampioen Jan de Vries:

"In de laatste ronde werdt Jan Huberts op een ronde gezet maar daarbij wilde Nieto in een bocht binnendoor bij Huberts wat eigenlijk niet kon en Nieto naast de baan kwam en furieus naar de Vries reed om daarna zijn motor tegen die van Jan te rijden en met schoppen en slaan probeerd om Jan van z'n fiets te krijgen maar jan blijft ijskoud plat op de motor zitten en wint met zeer klein verschil de race. "

En ja, ook Angel Nieto was én wereldkampioen én spanjaard.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan