Op naar sepang

Zoek het maar uit

  • 46.

    Stemmen: 31 60,8%
  • 99.

    Stemmen: 7 13,7%
  • 93.

    Stemmen: 9 17,6%
  • 29.

    Stemmen: 2 3,9%
  • 26.

    Stemmen: 2 3,9%

  • Totaal aantal stemmers
    51
Nope...........nooit gehad ook. Maar vind gorgel en MM dus helemaal niets. Snap niet dat je daar iets mee kan hebben. Hun rijstijl.... ok allebei zeer indrukwekkend op hun eigen manier. Maar zodra ze uitgereden zijn en geen gas meer geven......... zijn het gewoon ronduit eikels. Echt niet prettig om daar te lang naar te kijken of te luisteren. :N

Ik heb een oranje bord voor mn harses. En wie dr opzit maakt me geen reet uit als ze maar winnen, die Oostenrijkers..... *D :+

Hier noemen ze dat met alle winden meewaaien *D
 
Haha gelukkig dragen ze helmen :)
Er gaat ook weinig stuk. :9
Ik heb wel eens een dagje minibiken meegetraind op een kartbaan.
Er reden ondermeer mensen uit het ONK mee, maar ook veel jonge talentjes.
Heb er zo ongeveer op deze manier (uiteraard minder knullig :+ ) eentje de baan uitgebeukt.
Ik keek al ff om mij heen of zijn vader er aan kwam. _O- _O- _O-
Die ging gelukkig direct richting zijn ventje. :')
 
Laatst bewerkt:
Er gaat ook weinig stuk. :9
Ik heb wel eens een dagje minibiken meegetraind op een kartbaan.
Er reden ondermeer mensen uit het ONK mee, maar ook veel jonge talentjes.
Heb er zo ongeveer op deze manier (uiteraard minder knullig :+ ) eentje de baan uitgebeukt.
Ik keek al ff om mij heen of zijn vader er aan kwam. _O- _O- _O-
Die ging gelukkig direct richting zijn ventje. :')

Kun je niet een keer gaan minibiken met Marquez en Lorenzo? })
 
Lijkt me trouwens wel lachen om met een paar maten te doen een potje mini biken :)
Kikiracing95 dacht ik.. hier op MF verhuurt ze wel. :Y

Zal ff verder zoeken. :P kwartier gezocht, tips volgens vast wel van derden. ;)

Edit nummer vijf... taraaaa! *O*
Laagdrempelig racen: Mede hobby-coureurs gezocht

Afgelopen zondag hebben een kleine 10 man en vrouw zelf kunnen proeven aan het rijden op een minibike. Erik had voor deze gelegenheid de beschikking over een 5 tal machines, waaronder zijn eigen ZPF. De aanwezigen varieerden van ONK Superbike rijder Allard Kerkhoven tot aan zijn eigen vader, die nog nooit op een Minibike had gezeten, overigens net als 7 andere deelnemers aan de ochtend.

De een had wat sneller de smaak te pakken dan de andere, maar uiteindelijk had iedereen het prima naar zijn zin. Per deelnemer konden er minimaal 3 sessies gereden worden en dat was ook meer dan genoeg. Het merendeel van de rijders voelde aan het einde van de ochtend flink wat spieren waar ze het bestaan niet van wisten. Ondanks enkele schuivers en buitelingen, kwam iedereen blessure vrij over de streep en konden we terugkijken op een zeer geslaagde ochtend.

Erik is vast van plan vaker een dergelijke opstapdag te organiseren, heb je ook een keer zin om zelf te rijden op een minibike? Neem dan middels het contact formulier contact op. Zodra er genoeg aanmeldingen zijn kunnen we een nieuwe datum vastzetten.
Het ONK trainde ook. De kartbaan was constant bezet. :9
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan