Op naar sepang

Zoek het maar uit

  • 46.

    Stemmen: 31 60,8%
  • 99.

    Stemmen: 7 13,7%
  • 93.

    Stemmen: 9 17,6%
  • 29.

    Stemmen: 2 3,9%
  • 26.

    Stemmen: 2 3,9%

  • Totaal aantal stemmers
    51
kijk ook eens naar de reactie va MM als hij weer opstaat , hij gaat niet staan zwaaien met zijn armen , hij weet donders goed dat hij te ver is gegaan en het zijn eigen fout is.

Jij ook een geel bord voor je kop?


full
 
Rossi moet iannone en nog wat mannen uitnodigen op zijn ranch. Dagje crossen, biertje erbij, paar euro onder de tafel. En op Valencia die De weg banen voor die ouwe......en mm eraf rijden.
 
Geen diskwalificatie ......mooi dat is dan een vrijbrief voor iedereen , je kan dus voortaan je tegenstander eraf trappen en je punten pakken ....lekker boeiend dat je dan achteraan moet starten , bij een eventuele goeie start trap je de rest eraf en weer volop in de punten ....zo zie ik Karel Abraham nog kampioen worden in 2016.

Het penalty point systeem is volgens de regels aangehouden. De straffen die Marquez in het verleden kreeg met hetzelfde systeem werden ook door sommigen te licht gevonden. Race direction lijkt besloten te hebben dat het geen kamikazetrap was, maar wel onsportief en vandaar drie penalty points.

Samen met de strafpunten die hij al gehad heeft, leidt dat tot achteraan starten...
 
Ik denk dat ze het wel gratis doen hoor

Ik bedoel een dag op de ranch met bier en bbq dat lijkt me voldoende.
 
Wat een zielige vertoning van wat ooit de beste was. Hij weet dat hij de jonkies niet meer bij kan houden en dat dit weleens zijn laatste kans kon zijn. Hij heeft nu mooi zijn eigen ruiten ingegooid.

Wat mij betreft een veel te milde straf. Huidige straf + 1 plek terugzetten in deze race had beter geweest.

Grumpy old man.
 
Nog ff opgezocht wat de kleur geel betekent:
Betekenis Kleur Geel Negatief
  • Versplintering van kennis
  • geneigd de dingen niet af te maken
  • te verstandelijke verwerking van gevoelens
  • oppervlakkig
  • neiging tot 'hineininterpretieren' (duiden middels eigen denkpatroon)
  • veel, maar weinig diepgaande contacten
  • praatgraag
  • niet altijd even eerlijk
  • gebruik makend van zakelijke handigheidjes
  • oppervlakkig
  • gejaagd
  • nerveus
  • rusteloosheid
  • leugenachtigheid
  • concentratieproblemen
 
‪#‎MotoGP‬
De straf is bekend. Valentino Rossi VR46 Official moet achteraan starten bij de finale in Valencia. Hij krijgt ook drie strafpunten.
....
Jorge Lorenzo: 'Ik kon niet geloven wat er gebeurde. Zo'n lijn kiezen en dan je been gebruiken, ik zou zoiets nooit doen. Ik vind de straf ook niet terecht en veel te licht. Rossi had deze race nul punten moeten krijgen, net als Marquez. Maar omdat hij zo'n grote naam heeft, krijgt Rossi geen hoge straffen!'

Ik snap Lorenzo, maar het is netter om niets te zeggen....
Beetje hypocriet. Laat Rossi en MM het zelf uitvechten, blijf erbuiten!

Wordt wel weer gaaf in Valencia!
 
Laatst bewerkt:
Geen diskwalificatie ......mooi dat is dan een vrijbrief voor iedereen , je kan dus voortaan je tegenstander eraf trappen en je punten pakken ....lekker boeiend dat je dan achteraan moet starten , bij een eventuele goeie start trap je de rest eraf en weer volop in de punten ....zo zie ik Karel Abraham nog kampioen worden in 2016.
Hij trapt helemaal niet !!! Lorenzo reageert ook weer erg volwassen bahbah , ik hoop dat Marques Lorenzo er perongeluk van af rijdt in Valencia (zonder verdere verwondingen natuurlijk)
 
Laatst bewerkt:
Ik sluit mij aan bij de mening van Freez. Wat zoekt Marquez eigenlijk? Ik zag hem eigenlijk niet achter Lorenzo aangaan? Volgens mij doet hij niets anders dan expliciet tegen Rossi rijden sinds Australië. Wat is Marc zijn probleem eigenlijk? Ook zijn vader moet maar eens normaal doen zeg hij lijkt idd vergeten hoe zijn zoon vorig jaar de gp3 won?
Ook Lorenzo gaat wat lopen huilen omdat Rossi niet gestraft wordt? Gaat hij de boel wat slopen in de gang? Als volgend jaar Rossi stopt dan gaan er nog heel veel fans overblijven om voor de sympathieke Spanjaarden te supporten! :r

Lorenzo = Spaans
Marques = Spaans

Siempel no?

Lorenzo is nu genoeg geholpen door Marquez, had beter zijn bek kunnen houden over een zware straf voor Rossi.
 
Rossi niet bij de persconferentie. Normaal de bek vooraan maar nu met de staart tussen de benen verdwenen.

Ow.ly - image uploaded by @paoloscalera (paolo scalera)

Hoe zou je zelf zijn als je 36 jaar bent en je zet alles op het spel om voor ene 10de keer wereldkampioen te worden? Je prachtige carrière afsluiten in een sport die je notabene zelf groot gemaakt hebt? En dan gaat er in de laatste 3 races een snotneus die profiteert van alles wat jij opgebouwd hebt je wat voor de voeten rijden om je in de fout te laten gaan?
Marc reed hem doelbewust voor de voeten om hem te irriteren, blokkeren en fouten te laten maken zodat hij het kampioenschap kon verliezen. Als je dan een tik krijgt moet je niet huilen. In het voetbal zouden ze hem gewoon een klap geven klaar.
 
Lorenzo heeft dit hoog zitten. Bijzonder pissig. De professionele reactie als Yamaha rijder zou "no comment, I think this is a matter for race direction" zijn. Maar zijn racehart spreekt nu en daar heb ik ook respect voor.

De journalisten hakken er stevig in vandaag... Inhalen onder gele vlag in bocht 1, wat is je relatie met Marquez, waarom liep je van het podium... :X
 
Hoezo , dus iedereen mag zn mening geven ...en Lorenzo mag niets zeggen ?

Tuurlijk mag hij dingen uitspreken. Maar wat zegt hij?
Hij wil kampioen worden. Als Rossi gediskwalificeerd wordt is hij dat zo goed als..... Laat L. het op de baan uitvechten en geen hypocriete acties in woorden uitspreken.

Zeg dan iets dat de race directie een besluit heeft gemaakt, dat je uitziet naar Valencia, etc.


Let wel, ik ben best fan van Lorenzo zijn rijden, maar dit siert hem niet. Maar goed, ik ben niet naïef, ik weet ook wel hoe het spel gespeeld worden.
Tip: kijk eens de laatste motor film, hitting the apex. Doet ie hetzelfde. De hele film wijzen op anderen, en als het er dan om gaat, de laatste wedstrijd het zelf ook doen.... Tja.
Nogmaals, fan van zijn rijden. Maar dit soort uitspraken, een beetje makkelijk. Zou niemand moeten doen!


Ik hoop op dit moment dat L. wereldkampioen wordt en Pedrosa volgend jaar! Maar het zal volgend jaar MM wel worden ;)
Maar wat een race in Valencia gaan we krijgen...! 3 Maal sensatie op rij!
 
Laatst bewerkt:
En toch gezien het gedrag van marquez .
Vindt ik deze straf terecht.
Hoeft ook echt niet hoger te zijn.
Mark liep echt te etteren.
En dat is zeker mee genomen in het besluit .
 
Mensen die zeggen dat Rossi deze sport opgebouwd heeft, verdienen een lesje geschiedenis met strafwerk toe.
 
Terug
Bovenaan Onderaan