Woonjas
Die hard MF'er
K@w@: Ik heb dat bij een klant een paar keer gedaan - slagboom gaat nu al open nog voordat ik m'n voet aan de grond heb :-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
zoals ik dus ongeveer doe (kuip, niet stuur)Een collega motorrijder had wel een slimme oplossing:
Hij had ergens bij zn stuur een stuk klittenband, en de andere kant op die pashouder geplakt. Ding bleef volgens hem goed zitten.
Ik houd 'm wel in mn jaszak.. Kleine moeite.
bij de landmacht ook hoorDefensie?
Als je bij de marine je defensiepas vergat kwam je nog wel binnen door een ander roze pasje te laten zien
bij de landmacht ook hoor
daar hebben we nu meer last van pantser voertuigen welke voor een plezier ritje worden gebruikt.
oh heel tof...Oh stiekem wel tof! Dat kon ik niet echt doen met een schip
Ik stop het pasje gewoon in mijn linker handschoen.
hangt een beetje van de soort sensor af. als het een lus in de weg is help precies boven de lus gaan staan en anders moet de lus op nieuw (gevoeliger) worden afgesteld.Even een vraag, is niet helemaal hetzelfde maar ben wel benieuwd:
Ik moet wel eens naar een klant, om naar binnen te komen hebben ze zo'n frommeldeur waar je dus niet omheen kunt. Van alles geprobeerd, langzaam aan komen rijden, snel aan komen rijden (wel weer remmen natuurlijk), met de banden tegen de deur aan gaan staan, afstappen en zwaaien, maar de sensor pikt het niet op en het kreng blijft dicht. Hij opent pas na een paar minuten .
Iemand die dit kent en weet hoe je het voor elkaar krijgt dat de frommeldeur sneller opent zonder dat je moet staan klooien?
Zo'n "retractable" keychain geen goed idee?
Badge in een hoesje, aan die sleutelhanger, kan je makkelijk eruit halen.
PNOD?leuke optie als je hem alleen voor de poort nodig hebt. bij mij werkt dat niet ik hem een keer of tig per dag nodig om allerlei deuren open te maken of te sluiten en zelfs om de auto van de zaak te kunnen starten
Gewoon heel traag en treiterend de :
motor op de standaard zetten voor de slagboom...
helm afdoen
handschoenen uitdoen, jas openknopen
alle zakken navoelen voor het pasje
pasje voor de reader houden
pasje opbergen
jas dichtknopen
handschoenen weer aan
helm weer op
motor starten
spiegels goedzetten
EN DAT TIJDENS SPITSUUR...
dan groeit de rij zo gestaagd, dat na de 2e keer de portier de slagboom handmatig voor je openmaakt...
probleem opgelost
En wie krijgt er op de klote wanneer er iets structureel te traag gaat?Daar heeft die beveiliger echt geen last van hoor. Alle collega's of mensen achter je wel.
En wie krijgt er op de klote wanneer er iets structureel te traag gaat?
Defensie?
Als je bij de marine je defensiepas vergat kwam je nog wel binnen door een ander roze pasje te laten zien
Zelfde werkgever, maar bij mij aan de poort hoef ik zelden m'n helm af te doen met m'n pas in zo'n mouwhouder. Mochten ze het pasje toch grondig bestuderen dan neem ik ook alle tijd om af te pellen.Wees blij. Ik moet mijn pasje afgeven aan de beveiliger. Hij kijkt met UV of er een watermerk in zit. Ik moet mijn jethelm afdoen (handschoenen uit) zodat hij ziet dat ik de persoon van het pasje ben. Dan weer aankleden en naar mijn werkplek. Allemaal met dank aan die lul van een Alberto Stegeman. Die is eens stiekem naar binnen gesmokkeld en moest dat op TV laten zien. Als ik hem zie rij ik hem alsnog plat, de lul.
Daar helpen geen elastiekjes, venstertjes of andere handigheidjes tegen.