Openingsrit gs topic

Goed idee om zaterdagochtend te beslissen :Y
Ik heb er ontzettend veel zin in, maar 11 graden en regen is niet mijn idee van een leuke motordag :N
De weersvoorspellingen zijn vaak baggerslecht :r ............. maar ook weer niet altijd :$
 
Nou hier dan de eerste koukleumen die afhaken......

We hebben morgen ook een rit met een groep die wij dit jaar organiseren.
Die zijn erg fanatiek en willen morgen rijden, gelukig een beetje rond het huis dus bij erg slecht weer...

Maar om nou 2 dagen met pleuris weer op de brommert te gaan zitten.... :X


herplannen..... O-)
 
Gezien de verwachtte temperaturen gooit Shirley de handdoek in de ring..zij is al een koukleum en met 4 gr op de motor ziet zij niet zitten...
Uiteraard ga ik dan ook niet mee...

Joke en Jan, en Slijk waren ook al pessimistisch, dus het lijkt erop dat we de rit naar een andere datum verplaatsen.
Moglijk kunnen op de alternatieve datum dan ook Erwin en F&S erbij zijn.....
 
Nog een vote voor! *O*

Is er al een datum? Mogelijk een idee na de pinksteren: komen een paar lange weekenden aan en die willen we graag op de brommert in het buitenland door brengen....
 
Het wordt zondag overigens redelijk zonnig en droog weer.........koud, ja dat wel, en als er dan onverhoopt toch een buitje valt en je bent doorweekt ben je de l.l :X
Maar wij hadden ons voorgenomen wel te gaan! Mocht het doorgaan natuurlijk. Simpel vanwege het feit dat we toch al zo weinig rijden '(
Maar als het dan toch niet doorgaat schept dat wel weer perspectieven: we kunnen om 08:00 uur (vanuit bed O-)) de formule 1 live vanuit China zien, we kunnen het nieuwe haardhout op de oprit een plekje naast de garage geven, ik kan eindelijk het huis weer eens een goede beurt geven -O-
Maar liever hadden we lekker de hele dag op de motor gezeten :/
Anyway........een temperatuur van minimaal 15 graden is wel veel aangenamer natuurlijk, en dan is een drupje regen ook minder problematisch.
Dus ik ben helemaal voor een andere datum, dan hebben we iig weer iets om naar uit te kijken want wat in het vat zit verzuurt niet :9~
 
Ik was en ben pessimistisch voor wat het weer betreft, maar we hadden ons manmoedig voorgenomen om op te dagen, indien het spektakel doorging.

Gezien onze leider evenwel liever in zijn blootje naast een insgelijks blote vrouw gaat zitten in een gezellig warme blokhut (het idéé !), noteren we de annulering en kijken we mee uit naar een nieuwe datum.

1 mei is in België een feestdag met aanverwante drukte... hou daar misschien ook rekening mee.
 
Laatst bewerkt:
Wij kunnen op 1 mei!!! *O* *O*

Oh ja.......op de dag van de arbeid wordt bij jullie niet gearbeid hè? ;)
Volgens mij zijn wij het enige Europese land waar dan gewerkt wordt :/
Nou ja, iémand moet toch het geld voor de EU verdienen ;)
 
Eh.... 1 mei valt dit jaar op een zondag... ook in naarstig NL zal er dan wel niet overdreven veel gewerkt worden... waarop woest gehuil opklinkt van alle politieagenten, militairen, dominees en dergelijken die dit illustere GS-topic bevolken... 8-)
 
Laatst bewerkt:
Jammer dat het zondag niet doorgaat, maar qua weer vind ik het niet erg. Al hoewel het zou mij verbazen als het best leuk weer wordt.
1 mei is prima! Staat al in de agenda!
 
Wattes? Uitstel? Regen?

Nou ja, mij is het om het even want 1 mei kunnen wij ook. Ik heb het nu zooo druk met al die trips dat ik een rustdagje wel kan gebruiken.. ;)
 
Ik was en ben pessimistisch voor wat het weer betreft, maar we hadden ons manmoedig voorgenomen om op te dagen, indien het spektakel doorging.

Gezien onze leider evenwel liever in zijn blootje naast een insgelijks blote vrouw gaat zitten in een gezellig warme blokhut (het idéé !), noteren we de annulering en kijken we mee uit naar een nieuwe datum.

1 mei is in België een feestdag met aanverwante drukte... hou daar misschien ook rekening mee.
Als het 1 mei wordt ... en met die feestdag in België is misschien handiger om de route iets te verleggen naar het Nederlandse, zo rond de grens streek ... of praat ik nou poep :r
Zo druk zal het op de Belgische buitenwegen toch niet zijn ... :?
 
Laatst bewerkt:
Gezien de vele reakties en afzeggingen vanwege het weer wordt de rit verplaatst naar


zondag 1 mei



Tegen die tijd maar weer eens in dit topic kijken wie er allemaal meegaan...
Met name of Marco en echtgenote, alsmede Ivo van de partij zijn.
 
Als bewijs van onze legendarische soepelheid en gigantische altruïsme : Nana en ik zijn best bereid om ook wat meer naar het Noorden te rijden , indien een dergelijk startpunt beter zou uitkomen voor het gros van de NL topicleden...

Moet Dirk uiteraard wel weer een nieuwe rit ineenboksen... O-)

Komaan man, niks geen sauna morgen, de motor op en routes plannen !

:+
 
Achter het door de zon verwarmde glas vandaan ziet het er buiten heerlijk uit :/
Maar het is slechts 8 graden, in de verte hangen zeer donkere wolkenvelden en aan bomen en struiken te zien staat er best wat wind (hoewel dat hier aan de kust altijd wel het geval is).
Dus misschien toch niet zo'n slecht idee om een andere dag te plannen, hoewel het natuurlijk maar afwachten is wat voor weer het dan zal zijn :/

In ieder geval vanmorgen vanuit bed lekker de Formule 1 gezien (niet onverdienstelijke 8e plek voor Max.......sorry mensen voor wie de race nog gaan kijken O-)) en we gaan nu maar eens aan het werk in de tuin. Dus duimen dat het droog blijft!
 
Vandaag aan het werk, 1 mei kom ik uit de 24 uur én brengen we de jongens naar oma uit logeren. We gaan de schoorsteen in de woonkamer eruit slopen, niet handig met 2 zéér goed imiterende jongens die vakantie hebben.

Euh regen?
Vanochtend 11 km droog met zonnetje gefietst. Daarna nog 4km door een hele "fijne" regen en hagelbui. :X
Voordeel is wél dat je dan toch een tandje bijtrapt omdat het wel héél erg koud is! En je nog sneller onder de warme douche staat *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan