opgelapte honda cb550

8-) Hoi. ik ben heel benieuwd hoe het nu staat met het project.
full
 
8-) Hoi. ik ben heel benieuwd hoe het nu staat met het project. [afbeelding]

Je ben niet de enigste :z

Jammer van de discussies in dit Topic,kunnen die niet gewoon verwijderd worden we zijn toch volwassen mensen :?
Vindt dit n supergaaf project !
TS ik hoop dat je de vorderingen weer wil delen met ons.

Groeten Magnamannetje
 
Als je even naar deze foto kijkt is die kleurstelling best heftig en moet je daar niet zo heel veel meer mee doen (Geen vlammen naar mijn mening ) Misschien is iets met zo'n zwart wit geblokt streepje wel mooi en dan heel minimaal aanbrengen.

succes

Edit.
Nog een keer dan. Je kleursteliing is even wennen maar past eigenlijk heel goed erbij. Ik zou het lekker laten zoals het is. Lekker eigenwijs, mag ik wel. Ik zou er zeker geen race-blokjes of strepen opzetten. Die zouden alleen maar afbreuk aan het geheel doen. Voor je het weet zit je dan opeens met een "Flaterfiets". Leuk als je altijd Guust leest, iets minder voor een Joe Bar fan. Maar ja, dat is puur en alleen mijn mening natuurlijk.

:] "Opa"Jan
 
Laatst bewerkt:
Edit.
Nog een keer dan. Je kleursteliing is even wennen maar past eigenlijk heel goed erbij. Ik zou het lekker laten zoals het is. Lekker eigenwijs, mag ik wel. Ik zou er zeker geen race-blokjes of strepen opzetten. Die zouden alleen maar afbreuk aan het geheel doen. Voor je het weet zit je dan opeens met een "Flaterfiets". Leuk als je altijd Guust leest, iets minder voor een Joe Bar fan. Maar ja, dat is puur en alleen mijn mening natuurlijk.

:] "Opa"Jan

Daar heb je ook wel weer gelijk in :Y

Ik mis iets zwarts op de tank en ik persoonlijk had de kickstarter en wielnaven zwart gehouden.
Je hebt hem/haar met deze kleurstelling wel een heel eigen karakter gegeven en daar ben ik een groot voorstander van O-)
 
hallo,

na lange afwezigheid laat ik weer eens wat horen.

ik ben na mijn laatste reactie op MF nog ff aant sleutelen geweest,
hij lekte wat olie in de kop (bekend probleem?? :Y ) dus er afgesleuteld, en nieuwe kop besteld, er was namelijk een hoekje afgebroken in de kop. (bout voor bout er uit draaien, dat moet dus niet)

nieuwe kop er op geschroefd dus, wou t schroefdraad niet aangrijpen, bij geen 1. alles geprobeerd maar t wou niet. heb er dus uiteindelijk een helicoil in gedraaid, dat werkt perfect.
enig (groot) nadeel, ben denk ik te lomp geweest en zitte mischien krassen in de cilinder wand ;(
hij is alle kracht kwijt namelijk, en wil nooit harder dan 70 á 80 kmph. voor de operatie haalde hij 120 á 130
wat denken julie? uithonen? of andere dingen eerst proberen?

met dit uiterlijk durf ik mij wel te vertonen op de weg, maar ben nog wel op zoek naar hét idee wat ik met de kleurtjes nog ga doen.
t word denk ik iets met iets zwarts op de tank, en nog iets oranjes op het zitje.
Alle airbrushers paintbrushers ?? nouja iemand die wat moois kan spuiten op de tank en/of zitje kunnen zich melden bij mij. ook als je wil oefenen ik stel me motor wel beschikbaar, wil er alleen niks voor betalen. mischien kunnen we elkaar helpen.

k vind jullie reacties erg leuk om te lezen, t project is een mooi tijd verdrijf.
maar de laatste weken/maanden had ik geen tijd om er aan te sleutelen
en komende maanden ook niet, dus word net als de meeste anderen een project over 3 jaar ofzo.

ben vast nog wel iets vergeten maar k spreek jullie snel weer.

groeten
 
echt vet man je moto GShondaCB !mooi gedaan gepimpt die cb :} :]
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan