Het enige waar je op moet letten is de diameter van je stuur.
Oxford geeft bij haar verschillende sets aan wat diameter is.
Aansluiten doe je rechtstreeks op je accu aangezien Oxford zichzelf uitschakeld bij 1 min zonder contact.
Aansluiten doe je rechtstreeks op je accu aangezien Oxford zichzelf uitschakeld bij 1 min zonder contact.
Niet dat ik je niet geloof maar hoe "weet" je Oxford dat ie al een minuut zonder contact zit als ie rechtstreeks op de accu zit?
Ik kan het bij mij niet testen want ik heb ze via een relais geschakeld.
Niet dat ik je niet geloof maar hoe "weet" je Oxford dat ie al een minuut zonder contact zit als ie rechtstreeks op de accu zit?
Ik kan het bij mij niet testen want ik heb ze via een relais geschakeld.
En aansluiten via een relais is het beste. Neem niet te dunne draad voor de aanvoer.
Ik heb ook Oxford handvatten en ook een, door het contact geschakeld, relais er tussen gezet. Voor mij was de belangrijkste reden dat als je motor ergens staat, niet een of andere grapjas de handvatverwarming kan aanzetten. Indien het rechtstreeks op de accu aangesloten is, kan dat immers.