Pas op! Oplichter op Marktplaats

hier 3 geraniums

geranium.jpg


geranium.jpg


geranium.jpg
 
Hmm, weer ontopic?

Ok, ik ben nog wat verder aan het speuren, maar de fireblade die ie tot eerder deze maand aanbood had ook niet de genoemde stand. Dus moet ie zeker 3 motoren hebben of hebben gehad deze maand, waaronder 2 fireblades en deze cbr600rr.
 
Wat een gedoe voor 20k km, het is niet alsof een nieuwe koper opeens een motor koopt die al totaal op is ofzo.
Als jij geen probleem hebt met een teruggedraaide km teller wil ik je graag mijn fiets verkopen, staat nu op 70.000 km maar daar maak ik graag 15.000 van. Of roep maar wat, weet niet wat jouw acceptabele grens is. Maar even ter info, elke teruggedraaide km is bedrog.
 
Hmm, weer ontopic?

Ok, ik ben nog wat verder aan het speuren, maar de fireblade die ie tot eerder deze maand aanbood had ook niet de genoemde stand. Dus moet ie zeker 3 motoren hebben of hebben gehad deze maand, waaronder 2 fireblades en deze cbr600rr.

het is zo wel weer genoeg, TS doet er toch niets mee :P
hij rijd toch al vooral op het circuit dus wat wil je nog meer?


dus 3 motoren nu al, het worden er steeds meer.
zouden we ook mensen kunnen vinden die bij hem een motor gekocht hebben?
 
dus 3 motoren nu al, het worden er steeds meer.
zouden we ook mensen kunnen vinden die bij hem een motor gekocht hebben?

Ja, minimaal drie:

1- een honda cbr 1000 rr rothmans met 12.500km of 12.924km (februari/maart 2012, verkocht???), voor 5500 euro , bouwjaar 08-05-2004.

2- een cbr 1000 rr met dus de km.st genoemd in de advertentie van de cbr6000rr van topicstarter met de 'per ongeluk verkeerd genoteerde' tellerstand

3- en dus de honda cbr600rr waarover dit topic gaat met de tellerstand van cbr1000r (#2).

Misschien is die cbr1000rr van hierboven is de in Engeland gekochte CBR1000rr van ebay met eveneens van ebay geplukte Rothmans kuipdelen. Maar dat is maar een vermoeden, niet gebaseerd op enige vorm van bewijs vooralsnog. Of de kilometerstand daarvan kloppend is, is dus gissen.

Uit de advertentie (februari/maart): Honda CBR 1000 RR Rothmans 12.924 km !!! Merk Honda Type Cbr1000rr Bouwjaar 08 05 2004 Kleur Rothmans Km stand 12 924 Hele mooie ...
 
Laatst bewerkt:
:( :( verdomme ik kan dat filmpje niet kijken, . Ik had graag je stuurmanskunsten willen bewonderen. Ik hou ook wel van een beetje me eigen uitleven, en als een ander daar problemen mee heeft, is dat jammer voor hem/haar. |(
Ik heb me een poosje alleen op t circuit uitgeleefd maar dat wordt financieel steeds duurder, dus dan maar weer af en toe op de obw, al is op t circuit wel veel leuker en houd de voorkeur. :Y :]

Ik kwam er achter dat t geen reet uitmaakt of je nu met 60 langs mensen rijd of met 180 de meeste kijken je toch met een kwaaie teringbek aan, en dan had ik er zelfs nog een originele uitlaat op ook. Dus sportpijp er op (geen herriepijp) en gewoon weer met de supersport/supermoto rossen en knallen. Hoe sneller ik ze voorbij ben des te minder ik meekrijg van typhus blikken. :X :X

Tuurlijk zal niet iedereen mij kwaad aankijken als ik me gewoon aan de snelheid hou, maar dat is dan dan jammer. Moeten de "goeden maar onder de kwaden lijden", Heey waar heb ik die nu eerder gehoord joh??? O-) O-)

:Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z
 
Je weet dat je nu alle saaie motorforummers die net zo verantwoord en hard rijden als een rij instructeur op een scooter, achter je aankrijgt na je laatste bericht :+
















Geef je groots gelijk :X Dat zei ik niet..... toch? })
 
Wat wel jammer is van het filmpje is dat niet is te zien dat hij achter een politiemotor aanzit, om die snor te vertellen dat die te hard rijdt!







:+
 
@jorikj, _O- _O- :W

@BaRRt, en die bromsnorren hebben een humor joh....... echt niet te geloven. :N Ik ben een x staande gehouden omdat ze dachten dat ik een wheely maakte. Ik reed op hen af na een rotonde en ging lekker op t gas, en idd kwam hij voor omhoog, totdat ik hun zag naderen. Afijn zij keerden natuurlijk, en ik tufte netjes (toen wel) achter een bedrijven pand langs, en vervolgens nam ik nog een paar vreemde weggetjes. En toen waren ze me kwijt, en reed ik ineens achter hun. En ja hoor stopteken, of ik ff mn papieren wilde laten zien, ik zeg ja hoor maar eerst jouw legitimatie. Op dat moment kwam er stoom uit zn oren en moest ik die grijns van mn bek halen. Nou toen schoot ik me toch in de lach, toen kreeg ik een preek. Maar hij begon met "ik kan jammer genoeg t niet echt hard maken" en opdat moment heb ik mn helm weer opgezet en mn motor gestart. Smeet hij min of meer mijn rijbewijs weer naar mij toe, en ben ben ik hard lachend weg gesukkeld. Wat een losers joh, echt ga iets beters met je tijd doen. :Z :Z :Z

Maar jij kan dat filmpje wel bekijken? :? :?
 
waarom noemt iedereen het het 'terugdraaien' van de kmteller? met die digitale dingen is het toch een kwestie van 'klik'? :+

Verder bewijst dit topic de toegevoegde waarde maar weer van normaal nadenken:
1) nieuwe motor kopen
2) inruilen bij dealer op nieuwe motor
ish geen probleem
 
@jorikj, _O- _O- :W

@BaRRt, en die bromsnorren hebben een humor joh....... echt niet te geloven. :N Ik ben een x staande gehouden omdat ze dachten dat ik een wheely maakte. Ik reed op hen af na een rotonde en ging lekker op t gas, en idd kwam hij voor omhoog, totdat ik hun zag naderen. Afijn zij keerden natuurlijk, en ik tufte netjes (toen wel) achter een bedrijven pand langs, en vervolgens nam ik nog een paar vreemde weggetjes. En toen waren ze me kwijt, en reed ik ineens achter hun. En ja hoor stopteken, of ik ff mn papieren wilde laten zien, ik zeg ja hoor maar eerst jouw legitimatie. Op dat moment kwam er stoom uit zn oren en moest ik die grijns van mn bek halen. Nou toen schoot ik me toch in de lach, toen kreeg ik een preek. Maar hij begon met "ik kan jammer genoeg t niet echt hard maken" en opdat moment heb ik mn helm weer opgezet en mn motor gestart. Smeet hij min of meer mijn rijbewijs weer naar mij toe, en ben ben ik hard lachend weg gesukkeld. Wat een losers joh, echt ga iets beters met je tijd doen. :Z :Z :Z

Maar jij kan dat filmpje wel bekijken? :? :?
Hahaha dat is ook een mooi verhaal _O- _O- _O-

Altijd gezellig die motorwouten ;) heb gelukkig ook wel is een goede getroffen :] gematst voor rood licht!

Ik kende het filmpje al ;) hebben daar vaak samen met hem gereden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan