passen/meten/draaien/slijpen/lassen/CB450

Status
Niet open voor verdere reacties.
..met pijn in mijn hart,..nog meer moeite en door omstandigheden besloten mijn hobby drastisch in te perken.. vandaar:

Al mijn CB450's te koop...

1x CB450 caferacer 1972
1x CB450 K1 1970
1x CB450 K0 1969 Black bomber

Mocht je interesse hebben, mail dan vooral..
de foto's komen er aan..info ook
 
Laatst bewerkt:
full


cb450 K1

gereviseerd motorblok, op het chroomwerk na is alles eigenlijk wel nieuw..

€2500 heeft dit jaar nog niet gelopen, accu staat onder lader..nieuwe benzinekraan er eergister opgezet, ..verwacht daar geen problemen mee. liefst zo mee, ...
 
full
bijna af,..achterlicht + kentekenplaat zitten er al op inmiddels..

beetje afbouwwerk,..zeer fraai voor op het circuit !

motorblok compleet nieuw van binnen !..lees topic maar eens door :)
 
[imgatt]
al begonnen met montage..
alle lakdelen opnieuw gespoten en/of gemoffeld
motorblok 100%
wielen nieuw gespaakt en met nieuwe NOS velgen !
voorvork nieuw verchroomd..

en ga zo maar door...


opbouwen & rijden maar

geen koopje, de tijd dat black bombers voor een prikkie de deur uitgingen is van vorige eeuw.

mail vooral als je interesse hebt, ..
 
Hey Rogier,

Zonde van al dat moois,je heb er al zo veel werk in zitten,
maar ik hoop dat je niet alles weg moet doen.

Gr Marco.
 
damn Rogier, nog verder inperken.
het heeft een reden hoor,..mijn eigen gezondheid gaat vooral niet vooruit..maar ik ga zo op ziekenhuisbezoek zoals elke dag de laatste 2½ week .. heeft ook net iets teveel met motoren te maken.. even afstand, anders pak ik het sowieso nooit meer op..

dus voor nu is het even goed zo,..ik maak mijn rickman af..duurt nog wel even as usual..en dan zie ik wel weer even verder
 
hmmm, klinkt niet goed. Zal ik anders volgende week vrijdag middag even een bakkie komen doen, heb je huidige woning nog niet eens gezien.
 
racer kost zo €2500,...zit veeeeeeeel meer in, maargoed zo gaat dat met bouwen hè.. alles zit erbij om hem af te maken trouwens
 
Zie het zo voor mij, hoge uitlaatjes erop, tophalf en gaan........................

Groet em sterkte,

Rob

Ps. je tank komt eraan maar moet een geschikte verpakking vinden.
 
Zie het zo voor mij, hoge uitlaatjes erop, tophalf en gaan........................

Groet em sterkte,

Rob

Ps. je tank komt eraan maar moet een geschikte verpakking vinden.
klopt helemaal !! de CL uitlaten (hoog) liggen al klaar !!

heb er een hele of tophalf bij ook.. dus als iemand een ander iemand weet die een makkelijk af te ronden project zoekt, is dat/die natuurlijk erg welkom :)
 
Toch een mooi ding he :)

En niet duur hoor! Ben je zo kwijt aan een liefhebber :Y
haha misstaat niet in de slaapkamer hoor ;) .. mag er graag naar kijken nog steeds :W

volgende week naar de XS kijken ? komt deze week niet zo van


heb een echt 1968 zadel voor de K1 kunnen kopen trouwens (laag zadel) maakt hem helemaal af ! zaterdag accu eraan en starten maar, moet goed komen
 
haha misstaat niet in de slaapkamer hoor ;) .. mag er graag naar kijken nog steeds :W

volgende week naar de XS kijken ? komt deze week niet zo van


heb een echt 1968 zadel voor de K1 kunnen kopen trouwens (laag zadel) maakt hem helemaal af ! zaterdag accu eraan en starten maar, moet goed komen

Heb Joooaaas zaterdag al lekker gemaakt voor een XS ;)
 
haha misstaat niet in de slaapkamer hoor ;) .. mag er graag naar kijken nog steeds :W

volgende week naar de XS kijken ? komt deze week niet zo van


heb een echt 1968 zadel voor de K1 kunnen kopen trouwens (laag zadel) maakt hem helemaal af ! zaterdag accu eraan en starten maar, moet goed komen

Volgende week is prima ja! Nu ook nog eens lang weekend trouwens, wellicht dat het dan een keertje kan (zou 'makkelijk' zijn, zonder tijdsdruk zegmaar, loopt toch altijd uit etc) ;)

K1 moet zeker eens goed komen, goed zadel maakt het wel af ja!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan