passen/meten/draaien/slijpen/lassen/CB450

Status
Niet open voor verdere reacties.
racer kost zo €2500,...zit veeeeeeeel meer in, maargoed zo gaat dat met bouwen hè.. alles zit erbij om hem af te maken trouwens
Als ik dat geld had liggen kwam ik hem zo ophalen ;)

Heb mijn alu-achterbrug idee waar we het laatst over hadden toch doorgezet trouwens, resultaat is super.
 
Hij past er nu in kwa formaat, moet nog bussen draaien en een nieuwe achteras maken. Schokdempers pasmaken en ga zo maar door, maar hij past iig in me frame nu :P
 
..met pijn in mijn hart,..nog meer moeite en door omstandigheden besloten mijn hobby drastisch in te perken.. vandaar:

Al mijn CB450's te koop...

1x CB450 caferacer 1972
1x CB450 K1 1970
1x CB450 K0 1969 Black bomber

Mocht je interesse hebben, mail dan vooral..
de foto's komen er aan..info ook
Foto's oh boy...dat is slecht voor mijn portemonnee... Die K1 ziet er netjes uit. Is die K0 net zo mooi?
 
Foto's oh boy...dat is slecht voor mijn portemonnee... Die K1 ziet er netjes uit. Is die K0 net zo mooi?
...de K0 is zelfs nog mooier, nwe spaken, velgen ..gepolijste naven, nwe banden, nwe lak, gereviseerd blok alles gespoten & gemoffeld,.. ga zo maar door :9

... zoveel NOS spullen die ik maar kon vinden !
 
Damn dat is een mooie verzameling machine's..... afscheid nemen hiervan zal niet gemakkelijk zijn.

Inderdaad hopen dat ze bij een liefhebber terecht komen.
 
full


TE KOOP!

CB450 k1
blok gereviseerd, frame gecoat, alle lakdelen nieuw gespoten,..alle slijtagedelen zijn nieuw, carbys gereviseerd,..nwe achterband,accu,balhoofdlagers,vv keerringen en ga maar door zo..
zelf inrijden, heeft 1km gereden en bij elkaar 15 minuten gelopen.. na 750 km kop natrekken, remmen inrijden/afstellen.. is klaar voor gebruik, in mooie niet-over-de-top gerestaureerde staat !! loopt mooi en pakt erg mooi op (geen slome twin, deze heeft pit)
€2500 (zeer vast).. zit wederom veel meer €'s in, maar het is goed zo...
 
Laatst bewerkt:
## de cb450 K1 (zie foto hierboven) = verkocht ##

..nu kan ik deze racert eens af gaan maken !!

indien geintereseerd in de (cafe) racer: gaarne mailen..
 
Laatst bewerkt:
damn iedereen is maar aan het ruimen, moet echt nodig weer eens bij je langs komen. Succes met de verkoop
 
...



einde CB450 tijdperk voor mij,..sinds mijn 18e er minimaal één op mijn naam gehad ..nu nog wel maar niet lang meer. de caferacer is vandaag achterop de aanhanger mee naar België gegaan..

ga nu nog een black bomber opbouwen ( is al wel verkocht/betaald) en dan is het genoeg geweest met de 500cc en minder ! :+


TOPIC MAG OP SLOT !!!!
 
sooooo :} '( :')


ben blij voor jou rogier ,kun je verder met de rickman,naar belgie?hmmmmmmmm

Mss. kom ik hem dan tegen op een of andere meeting volgend jaar
 
sooooo :} '( :')


ben blij voor jou rogier ,kun je verder met de rickman,naar belgie?hmmmmmmmm

Mss. kom ik hem dan tegen op een of andere meeting volgend jaar
thnks ! en ja heel graag richting belgië met de rickman..heb er nu al zin in..als ik er maar op kan zitten :X

hier de start.. de rest zal ik in een ander topic zetten !

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan