Pepe's driewieler project!

Niet zo stom lullen Rutger, daar gaat het niet om.


Halflive had het over mijn motorpak slimmerd. :P
Ik viel nogal buiten de toom met mijn pak met lichte kleuren. :Y



Volgens mij stond er RTV op de microfoon.

Oh, straks eens kijken of ik er wat over terug kan vinden. Heb jou trouwens helemaal niet gezien. Zal wel dat halflive nog iemand in de bak had zitten maar wist niet wie het was.
 
Radio Rijnmond.

enneuh... Bedankt voor je komst. Onze President heeft de mooiste uitvaart gehad.

Prachtig die sliert van al die bikers door Schiedam. Zo mooi!!


Geen dank. Ik was blij dat ik er bij was en hoop dat de nabestaanden er wat aan hebben.

Ik reed bijna achteraan en ik kon op sommige momenten erg ver naar voren kijken maar ik heb nooit het begin kunnen zien, ongelofelijk zoveel volk dat er was.
 
Halflive had het over mijn motorpak slimmerd. :P
Ik viel nogal buiten de toom met mijn pak met lichte kleuren. :YOh, straks eens kijken of ik er wat over terug kan vinden. Heb jou trouwens helemaal niet gezien. Zal wel dat halflive nog iemand in de bak had zitten maar wist niet wie het was.


Ik heb jou ook niet gezien.
Maar ik was met mijn dochter met de auto, en wij reden
helemaal achteraan.
 
Halflive had het over mijn motorpak slimmerd. :P
Ik viel nogal buiten de toom met mijn pak met lichte kleuren. :YOh, straks eens kijken of ik er wat over terug kan vinden. Heb jou trouwens helemaal niet gezien. Zal wel dat halflive nog iemand in de bak had zitten maar wist niet wie het was.


ik was dat 2e helmpie in de bak van Halflife, de oudedame is niet rijdbaar en Pepe verdient een beter eerbetoon als een ouwe Golf station..........

was indrukwekkende uitvaart, denk dat Pepe daar glimlachend op terugkijkt van boven.
 
Laatst bewerkt:
ik was dat 2e helmpie in de bak van Halflife, de oudedame is niet rijdbaar en Pepe verdient een beter eerbetoon als een ouwe Golf station..........

was indrukwekkende uitvaart, denk dat Pepe daar glimlachend op terugkijkt van boven.


Jou ook niet gezien. :N


Maar ik denk dat hij wel, vanaf de motor, even heeft meegekeken. :Y
Vooral toen zijn oude span niet wilde starten. _O-
 
Het was echt een mooie lange stoet :Y *D

Heb jou trouwens helemaal niet gezien. Zal wel dat halflive nog iemand in de bak had zitten maar wist niet wie het was.
:o ze stond pal voor mij toen jij naar buiten kwam en achter mij ging staan.
Had ik moeten weten, had ik je wel even verder naar voren getrokken ;)
 
het was vooral heel indrukwekkend!

vooral de stop voor zijn huis met al die brullende, huilend, jankenden, rokende en zelfs enkele rubberende motoren geven me nog steeds kippenvel....
 
het was vooral heel indrukwekkend!

vooral de stop voor zijn huis met al die brullende, huilend, jankenden, rokende en zelfs enkele rubberende motoren geven me nog steeds kippenvel....
en dan dat aanzwellende gebrul en getoeter, dat je door de hele stoet hoorde gaan.......
Ik vond het een zeer indrukwekkend afscheid van een markante man.
 
het was vooral heel indrukwekkend!

vooral de stop voor zijn huis met al die brullende, huilend, jankenden, rokende en zelfs enkele rubberende motoren geven me nog steeds kippenvel....


Ik was ingrid er over aan het vertellen en schoot bij dat punt ook echt even vol. Was erg mooi.
 
Lees dit vandaag pas na 2weken computerstoring , dit ging wel heel erg snel.

Pepe ik ben blij dat ik je ooit eens ben tegengekomen , ook al was het maar heel even.

Wat een vent ! Sterkte aan iedereen die hem kent .

..........
 
Terug
Bovenaan Onderaan