mean-machine
uut Ee
Voor wat betreft je vraag: probeer het uit en je weet het.
Levensmoe??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Voor wat betreft je vraag: probeer het uit en je weet het.
springt hij dan niet op het stuurslot???
130 km/u doet ie sowieso niet.
Ik reed nog +/- 30 km/u vermoed ik. Ik heb alleszins wel de startknop in geduwt.
Maar misschien heb ik hem de tijd niet gegeven om zonder terug aan te slaan, dat zou kunnen.
springt hij dan niet op het stuurslot???
Als jij al rijdend in een bocht met het stuur dusdanig gedraaid het contact uit en weer aan weet te zetten dan weet ik zeker dat het stuurslot geen probleem kan opleveren!
Dan heb je skills!
Ik zal je zeggen, in de handleiding van mijn USA uitvoering van mn Hawk GT stond serieus dat je tijdens het rijden niet de motor op stuurslot moest zetten. Dit kon leiden tot verwondingen of de dood.
Overigens stond in diezelfde handleiding dat je tijdens het rijden ook niet de jiffy moet uitklappen of de tank los moet maken.
Amerikanen...
Ik zal je zeggen, in de handleiding van mijn USA uitvoering van mn Hawk GT stond serieus dat je tijdens het rijden niet de motor op stuurslot moest zetten. Dit kon leiden tot verwondingen of de dood.
Overigens stond in diezelfde handleiding dat je tijdens het rijden ook niet de jiffy moet uitklappen of de tank los moet maken.
Amerikanen...
EnDie plaatsen nog een sticker waarop staat dat je die sticker niet moet lezen tijdens het rijden
Hallo ik heb gisteren 480 km gereden op een supersport dan ga je overal kramp krijgen.
Nu merkte ik dat ik daardoor perongeluk mijn groot licht aan deed dat geeft natuurlijk niks.
maar aan de andere kant zit de rode dodemansknop mijn vraag.
wat gebeurt er als je 130kmp/uur rijd en je je dodemansknop inschakeld?
Niks mis mee. Wel een beetje een vraag in de categorie "wat gebeurt er als ik mijn vriezer een nachtje open laat staan", maar ja, sommige dingen zijn voor de een nou eenmaal minder vanzelfsprekend dan voor de ander (en ook op die vraag zou nog van alles te antwoorden zijn ).Wat dan?
zoals je ziet levert het alsnog een goede discussie op dus wat is het probleem?
Ik heb 'm ook wel eens per ongeluk geraakt, toen ik even een een toen steeds lostrillend ruit-boutje een draai gaf en ik toen net door een hobbeltje reed waardoor ik met mijn pols de killswitch raakte. Gelukkig had ik het wel meteen door, dus inderdaad, killswitch terug, koppeling in, starten en doorrrrr. Kwestie van een seconde of vijf denk ik, maar toch wel even schrikken als je het niet verwacht. Spannend is het niet, als je er maar snel bij bent, en er niet toevallig net iemand vlak achter je rijdt.
Iemand had een keer mijn killswitch uit gezet vlak voordat ik er mee op vakantie ging. 's Ochtends vroeg opgestaan en half slaperig opgestart en vertrokken. Maar de killswitch stond uit en ik had niets in de gaten. Pas toen ik uren later nog steeds thuis was, kreeg ik het idee dat er wat aan de hand was. Ik vond het achteraf ook al gek dat ik al uren niet hoefde te tanken.
zaterdag 13 juli 1991
Ik dacht even .. die is 50+.
Volgens mij kan het bij een carburateurmotor wel wat spectaculairder zijn. Die blijft benzine aantrekken, terwijl er geen vonk is.
Heb wel eens gehoord dat sommige mensen zo juist expres klappen uit de uitlaat laten maken.
Volgens mij kan het bij een carburateurmotor wel wat spectaculairder zijn. Die blijft benzine aantrekken, terwijl er geen vonk is.
Heb wel eens gehoord dat sommige mensen zo juist expres klappen uit de uitlaat laten maken.
Wel vind ik het knap als het je lukt. Grootlicht snap ik nog, omdat daar vaak ook de choke zit, maar dodemansknop is niet in de buurt van een ander knopje bij mij.