Pimping my bike...

Motorengeltje

verDwaald
Donateur
13 aug 2002
8.324
191
In de 7e hemel....
Zo, eindelijk gaat mijn motor zijn grote opknap-beurt krijgen *D

Als eerste hoe hij eruit zag:


full



full


Voorpoten en voorspatbord zijn hier al zwart, was ff een testje van Arnold om te zien hoe de verf zou pakken
 
Nu al bijna helemaal uit elkaar.... motorblok op de voorgrond, frame ligt achter Arnold....

Wat een gekloot zeg om dat blok uit het frame te krijgen, gelukkig kwamen we op het idee om het frame met blok op zijn kant te leggen en het frame dan over het blok te tillen, anders hadden we nu nog staan kloten :X :X


full
 
Zooooooo, dat waren de foto's van het uit elkaar halen....

Morgen de boel in de afbijt zetten en schoonmaken *D



Wat het eindresultaat gaat worden houden we nog ff geheim :P :9
 
Zooooooo, dat waren de foto's van het uit elkaar halen....

Morgen de boel in de afbijt zetten en schoonmaken *D



Wat het eindresultaat gaat worden houden we nog ff geheim :P :9

Arnold kennende wordt dit weer een "pimp my ride bike" !! *O*

[me]Phr3ak is nieuwsgierig naar het eindresultaat! :9 [/me]
 
Je hebt wel vertrouwen in die gast met dat groene pakkie! Eng hoor, je motor zo te zien. Ben benieuwd hoe het gaat worden. Nog even en hij krijgt een leuk programma op MTV! :Y :W
 
Je hebt wel vertrouwen in die gast met dat groene pakkie! Eng hoor, je motor zo te zien. Ben benieuwd hoe het gaat worden. Nog even en hij krijgt een leuk programma op MTV! :Y :W


heb jij haar deegroller weleens gezien. O-)






kijk eens een keer goed naar arnold , lach tegen hem en je weet het. _O-





eneeeuh, motorengeltje, ik heb zwaar het vermoeden dat het weleens een heeeeeeeeeele mooie fiets gaat worden :9~
 
Je hebt wel vertrouwen in die gast met dat groene pakkie! Eng hoor, je motor zo te zien. Ben benieuwd hoe het gaat worden. Nog even en hij krijgt een leuk programma op MTV! :Y :W
Van mij mag het, dan doe ik de financiën wel, houden we er ook nog wat aan over :P :9

Maarre, je weet het toch? Als ik de oudejaarsloterij win, krijgt Arnold van mij zijn eigen werkplaats *D *D met huis erbij O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan