Pimping my bike...

Zie er goed uit.

Ik zou alleen die grote koplamp (evt met een flyscreen) er weer opzetten dit stuurkuipje verpest een beetje de lijn van de motor.
 
Dat ziet er goed uit Arnold :} :} . Netjes, is zo te zien een hoop tijd in gaan zitten, maar dan heb je ook wat *D .


Op dit moment heb ik nog niks -O- -O-

Zou net (eindelijk maar toch ;) ) ff een proefritje maken. Viel me op dat ie af en toe op 3 cilinders liep. Kan slecht contactje of bougie zijn, daar ben ik niet zo bang voor :)


Na nog geen 2km gereden te hebben ging het mis.... wou schakelen en de hendel voelde "zacht". Ik dacht gelijk aan een gebroken koppelingskabel en keer gelijk naar het blok. De hevel ging helaas wel heen en weer -O- -O- Zit binnenin dus iets niet goed :?

Van het weekend maar ff weer lostrekken... :(
 
Op dit moment heb ik nog niks -O- -O-

Zou net (eindelijk maar toch ;) ) ff een proefritje maken. Viel me op dat ie af en toe op 3 cilinders liep. Kan slecht contactje of bougie zijn, daar ben ik niet zo bang voor :)


Na nog geen 2km gereden te hebben ging het mis.... wou schakelen en de hendel voelde "zacht". Ik dacht gelijk aan een gebroken koppelingskabel en keer gelijk naar het blok. De hevel ging helaas wel heen en weer -O- -O- Zit binnenin dus iets niet goed :?

Van het weekend maar ff weer lostrekken... :(
das balen arnold
hopelijk is het een kleinigheid
en met deze temp. is het geen pretje om alles weer los te trekken -O-
 
das balen arnold
hopelijk is het een kleinigheid
en met deze temp. is het geen pretje om alles weer los te trekken -O-

Nee -O- maar ben toch maar ff begonnen ;) Kon haast niet veel zijn.

Hoe het heeft kunnen gebeuren weet ik niet, maar het asje waar de hevel aan zit was dus tever doorgeschoten waardoor de inkeeping aan de verkeerde kant zat. Ik hoop maar dat ik die er de eerste keer verkeerd ingezet heb, dan zal het nu over moeten zijn :Y :Y

Heb overigens bougies ff gecheckt, vonken allemaal maar afstelling staat te rijk -O- -O- . Had op de gok andere sproeiers erin gedaan (voor de open filters) en was er eigenlijk vanuit gegaan dat er een andere (meer open) uitlaat zonder zou komen. We hebben alleen eerst de oude uitlaat er weer onder gebakken. Nu staat ie behoorlijk (zeg maar gerust te ;) ) rijk...

Dus..... zo de carbs er maar weer achterweg slopen :P en de sproeiers vervangen :Y :Y
 
Hij is door ZX7-aRnold's keuring heen *O* *O* *O*


Net ff gereden, koppeling is gefixd :Y :Y Sproeiers van 140 naar 120 gedaan en nu is het weer goed *O* *O*
 
Ey Engel :W (en Arnold ook, natuurlijk ;) )

Netjes gedaan! :} Complimenten hoor. :Y Vind 'm zo idd mooier dan voorheen.
Verder alles goed met je? Ik neem maar aan van wel. ;)

Greetzzzz.

Druk druk druk he.... probeer tussen werk, slapen en huishouden door ook nog eens wat te eten en uit te gaan, en dan blijft er geen tijd meer over voor andere dingen.... bovendien heb ik het nu op het werk te druk om echt te internetten, dus bijhouden lukt niet echt....

Maar ik ben reuze happy met mijn mooie lieve schatje ja en ook met mijn mooie gerestylde motor O-) :X


*O* *O* *O* *O*
 
Druk druk druk he.... probeer tussen werk, slapen en huishouden door ook nog eens wat te eten en uit te gaan, en dan blijft er geen tijd meer over voor andere dingen.... bovendien heb ik het nu op het werk te druk om echt te internetten, dus bijhouden lukt niet echt....

Maar ik ben reuze happy met mijn mooie lieve schatje ja en ook met mijn mooie gerestylde motor O-) :X


*O* *O* *O* *O*
ziet er strak uit zeg :Y



*O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan