Plotselinge scheuren in kappen - Kawasaki Z750 2004

Voordat iedereen hier begint te stuiteren?
TS is 73 minuten na het registreren voor het laatst gezien, minder dan een uur na het plaatsen van dit topic.

Laat hem eerst maar de vragen die gesteld zijn beantwoorden en dan kunnen we daarna wel weer elkaars inzicht \ mening de grond in stampen :)

db
En dat ben ik ook met je eens dat standpunt.
Topicstarter Z750Kawa schrijft zelf ook al ik heb de dealer gemaild en dat is al 3 weken geleden en er is nog geen ractie terug.
.Ik zou niet eens mailen maar er direct heen gaan.
En ik denk dat we het vervolg ook niet meer zullen horen hier .
Iemand maakt snel een profiel aan hier stelt ze vraag en blijft erna afwezig.
Ik maak me ook schuldig aan te veel woorden hierover want topicstarter vind het ook wel best die wacht 3-4 weken en doet geen poging de dealer rechtstreeks te benaderen.
Wij als motor- forum leden gaan dan met elkaar discussies aan die ook niks opleveren zolang topic starter Z750Kawa hierin ook niks doet.
 
En dat ben ik ook met je eens dat standpunt.
Topicstarter Z750Kawa schrijft zelf ook al ik heb de dealer gemaild en dat is al 3 weken geleden en er is nog geen ractie terug.
.Ik zou niet eens mailen maar er direct heen gaan.
En ik denk dat we het vervolg ook niet meer zullen horen hier .
Iemand maakt snel een profiel aan hier stelt ze vraag en blijft erna afwezig.
Ik maak me ook schuldig aan te veel woorden hierover want topicstarter vind het ook wel best die wacht 3-4 weken en doet geen poging de dealer rechtstreeks te benaderen.
Wij als motor- forum leden gaan dan met elkaar discussies aan die ook niks opleveren zolang topic starter Z750Kawa hierin ook niks doet.
:}
 
Als je probleem hebt dan ga zelf naar de motorzaak en bespreken, en niet hier.

en niet plemp het op een forum….of ben ik gek.

Makkelijke gedachte tegenwoordig; in mijn ogen gewoon slappe hap.

en dan gaan posters op elkaar fitten….. _O-
 
En dit slaat ook nergens op dus bij jouw zijn iets oudere motoren meteen oude lijkjes zoals jij het noemt.
Tja nou ja weten we ook weer.

Het is een manier om duidelijk te maken hoe je die motor in de handel moet zien.
Het is geen exclusief gezocht zeldzaam model.

Niet elke motor is UNIEK , ZELDZAAM, 1 OF A KIND CUSTOM , WEINIG KILOMETERS , DEALER ONDERHOUDEN.
naja.. wel als je op marktplaats kijkt ;p en dat geloofd.

Gewoon.. een ouwe motor . , waarde.. vrij weinig . oud lijk.

Schrijf ik het wat grof op? Ja.. ( vooral gebaseerd op irritatie dat alles meteen oplichting word genoemd zonder dat je ook maar iets weet )
Ik vind dit vrij zware beschuldigingen aan het adres van een verkoper.
Gewoonweg omdat je helemaal niets weet over -de deal-

Die ouwe rammelbakken van mij ( waarvan er 1 best oud is , en relatief zeldzaam geworden ) , zijn aangaande waarde ook gewoon
2 ouwe lijken.
Die andere is een 100-op-een-hoop honda , massa's van verkocht.. niks uniek aan.
Rijd wel heel lekker. Maar, t is en blijft een oud hok met wat een gek er voor geeft waarde.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk niet dat je rederlijkwijs kan aannemen dat de leek had moeten zien dat dit zulk ondeugdelijk spuitwerk was.

Ik ben toch niet de enige die , als ie wat gaat kopen.. even aan de binnenkant van de kap/kuip kijkt , kijkt of iets recht is..
En of ( indien van belang ) , de kleurcode overeen komt met wat er daadwerkelijk op zit ?
( dus eerst even het model door google getrokken, kijken wat de zwakke punten zijn,... ect .. )

je weet wel, beetje beslagen ergens komen dat je niet in je ster genomen gaat worden.
Of , ieder geval die kans behoorlijk kleiner maakt.
 
En om wat mensen uit een droom te helpen , leuk voor de zoekmachine.

Dealer onderhouden en afgestempelde boekjes zegt echt helemaal NIETS .. ( 0 .. nada.. ) ..
Heb hier een hitlerwagon voor de deur staan, met kloppende administratie en afgestempelde boekjes tot ik hem kocht.

Heb hem zelf door de mangel genomen vóór aankoop, en prijs / wat ik zocht was ie goed ( vond de boekjes later pas )

Die boekjes waren doe-het-zelf.. , de inkt was zowat nog nat .
Zag er wel héél erg echt uit trouwens. Op t eerste oog fopje je mij er ook meteen mee.
De werkzaamheden en wat er daadwerkelijk aan de auto te zien was kwam gewoon totaal niet overeen .

Ga je er prat op, en zeker met een dure auto/motor aankoop.. bel even de dealer waar hij is geweest en vraag of dat kenteken
wel bij hun bekend is "recent".
Ze helpen je graag, voor hun is die valse boekjes ook drama.
 
Nou, Ik ben laatst bij een dealer geweest, ff kijken maar die hebben uitsluitend jonge occassions staan. Ok, een oude hok ter versiering maar niet voor de verkoop.

en zelfs gisteren naar de plaatselijke bmw dealer….. 8-) …begint bij 10k+….
 
Een 2004 bij een echte dealer kopen ( tenzij een of andere exclusieve motor ) , lijkt mij inderdaad hoogst onwaarschijnlijk.

of ze hebben de inruilers nog niet doorgestoten, en je mag er 1 kopen uit die voorraad.
( zonder garantie en gezeur achteraf )
 
Nou, Ik ben laatst bij een dealer geweest, ff kijken maar die hebben uitsluitend jonge occassions staan. Ok, een oude hok ter versiering maar niet voor de verkoop.

en zelfs gisteren naar de plaatselijk bmw dealer….. 8-) …begint bij 10k+….

Verschilt heel erg per dealer. De dealer waar ik werk heeft gewoon auto's van 20 jaar oud in de verkoop.

Vaak is het zo; hoe groter de dealer, hoe jonger de occasions.
 
Heren en dames,

Ik was dit weekend een weekendje weg waardoor ik niet op mijn laptop/telefoon heb gekeken.

Het betreft geen dealer maar een motorzaak, ik begrijp nu dat dit twee verschillende definities zijn ;). Afgelopen vrijdag even met de motorzaak gebeld en deze vertelde mij dat we het gaan oplossen en dat de motor wordt overgespoten. Ik heb de naam van de zaak bewust niet genoemd omdat ik hem niet over internet zwart wil maken terwijl ik nog niet weet hoe het wordt afgehandeld.

Dank voor alle reacties verder, het meedenken wordt zeker gewaardeerd! Ik zal laten weten of en hoe het uiteindelijk wordt opgelost :)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan