Politie is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Niet iedereen is al 40+ en kan zich veel onkosten veroorloven. Ik moet veel moeite doen om een goede motor te kunnen betalen en te onderhouden, om te genieten van mijn hobby tijdens het studeren, wat ook maar steeds duurder en duurder wordt. Dan kan een goede 50 euro je dag al best zuur maken.

Maar jij hebt dat waarschijnlijk nog niet, dat je je geld liever uitgeeft aan je hobby dan aan vieze vetpensen met een autoriteitaddictie.

Ik zou een eind aan het leven maken als ik jou was, heb je al die kosten niet meer :)
 
Als een boete enigszins terecht is, prima dan. Maar zulke onzinboetes? Kom op zeg.

Dat is gewoon triest. Wat bereiken ze ermee? Hebben ze de verkeersveiligheid verbeterd? Welnee. Het imago van de politie is al niet geweldig en dit helpt vást.


Wie bepaald of een boete onzin is? Jij? Je billenmaatje?

In de jaren dat ik motor rij nog nooit een onzin boete gehad. Van elke bekeuring die ik gekregen heb wist ik dat de regels overtreden waren.

En wat voor jou onzin is, kan voor een ander wel zinnig zijn.


"mememe boete 5km te hard meemem"

Op je teller dus gewoon minimaal 65 ipv 50.

Dus niet gaan huilen.

Als ik op straat loop met mijn zoontje van 2.5j vind ik het prima die 30km zones.

Zit ik op de motor kan ik nu begrijpen waarom ze er zijn.

Maar ja, jij bent de eindbaas hier.
 
de kanker van de maatschappij. Het gezwel wat steeds erger en erger wordt zonder dat er veel tegen te doen is. De tijden van de mens dienen en waakzaam zijn is voorbij, graaien is het nieuwe motto. Daarbij is voor eigen rechter spelen en ontiegelijke luiheid geen uitzondering, maar eerder regel. Hoog van de toren af blazen over dingen die ze pretenderen te weten, terwijl er niks van waar is, beweren dat ze met hun 300kg wegende pens en 42 jaar motorrij-ervaring beter kunnen rijden dan jij, vanwege hun speciale opleiding :') .

Wanneer gaan we deze ziekte nu eens bestrijden?

Ik wacht al 8 maanden tot de politie mijn zaak behandelt, waarbij een of andere drugsmalloot mij in mijn hand heeft gebeten met alle gevolgen van dien, persoon was gearresteerd en wel, ik wacht op mijn onkostenvergoeding. Maar, ze kunnen wel boetes uitschrijven terwijl je stilstaat en niks doet, dat dan weer wel.

En daarbij ook nog minderjarigen die foto's van motoren bang maken dat als er motorrijders verongelukken zij de schuldigen zijn. Tief toch eens op man!

En ja, de vergelijking met kanker is niet overdreven, grof of nodeloos kwetsend, het is m.i. de beste vergelijking die er nu gemaakt kan worden ( ja ik heb er ook dierbaren aan verloren).

Ja en wat wil je nu hiermee zeggen........ :Z

Ohhhh je wil even je woede kwijt :Y

cartoon-spotprent_klaagmuur-wailing-wall.jpg


:W
 
Laatst bewerkt:
Nee, lekkere ben jij dan, wel vinden dat je niet met kanker mag schelden maar wel gewoon iemand doodwensen :r

Ik adviseer je eerst naar de opticien te gaan :Y
Dat jij boven je budget leeft is toch echt jouw probleem... of is je motor een primaire levensbehoefte?
 
Laatst bewerkt:
Wie bepaald of een boete onzin is? Jij? Je billenmaatje?

In de jaren dat ik motor rij nog nooit een onzin boete gehad. Van elke bekeuring die ik gekregen heb wist ik dat de regels overtreden waren.

En wat voor jou onzin is, kan voor een ander wel zinnig zijn.


"mememe boete 5km te hard meemem"

Op je teller dus gewoon minimaal 65 ipv 50.

Dus niet gaan huilen.

Als ik op straat loop met mijn zoontje van 2.5j vind ik het prima die 30km zones.

Zit ik op de motor kan ik nu begrijpen waarom ze er zijn.

Maar ja, jij bent de eindbaas hier.

Ja, want te hard rijden in een 30km zone ( wat ik ook niet doe omdat ik wel gewoon normaal kan nadenken) is hetzelfde als stilstaan en je papiertje in een andere motorpak hebben zitten. Gevaarzetting is ook goed aanwezig met zo'n overtreding, want stel er zou een kind oversteken :') .

Relativeren is ook een vak. Je bent een ouder, bezorgd om je kind en dat is te begrijpen, maar dat heeft hier niks mee te maken.
 
Ik durf te wedden dat je een trekker bent want deze mensen schoppen altijd tegen de maatschappij
 
Wie bepaald of een boete onzin is? Jij? Je billenmaatje?
Boete voor 't niet kunnen tonen van het kentekenbewijs. Daar is toch mooi 't leven van een kind mee gered, is 't niet?
In de jaren dat ik motor rij nog nooit een onzin boete gehad. Van elke bekeuring die ik gekregen heb wist ik dat de regels overtreden waren.

En wat voor jou onzin is, kan voor een ander wel zinnig zijn.


"mememe boete 5km te hard meemem"

Op je teller dus gewoon minimaal 65 ipv 50.
Je rijdt toch niet de snelheid die je teller aangeeft? Nou dan. 58 dus. En er zijn wegen waar je prima 60 kan rijden waar je 50 mag. En er zijn ook prima wegen waar je 50 mag en waar dat eigenlijk te snel is. Dus your point being?
Dus niet gaan huilen.

Als ik op straat loop met mijn zoontje van 2.5j vind ik het prima die 30km zones.
Waarom zie ik ze daar nooit controleren maar alleen op de plekken waar het makkelijk cashen is?
Zit ik op de motor kan ik nu begrijpen waarom ze er zijn.
Leuk.
Maar ja, jij bent de eindbaas hier.
Dat heb je dan wel weer goed begrepen :} .
 
Laatst bewerkt:
aan alke nadelen zitten ook voordelen
zoals eerder genoemt is zijn boetes inderdaad die je tegen werken soms maar nooit onredelijk
Zit altijd wel een idee achter waarom
over de hoogte is wel wat over te zeggen :Y
Maar ja iedereen wil meer en meer uitgeven dus ook de overheid :r
 
Ja, want te hard rijden in een 30km zone ( wat ik ook niet doe omdat ik wel gewoon normaal kan nadenken) is hetzelfde als stilstaan en je papiertje in een andere motorpak hebben zitten. Gevaarzetting is ook goed aanwezig met zo'n overtreding, want stel er zou een kind oversteken :') .

Relativeren is ook een vak. Je bent een ouder, bezorgd om je kind en dat is te begrijpen, maar dat heeft hier niks mee te maken.


Bedankt dat je voor je maatje antwoord, meelopers kunnen dat inderdaad niet zo goed.
 
Ik adviseer je eerst naar de opticien te gaan :Y
Dat jij boven je budget leeft is toch echt jouw probleem... of is je motor een primaire levensbehoefte?

Die hebben al meermaals bevestigt dat er niks mis is met mijn ogen. Je zegt dat ik er dan beter een einde aan kan maken dan, komt voor mij redelijk overeen met me doodwensen. Maar wacht! vind jij dat niet? Gek, hoe interpretatie van woorden bij mensen verschillend kan zijn. Jij hecht veel onnodige waarde aan het ene, ik aan het andere.

Boven mijn budget? grapjas :')

Ik heb nog nooit in het rood gestaan en spaar voor alles wat ik graag heb, in tegenstelling tot anderen. Ik ben een motorrijder in hart en nieren, en dan is een motor een primaire behoefte.
 
"mememe boete 5km te hard meemem"

Op je teller dus gewoon minimaal 65 ipv 50.

wat voor antiek hok heb jij dan :')

als ik jou zo hoor praten dan zou ik maar eens snel solliciteren voor een baantje onder het bureau van k.spee.

en kleine kinderen moet je niet los laten op de weg, dan komen ze ook niet tussen me wielen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan