Politie is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb nog nooit in het rood gestaan en spaar voor alles wat ik graag heb, in tegenstelling tot anderen. Ik ben een motorrijder in hart en nieren, en dan is een motor een primaire behoefte.


Oh je woont nog thuis bij paps en mams en je hebt de wereld nog niet gezien. Nou weet je wat hier heb je je motor
Friction_Car_Toy_Friction_Motor_Toys.jpg
_O-

Jochie toch :+
 
Laatst bewerkt:
wat voor antiek hok heb jij dan :')

als ik jou zo hoor praten dan zou ik maar eens snel solliciteren voor een baantje onder het bureau van k.spee.

en kleine kinderen moet je niet los laten op de weg, dan komen ze ook niet tussen me wielen.


Dat noemen ze eerlijk zijn tegenover jezelf.

Te hard rijden doe ik ook, boetes krijgen ook.

Zeuren dat ik ze krijg niet. Niemand heeft mij gedwongen.

En natuurlijk is het niet stoer om toe te geven dat een bekeuring terecht was.

Geeft niks hoor.....
 
Laatst bewerkt:
Die hebben al meermaals bevestigt dat er niks mis is met mijn ogen. Je zegt dat ik er dan beter een einde aan kan maken dan, komt voor mij redelijk overeen met me doodwensen. Maar wacht! vind jij dat niet? Gek, hoe interpretatie van woorden bij mensen verschillend kan zijn. Jij hecht veel onnodige waarde aan het ene, ik aan het andere.

Boven mijn budget? grapjas :')

Ik heb nog nooit in het rood gestaan en spaar voor alles wat ik graag heb, in tegenstelling tot anderen. Ik ben een motorrijder in hart en nieren, en dan is een motor een primaire behoefte.

Er is een duidelijk verschil tussen een wens en een advies, maar daar ben jij klaarblijkelijk niet mee bekend.
Zeg heb je ook al alzheimer? Je vergeet (buiten je papieren mee te nemen :+ ) nl. een stukje tekst van jezelf wat complete onzin is :Y
Wees blij dat je motor kan rijden! Er zitten nu eenmaal geplande en ongeplande onkosten aan die hobby, boetes is er één van en dat heb je echt zelf in de hand
 
Laatst bewerkt:

Je riep net zo hard dat drinky voor mij antwoordde, maar op mijn antwoord reageer je dan weer niet.

Komt dat nog of lees je daar subtiel overheen?
 
de kanker van de maatschappij. Het gezwel wat steeds erger en erger wordt zonder dat er veel tegen te doen is. De tijden van de mens dienen en waakzaam zijn is voorbij, graaien is het nieuwe motto. Daarbij is voor eigen rechter spelen en ontiegelijke luiheid geen uitzondering, maar eerder regel. Hoog van de toren af blazen over dingen die ze pretenderen te weten, terwijl er niks van waar is, beweren dat ze met hun 300kg wegende pens en 42 jaar motorrij-ervaring beter kunnen rijden dan jij, vanwege hun speciale opleiding :') .

Wanneer gaan we deze ziekte nu eens bestrijden?

Ik wacht al 8 maanden tot de politie mijn zaak behandelt, waarbij een of andere drugsmalloot mij in mijn hand heeft gebeten met alle gevolgen van dien, persoon was gearresteerd en wel, ik wacht op mijn onkostenvergoeding. Maar, ze kunnen wel boetes uitschrijven terwijl je stilstaat en niks doet, dat dan weer wel.

En daarbij ook nog minderjarigen die foto's van motoren bang maken dat als er motorrijders verongelukken zij de schuldigen zijn. Tief toch eens op man!

En ja, de vergelijking met kanker is niet overdreven, grof of nodeloos kwetsend, het is m.i. de beste vergelijking die er nu gemaakt kan worden ( ja ik heb er ook dierbaren aan verloren).

Kansloos topic.

Tot over een week. :W
En hopelijk kun je je dan wel fatsoenlijk uitdrukken.

Slotje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan