Poll: Carbon of Titanium Termignoni?

Wat zal ik doen?

  • Carbon

    Stemmen: 40 48,8%
  • Titanium

    Stemmen: 42 51,2%

  • Totaal aantal stemmers
    82

kamikeze

MF'er
18 feb 2006
87
0
Breda
Hoi, ik heb een Hypermotard besteld en wil er een Termignoni uitlaatsysteem onder laten leggen. Ik heb de keuze uit Titanium en Carbon. De verkoper vertelde dat de Carbon kan verkleuren indien je te lang met een db-killer rijdt. Heeft iemand hier ervaring mee?
 
Carbon 100%. DB-killer moet er toch uit :+
 
Laatst bewerkt:
carbon! tegen de tijd dat dat verkleurt, rij je waarschijnlijk geen motor meer :)
Wedje op leggen? ;)

Heb vorig jaar mijn carbon dempers laten vullen bij iemand uit het ducati topic maar mooi dat er al verkleuring was en zo oud zijn die dempers niet.

Carbon vind ik persoonlijk veel mooier als titanium maar je moet wel op tijd je dempers laten vullen met dempmateriaal.

edit: overigens zonder db-killer natuurlijk.
 
Laatst bewerkt:
Titanium, carbon is te kwetsbaar. Met titanium kan je een deukje krijgen als carbon een tik krijgt heb je kans dat je de demper kan weggooien.
 
Ik zeg toch carbon ook al heb ik zelf ook slechte ervaringen mee met een 2 cilinder...
Gewoon om de twee of drie jaar opnieuw laten vullen...
 
Mijn stem gaat naar Titanium. Carbon is leuk om de laatste tweehonderd gram gewicht eraf te krijgen, met als bijkomend nadeel dat het niet elastisch is, en je er dus niets van overblijft als iemand je motor aan / omvertikt met z'n bolide, al dan niet met jou er op.
 
Carbon uiteraard!!

Heb BSM (Hollandse degelijkheid?) onder mijn oude TL1000s gehad.... nergens last van, klinkt beter en oogt ook nog eens mooier!!
 
2-1-1 of 2-1-2 systeem?

de 2-1-2 is niet echt volledig van carbon, t heeft meer weg van een carbon huls om metalen uitlaten heen

maar zou zowiezo voor carbon gaan.......past beter bij de rest van je hyper....
 
Terug
Bovenaan Onderaan